Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Zagrebačka Banka-otvaranje tekućeg racuna

Zanima me da li je potrebno kod otvaranja racuna u Zg banci poloziti kakav novac na racun, ili za naknadu, i koliko? Hvala
2015 03 02
To je i mene zanimalo neko vrijeme i na kraju sam otisla tamo, dosla na red i pitala sto mi je sve potrebno. U razgovoru mi je bankarica rekla da, posto sam student, mogu otvoriti student lepezu i imam tekuci, ziro i devizni besplatno s tim da ni aplikacije nisam platila. Eto, ako si student, samo potvrda, osobna i to je to. Za to znam [:hihot] [:smijesi]
2015 03 02
Krpica123 nisam sigurna da je studentska lepeza bosplatna. To ti je dobar bankarski govor. U zagrebačkoj banci nema besplatnog vođenja računa. Znači plaća se 5-7-8kn Nisam sigurna koliko. A pošto si student "besplatno" dobiješ usluge koje drugi dodatno plaćaju. Poput internet bankarstva, tokena, mobilnog bankarstva. Ali ti svaki mjesec uzmu otprilike 7kn. Što je godišnje 84kn. Što je jednom studentu kao što sam ja jako puno. Znači daješ 84kn za NIŠTA. Dashstore ja ti savjetujem da otvoriš račun u PBZ banci, ili u Raiffeisen i naglasiš da si student (ako jesi) i da ne želiš ništa dodatno. Samo tekući i žiro. I onda ti neće uzimati nikakvu mjesečnu naknadu. Sretno! [:zaljubljen]
2015 03 02
Studentska lepeza košta 5 kn mjesečno, imala sam ju do prije par mjeseci, znači nije ništa besplatno...
2015 03 02
...i mislim da je izrada kartice dodatno 20kuna... ma ništa nije besplatno, a ovi u zabi posebno lijepo znaju pričati [:hihot] ...čim dalje od te banke [:hihot]
2015 03 02