Moje dijete u drugom razredu osnovne škole uči tablicu množenja.Kriterij ocijenjivanja za diktat 20 zadataka,jedan netočan odgovor negativna ocijena.Takvih diktata je bilo osam veliku večinu smo uspiješno svladali,ali ova tri su bila sa jednom greškom i ocijena jedan,danas je bio vrhunac kada je omogodišnjak krivo odgovorio 9puta 8 je 72,a odgovor mog sina je bio 73 i tako smo dobili negativnu ocijenu.Nije li malo previše da se na dijecu ide tako žestoko sve ili ništa.
Po meni dijeci se ruši samopouzdanje,i daljnja motivacija i pitam se gdje je sredina? [:place] [:place]
Moje dijete u drugom razredu osnovne škole uči tablicu množenja.Kriterij ocijenjivanja za diktat 20 zadataka,jedan netočan odgovor negativna ocijena.Takvih diktata je bilo osam veliku večinu smo uspiješno svladali,ali ova tri su bila sa jednom greškom i ocijena jedan,danas je bio vrhunac kada je omogodišnjak krivo odgovorio 9puta 8 je 72,a odgovor mog sina je bio 73 i tako smo dobili negativnu ocijenu.Nije li malo previše da se na dijecu ide tako žestoko sve ili ništa.
Po meni dijeci se ruši samopouzdanje,i daljnja motivacija i pitam se gdje je sredina? [:place] [:place]