Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Reklamacija na kupljeni proizvod - pomoć!

Koji je po vama razuman rok za prijavu oštećenja na kupljenom artiklu ? naime, ako kupac zaprimi kupljeni artikl, 4 dana nakon preuzimanja paketa ustanovi da je zadovoljan i ostavi pozitivnu povratnu, pa se onda javi 8 dana nakon toga s tezom da je uočio sitni nedostatak, da li ste dužni vratiti novce ili je kupac ipak trebao ranije reagirati? molim mišljenje! hvala!
2017 10 04
Dogodilo mi se da nisam dobro pregledala kupljene artikle, pa sam tek naknadno, nakon par dana, uočila nenavedena oštećenja i nisam tražila povrat. Moj propust. Artikl se treba pregledati odmah pri primitku i prije ostavljanja pozitivne.
2017 10 04
> NikaLuce: > Dogodilo mi se da nisam dobro pregledala kupljene artikle, pa sam tek naknadno, nakon par dana, uočila nenavedena oštećenja i nisam tražila povrat. Moj propust. Artikl se treba pregledati odmah pri primitku i prije ostavljanja pozitivne. Slazem se. U tih 2 tjedna je odjecu mogla iznositi i sama napraviti ostecenje. Mene bi bilo sram uopce javiti se
2017 10 04
Meni je to nekako malo sumnjivo prvo je sve ok onda se ipak javi nakon x dana da nesto ne odgovara. Znate kakvo je pravilo u dostavnim sluzbama,paket se odmah pregleda i ako nesto nije ok reklamira. Jos pogotovo ako se osoba javi i ostavi povratnu,po meni zavrsena suradnja i prica jer se nekako moze za pretpostaviti (tako barem ja radim kad mi nesto dodje kad kupujem) da se stvar pregleda ili isproba i onda obavijesti prodavaca i ostavi povratnu. Kako je rekla NikaLuce sve nakon toga je moj propust.
2017 10 04
Ti si očito realna i korektna,mnoge ovdje se niti ne pitaju što je ok što ne. Najbolje slušaj svoju intuiciju i sama prosudi što bi moglo bit istina. A mali propust se dogodi valjda svakom nekad, općenito govoreć.
2017 10 04
Ja sam nedavno kupila bluzicu..,kad je stigla bila sam zadovoljna,što sam i javila prodavačici,te ostavila povratnu. Oprala sam je,i kad sam je peglala,primjetila sam da je razderana dobra 2-3cm na rukavu,iznad šava. Šutila sam,nisam tražila povrat jer je moj propust što nisam pregledala doslovno svaki centimetar bluze i vjerojatno bi se samo natezala s prodavačicom.Ako mi je namjerno poslala takvu,njoj na dušu.
2017 10 04
Ja sam kupila bundicu, i dosla mi je sva izlijepita, namirisana nekim jeftinim dezicem, a na dijelovima ispod pazuha je toliko smrdila. To je bilo prosle godine u 11.mjesecu. A posto ja tu nisam cesto i uopce nisam znala do prije par dana kada sam otvorila ovaj novi profil, da se tu ostavljaju povratne informacije i ocjene. I sada mi dodje da to napisem sve toj curi. Ali proslo je od toga godinu dana, ja sam tu bundicu odnijela na kemijsko ciscenje i platila jos dodatnih 80kn, na cijenu od 250kn, i stoji u ormaru, i nikada ju nisam obukla jer mi se gadi kada se sjetim kakva je bila. I to je moja greska sto nisam tada reagirala, i vec godinu dana me to "boli", ali mislim da je smijesno sada se zaliti i pisati negativnu ocjenu.
2017 10 04
hvala djevojke, dijelim vaše mišljenje i drago mi je da smo na istoj valnoj duljini :)
2017 10 04
Ja sam imala drugačiju situaciju. Naime, kupila sam artikl, pregledala i sve mi se činilo ok. Nakon nekoliko dana kada sam stavljala veš na pranje, slučajno sam uočila oštećenje za koje je bilo jasno da ga nisam mogla napraviti sama u kratkom vremenu. Javila sam prodavateljici koja je pristala na povrat bez problema. Dakle, moguće je i to. U mom slucaju je bilo objema jasno da nisam sama oštetila artikl. Na prodavateljici je bila odluka hoće li mi vratiti novac ili ne, odnosno hoće li se praviti grbava ili ne. Srećom, u konačnici je ispala fer. To je moje iskustvo i smatram da bi svaki drugačiji ishod u tom slučaju bio nepravedan.
2017 10 05
Sve je stvar dogovora. Vi postavljate pitanje ako sam dobro razumjela u svojstvu prodavača, jer se razmišljate da li priznati reklamaciju ili ne. Po meni je to stvar vaše savjesti. Vi najbolje znate, a kao šta vidite mišljenja se razlikuju. Pitanje je općenito i nije objašnjeno o čemu se radi , pa nismo u mogućnosti ni izabrati bilo koju stranu. Ja vas ne podržavam ni ne kudim, samo mi izgleda kao da se ovdje na forumu traži opravdanje da se kupcu ne prizna. Žao mi je, ali samo sam iskrena.
2017 10 05
Stoga obožavam kad u svom opisu blješti upozorenje- NEMA REKLAMACIJA! Ma hajde :s Pošalji mi krivo izmjereno, zmazano, poderano, krivu veličinu i sl. a ja ne smijem prigovoriti? To naravno ne ide tebe FlyGirl5 :)
2017 10 06
Valjda je potrebno i prije slanja svojeg artikla temeljito pregledati stanje kako ne bi došlo do ovakvih situacija i nedoumica. Jednom mi se dogodilo da sam prodavala torbu koja mi je stajala u ormaru bezveze mjesecima, djevojka mi se javila da bi je kupila, dogovorile sve, da bih ja 5 minuta nakon razgovora išla pregledati torbu i skužila da ima rupicu koju uopće nisam uočila pri slikanju i stavljanju oglasa. I niš, javim curi situaciju, da mi je žao i to je to. Treba bit korektan i pri slanju i pri primitku artikla. : )
2017 10 06
Bilo bi logično da se opravdane reklamacije uvažavaju. Pod tim ne ide ono Jojj, mislila sam da će mi stat ljepše Uff, nije mi baš boja ko na slici Gazište je 2 mm dulje nego ste rekli Ramena su pola cm kraća Malo mi Veliko mi Stiska mi guzu Raspalo se naknadno kad sam nosila Ne sviđa mi se pa ću pokidat da bi reklamirala Vire dva končića Nego kad je artikal oštećen, puknut, krivog materijala ( skaj za kožu- često) i sl. . Ako je logično greška prodavača a ne pokušaj muljanja kupca. Svakom se dogodi propust. Evo u našem slučaju 3 puta koliko se sjećam, od ta tri meni dva ( al jedan od ta dva nije mojom krivicom) -))) I da, kad vrišti NEMA REKLAMACIJA!!! to baš vuče kupce totalno!!!! Valjda bi trebalo pisat, ako bi išta trebalo vrištat NE UVAŽAVAM NEOPRAVDANE REKLAMACIJE! Al ono, that is just me!
2017 10 06
Ma najbolje nosit jednu sezonu pa se onda javit da ne valja. Tako ja planiram sad s ljetnom robom. Prodavacice peipremite se
2017 10 07
> aleksandra050: > Ma najbolje nosit jednu sezonu pa se onda javit da ne valja. Tako ja planiram sad s ljetnom robom. Prodavacice peipremite se Eh, da stanem u 34 il bar u tristsedam (?!), uzela bih od tebe na godinu dana nekaj.
2017 10 07
1 2 Sljedeći