Iceflower
S korisnicom je bila dogovorena primopredaja 19-og u Areni, a ona se nije pojavila cijeli dan. Druga dva dana nije odgovarala ni na pozive ni na poruku koju sam joj poslala, nakon čega sam joj ostavila negativan feedback i obavijestila je o tome. Kao što je vidljivo iz priloženog, izašla sam joj maksimalno u susret i što se tiče cijene (snizila sam ju za 50 kn) i što se tiče mjesta primopredaje (još sam i tlačila treću osobu da to odradi umjesto mene) da bi nakon dva sata dopisivanja, fotografiranja i svega ostalog izvisila. Da je dotična napisala "danas nisam stigla - mogu pokupiti sutra ili prekosutra?" - sve 5, ja bih se prilagodila. Da je napisala da odustaje od kupnje i to bi mi bilo OK. Međutim, kako se nije javljala niti mi ikako drugačije dala do znanja da odustaje, nije mi preostalo drugo nego ostaviti joj negativan feedback s ciljem da upozorim i druge prodavače na to s kakvom individuom imaju posla (a vidim da nisam jedina koja je tako postupila). Iz feedbacka koji je ona ostavila meni 2 tjedna kasnije ispada da sam joj ja prijetila da ću joj ostaviti negativan feedback ako ne uzme artikl, što nije istina - ja sam ga najprije ostavila (i u detalje objasnila razlog) i obećala da ću ga revidirati ukoliko održi riječ - što se u finalu nije dogodilo. Bilo kako bilo, stojim iza vlastitih postupaka i opet bih napravila jednako jer ovakvo ponašanje smatram krajnje neozbiljnim i mislim da je moja obaveza kao člana ove zajednice opisivanjem vlastitog iskustva dati ostalim prodavačima do znanja s kakvim kupcem imaju posla.
Iceflower
S korisnicom je bila dogovorena primopredaja 19-og u Areni, a ona se nije pojavila cijeli dan. Druga dva dana nije odgovarala ni na pozive ni na poruku koju sam joj poslala, nakon čega sam joj ostavila negativan feedback i obavijestila je o tome. Kao što je vidljivo iz priloženog, izašla sam joj maksimalno u susret i što se tiče cijene (snizila sam ju za 50 kn) i što se tiče mjesta primopredaje (još sam i tlačila treću osobu da to odradi umjesto mene) da bi nakon dva sata dopisivanja, fotografiranja i svega ostalog izvisila. Da je dotična napisala "danas nisam stigla - mogu pokupiti sutra ili prekosutra?" - sve 5, ja bih se prilagodila. Da je napisala da odustaje od kupnje i to bi mi bilo OK. Međutim, kako se nije javljala niti mi ikako drugačije dala do znanja da odustaje, nije mi preostalo drugo nego ostaviti joj negativan feedback s ciljem da upozorim i druge prodavače na to s kakvom individuom imaju posla (a vidim da nisam jedina koja je tako postupila). Iz feedbacka koji je ona ostavila meni 2 tjedna kasnije ispada da sam joj ja prijetila da ću joj ostaviti negativan feedback ako ne uzme artikl, što nije istina - ja sam ga najprije ostavila (i u detalje objasnila razlog) i obećala da ću ga revidirati ukoliko održi riječ - što se u finalu nije dogodilo. Bilo kako bilo, stojim iza vlastitih postupaka i opet bih napravila jednako jer ovakvo ponašanje smatram krajnje neozbiljnim i mislim da je moja obaveza kao člana ove zajednice opisivanjem vlastitog iskustva dati ostalim prodavačima do znanja s kakvim kupcem imaju posla.