Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

mojekrpice.hr Blog

Početak Blog Novost na stranici: Usluge

Novost na stranici: Usluge

Vjerujem da ste primjetili novost na stranici, a to su usluge! :)

Prva je vip članstvo.
Ova usluga vam omogućava da promijenite izgled  dućana, pratite svoje statistike i grupirate artikle.

Usluga sadrži modificirane postere za dućan i mogućnost da sami radite grupe za svoje artikle.


Ova usluga traje 30 dana i košta 5 kn. Možete ju kupiti za više mjeseci tako da ubacite više komada u košaricu. Pri isteku svake usluge šaljemo vam podsjetnik na mail.

Rezultat - vaš će dućan izgledati organizirano, lijepo i uredno te privući nove potencijalne kupce.

Na primjerima vidite screenshotove naše suradnice Ane kako to izgleda u njenom dućanu.

Ostale novosti su promovirani i posebni artikli.


Posebni artikli  su oni koji se mogu vidjeti na samome vrhu iznad svake kategorije. Vaš artikl može stajati na tome mjestu dva dana, među 12 limitiranih artikala u ovom posebnom prostoru na vrhu stranice. Ova usluga omogućava da brzo dođete do kupaca i privučete njihovu pozornost ne samo na vaš posebni artikl nego i vaš dućan.

Posebni artikl se plaća 3 kn i promocija traje 2 dana.

 

Da biste kupili ovu uslugu, trebate izabrati kategoriju i datum promocije i dodajte u košaricu. Da biste kupili više usluga, opet napravite istom i odaberite istu ili drugu kategoriju i vrijeme, i dodajte u košaricu. Moći ćete vidjeti i koliko je mjesta ostalo u određeno vrijeme.

Posebni artikli će biti plasirani u specifično mjesto iznad svih ostalih artikala. Ovo mjesto sadrži limitiran broj od 12 artikala koji se pojavljuju u isto vrijeme. Artikli su nasumce poredani i mijenjaju mjesto sa listanjem svake stranice. Posebni artikli se vide na vrhu svake stranice odabrane kategorije dva dana.

Možete vidjeti vaše posebne artikle na vašem profilu u sekciji "Postavke". Svakoj kupljenoj usluzi morate dodijeliti artikl iz svoje ponude. Ako niste aktivirali uslugu, dodijelite joj artikl. Ako ste zaboravili dodijeliti artikl, poslat ćemo vam podsjetnik na email. Ako ne aktivirate uslugu, ona ne može biti obnovljena ili refundirana. Jednom kada aktivirate uslugu, ne možete promijeniti posebni artikl za kojeg ste iskoristili uslugu. Artikl mora biti u skladu s pravilima stranice i postavljanja oglasa.


Promovirani artikli su oni artikli koji su vidljivi na vrhu prve stranice kategorije u periodu od jednog dana. Nije važno koliko je novih artikala uploadano u toj kategoriji taj dan, od strane drugih korisnika, vaš će artikl biti taj jedan dan uvijek vidljiv na vrhu prve stranice kategorije, što znači da će vaš artikl dobiti više pogleda i brže stići do potencijalnih kupaca. Samo 24 artikla mogu biti postavljena na prvu stranicu kategorije. Vaš artikl će biti vidljiv jedan dan no možete kupiti više usluga tako da vam artikl može biti na vrhu više dana. Promocija artikla košta 1,5 kn i traje jedan dan.

 

Da biste kupili ovu uslugu, trebate izabrati kategoriju i datum kada želite da artikl bude vidljiv i zatim dodati u košaricu. Da biste kupili više usluga, napravite isto ili izaberite istu ilki drugu kategoriju, datum i dodajte u košaricu. Također ćete moći vidjeti koliko je mjesta ostalo za određenu kategoriju i vrijeme.

Kako kupovati usluge i koristiti ih?

Možete izabrati i kupiti usluge ovdje. Da biste kupili uslugu kliknite zeleni gumb "Dodaj u košaricu". Na desno u košarici možete vidjeti sve izabrane usluge. Možete mijenjati sadržaj košarice prije plaćanja. Ako želite izbaciti određenu uslugu iz košarice kliknite na x pored nje.

Ako želite kupiti usluge promoviranog ili posebnog artikla, prvo morate izabrati kategoriju i datum, te dodati odabrano u košaricu. Uvijek vam pošaljemo podsjetnik na mail ukoliko se dogodi da je kupljena uslugu pri kraju roka valjanosti ili ako ju niste aktivirali.

Nakon plaćanja usluge, naći ćete ih u postavkama profila pod sekcijom “Usluge. Poslat ćemo vam e-mail s potvrdom i popisom kupljenih usluga. Tada možete aktivirati usluge dodijeljujući im artikle, vidjeti njihov rok trajanja, modificirati ili produljiti uslugu.

Promotivni i posebni artikli moraju poštivati generalna pravila postavljanja artikala na stranici. U suprotnome, možete izgubiti kupljenu uslugu jer će vam artikli koji krše pravila biti izbrisani bez prethodnog upozorenja, čak i ako su usluge aktivirane. Usluge u ovom slučaju neće biti refundirane.

Pogledajte generalna pravila usluga.

 

Zapratite na... svašta imamoo ;)
Molim da mi netko kaže kako ispravno napisati broj mob.prilikom plaćanja usluga,stalno me upozori da je broj neispravno upisan,hvala
Odlična ideja, baš mi je drago što ovo postoji, puno je lakše. :)
pogledajte moju ponudu :)
ZELIM UREDITI PROFIL I SPREMIM ALI UVJEK MI ONO STARO OSTAJE.. STA UCINITI ????
Znate što, otkad ste uveli ovu glupost ja nisam uspjela prodati niti jednu stvar. Do tada mi je prodaja super išla. Ovako i kad promoviram neke stvari to traje kratko i onda se uvijek opet vraćam ´na dno´. Dakle, do mene potencijalni kupci niti ne dođu jer se zadržavaju na promoviranim artiklima. Moji artikli sada imaju jedan do dva pogleda. I vi ste se time svrstali među one kojima je bitno samo da beru lovu na ljudima i gledaju svoj profit. U najboljem slučaju, Vama ću plaćati usluge da se ispromoviram, platit ću vam 50 ili 100 kuna mjesečno, a prodat ću artikala za isto toliko. Milsim, tko tu koga pravi ludim???
pozdrav svima, uzela sam sve te nove usluge i sad me zanima pod "uredite profil" mogu pratit statistiku, kako moze biti da jedan dan imam 232 pogleda, a sljedeci 206, to mi nije jasno?! I jos jedna stvar, isto kad hocu izabrati font, kad spremim promjene, promjena nema ( font)? pozz :)
Imala sam mjesec dana VIP članstvo, uglavnom sam sve uspjela pohvatati, ne baš od prve, ali dobro... Uglavnom, nije mi se ništa posebno povećala prodaja, niti mi je bilo ikakve druge koristi . Još ću možda jedanput kupiti za 15kn, što je minimalno, ali kako je korisnica ivy4862 rekla, stvarno nije u redu da se naplaćuje ta kruna i mijenjanje fonta kao neki ludi gadget. Sve ostalo su nekakve jadne softverske postavke koje nisu skupe da bi se naplaćivale na ovaj način. Preloše. Oprostite, ali stvarno nije u redu. :/
Usluge ne funkcioniraju. Povučen mi je novac s računa (15kn), a na profilu mi se nije napunio novčanik, iako sam radila sve po uputama. Od 25.2. do danas mi nitko nije odgovorio na 2 maila, koje sam uputila na kontakt@mojekrpice.hr, niti reagirao na post identičnog sadržaja u temi novčanik i usluge. Korisničke podrške nema.
Pozdrav, kupila sam novcanici za kupujem usluga, to preko broj mobitela 40kn, ali zasto jos nije prebacit u moj novcanik u mojkrpice? Jos me uvik 0 kn, a u poruke vec potvrdeno. Kupili ste 40 kn za 40.00 HRK. Hvala Vam! Podrska: kontakt@mojekrpice.hr sto da radim?
kupila sam uslugu promoviraj artikl za 18.02, znači danas. Piše u opisu da bi taj artikl trebao biti vidljiv 24h, ali NARAVNO nema ga na naslovnici. Anyone??
Probala sam jučer no već pri pokušaju slanja poruke za naplatu nisam uspjela, pojavila se greška, no danas je sve prošlo glatko.
Odlična stvar, ta kategorizacija. Samo što smatram da bi trebalo dostupno svima, besplatno. To promoviranje artikala hajde, to se svugdje plaća, ali 5 kn - za krunicu kraj imena i za staviti sličicu u naslov dućana? Beobrazno od strane vlasnika stranice. To treba biti besplatno, isti kao da facebook naplaćuje da bi postavili cover i postavili više albuma sa slikama. Nigdje veze..
definitivno veliki plus zbog nove usluge..ipak svaki dućan dobije neki svoj osobni štih. ako zbog ničeg onda zbog šarenih bannera. Kategorije su također dobrodošle jer je sve puno preglednije i ljepše izgleda.
Sve je to u redu no mislim da bi opcija kategorizacije artikala unutar vlastitog dućana trebala biti dostupna svima bez obzira na vip članstvo.
Postoji li nekakva mogućnost kontaktirati člana koji ne posjećuje stranicu često?
Maja Kraljik @ s dužnim poštovanjem, ne možete reći da savršeno radi, kad ne radi.....pojedine cure su barem uspjele platiti ali opet ne mogu dalje uređivati, a ja osobno ne mogu ni uplatiti jer mi uporno vraća povratnu informaciju da je ta usluga nepostojeća....
Hej cure! :) Gdje se mogu javiti adminki jer su mi uzeli 5 kn, izabrala sam posebni artilki i promocija, ali mi nema na profilu da ih postavim. Danas sam uzela i radi normalno, ne znam što je bilo prije par dana.
lolali,nece ti se sam artikl promovirat kad platis...nakon placanja ides ispod svoga avatara na uredite profil-new,i imas lijepo izgled ducana koji mjenjas ako si zelis promijeniti,imas kategorije si za postaviti i urediti kako zelis,imas statistiku si za pratiti vezano za tvoj profil i ducan i artikle,i imas ponudu usluga(koje si platila) i tu biras artikl(e) koji bi promovirala,biras dane,datume....mislim,zaista samo malo da procunjate,meni nitko nista nije rekao,do sveg sam sama dosla,admin vam uopce ne treba,na kraju krajeva,imate sve u opisu usluga kako i sta se radi. I nije istina da nista ne radi,sve radi,u savrsenom stanju.
nit mi je izmjenjen izgled dučana niti i je promoviran artikal a platila sam!
Jučer sam na forumu vidjela da su mnoge uspjele......a ja ne, ali nikako da dobijem odgovor od administratora... :(
nemam pojma, ja ni danas ne mogu sačuvati neke izmijenjene postavke, možda je do browsera..
Meni neuspijeva poslati poruku,kao "takva usluga nije pronađena u Fortumo,ova usluga nije aktivna"....??
Odlične promjene
Ja sam iz prve uspjela sve napraviti...
Pozdrav! Odabrala sam Vip članstvo, no ne mogu promijeniti ime dućana, a i nije mi baš jasno kako modificirati izgled naslova (font, boju) jer kad god napravim promjenu i snimim ju, na kraju se promijeni samo naslovna slika. Ime ostaje isto, a i nema promjena u tipu fonta.. + ne mogu otvoriti novu kategoriju ;) tj- upišem u kućicu naziv kategorije, npr. šalovi i ne otvara novu... Bilo bi super kad bi, ako je riječ o bugovima popravili uslugu čim prije, s ozbirom da je već plaćena ;) (5 kn, ali opet 5 kn). Inače, izvrsna ideja za poboljšanjem usluge, vrlo pristupačna i praktična naplata usluga putem mobitela, super! Hvala
zato kaj se ova stranica zove moje krpice,ne moji mobiteli i tableti.nadam se da je zato
Zašto nema opcija tehnologija npr. Mobiteli, itd.??!!
a zašto, kad dodam neke stvari u profil, tjh kad idem mijenjati opis profila, nakon što stisnem spremi, to se ne vidi?
Mojekrpice su zajednica u kojoj možete prodavati, kupovati i mijenjati odjeću
Kupi - Prodaj