Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Upomoć - korisnica mi je ostavila negativan feedback iz osvete

Imam problem s korisnicom koja je ostavila negativni feedback iz osvete i u njemu navela neistinite tvrdnje. Naime, nakom što sam s korisnicom dogovorila primopredaju, ona se nije pojavila na dogovorenom mjestu i zavlačila me par dana u nizu, da bi nakon svega odustala od kupnje nakon čega sam joj ostavila negativan feedback u kojem sam opisala svoje iskustvo (tad sam vidjela da je jedna druga korisnica opisala identično iskustvo s istom osobom). Jučer, dva tjedna kasnije, korisnica mi je ostavila negativan feedback u kojem me optužuje za laganje i tvrdi da sam ju ucjenjivala negativnim feedbackom ukoliko ne uzme artikl. Budući da me strah da bi ovakav tretman mogao imati utjecaja na moje buduće kupnje na ovoj stranici (tim više što je nezaslužen), kontaktirala sam admine vezano za navedeni problem i dala im na uvid svu korespodenciju između nas dvije, međutim nisam dobila nikakav odgovor. Da li je netko ovdje imao sličnih iskustava i kako ste ih riješile? Unaprijed hvala, SH
2016 04 05
Javiti će se admini samo treba pričekati malo. Sretno! :)
2016 04 05
imala sam ja slično iskustvo. i admin je obrisala negativan komentar, ali ova vraća. ma neće ti štetiti, ne vjerujem jer ljudi pročitaju i skuže da je iz osvete. eto, nisam nakraju rješila, negativna stoji, ali nema veze
2016 04 05
Po meni iti si njoj trebala neutralnu ostavit-ne negativnu!jer do suradnje ni došlo Dakle prepravi svoje u neutralnu i kont.admina za brisanje tvoje-to je to!!!
2016 04 05
To je i te kakva suradnja, ako netko nekoga čeka, a taj netko ga se ne pojavljuje - korisnica koj čeka očito surađuje, a korisnica koja ne dolazi očito ne. U takvom slučaju ja bih je isto počastila negativnom.
2016 04 05
Ček, ček - jesi se ti to TRI dana s njom neuspješno nalazila?! U tom slučaju uz negativnu preporučam i jednu iza uha.
2016 04 05
Pa zbog suradnje nije niti moglo doci jer se nije pojavila. Lagala je. Stoga, to ti je kao da ti je ovdje lagala da je uplatila il poslala. Ostavi joj negativnu, opravdano je. I napisi koja je to korisnica :")
2016 04 05
tebi nakon 2 tjedna a eni nakon 2g hahahah
2016 04 05
Kopiraj razgovor cisto da se vidi da nisi ucjenjivala. Ja bih ga kopirala u odgovor na njenu negativku uz opasku sto se moze ocekivati od korisnice koja se ne pojavljuje na primopredajama, dodatno zavlaci i na kraju odustaje.
2016 04 05
Okej ovo ipak malo mijenja pricu..Malo si nam krivo to prenijela. Nije da 3 dana nije dosla po haljinu, nego nije odgovorila na poruku. Napisala ti je da joj je haljina potrebna hitno, sto znaci vjerojatno taj isti dan ili sljedeci, onda ti je rekla da nece stici sto bih ja ipak shvatila kao to da nece uzeti haljinu jer joj nece trebati nakon. Svakako, bilo bi korektno od nje da kaze da nece nakraju krajeva UOPĆE uzimati haljinu, ali sto ces ima tu svasta no nije ona ne postovala suradnju (da jednostavno nije dosla bez javljanja/nije uplatila/nije poslala paket i sl.) stoga ne zasluzuje negativnu. I ne mozes ju "ucijenjivati" tako sto joj kazes da ces maknut negativnu iskljucivo ako uzme tvoj artikl? Pa ne placamo negativne il pozitivne, makar kuzim sto si tim htjela al nemoze ni to tako bas. Barem ja tako mislim, voljela bih cut i misljenja drugih cura. :|
2016 04 05
cure meni dala negativu zato što sam odustala od kupnje-kaže nakon napisanih podataka naime ženska mi napisala podatke za uplatu,a kako trenutno nisam bila pri novcu napišem joj da ću ipak odustati,nakon čega ona meni negativu-što je to tako ako odustaneš dobiš nogu?
2016 04 05
Iceflower S korisnicom je bila dogovorena primopredaja 19-og u Areni, a ona se nije pojavila cijeli dan. Druga dva dana nije odgovarala ni na pozive ni na poruku koju sam joj poslala, nakon čega sam joj ostavila negativan feedback i obavijestila je o tome. Kao što je vidljivo iz priloženog, izašla sam joj maksimalno u susret i što se tiče cijene (snizila sam ju za 50 kn) i što se tiče mjesta primopredaje (još sam i tlačila treću osobu da to odradi umjesto mene) da bi nakon dva sata dopisivanja, fotografiranja i svega ostalog izvisila. Da je dotična napisala "danas nisam stigla - mogu pokupiti sutra ili prekosutra?" - sve 5, ja bih se prilagodila. Da je napisala da odustaje od kupnje i to bi mi bilo OK. Međutim, kako se nije javljala niti mi ikako drugačije dala do znanja da odustaje, nije mi preostalo drugo nego ostaviti joj negativan feedback s ciljem da upozorim i druge prodavače na to s kakvom individuom imaju posla (a vidim da nisam jedina koja je tako postupila). Iz feedbacka koji je ona ostavila meni 2 tjedna kasnije ispada da sam joj ja prijetila da ću joj ostaviti negativan feedback ako ne uzme artikl, što nije istina - ja sam ga najprije ostavila (i u detalje objasnila razlog) i obećala da ću ga revidirati ukoliko održi riječ - što se u finalu nije dogodilo. Bilo kako bilo, stojim iza vlastitih postupaka i opet bih napravila jednako jer ovakvo ponašanje smatram krajnje neozbiljnim i mislim da je moja obaveza kao člana ove zajednice opisivanjem vlastitog iskustva dati ostalim prodavačima do znanja s kakvim kupcem imaju posla.
2016 04 05
ja imam pitanje za vas, @iceflower: da je neodgovorna kupilica ipak pristala na naknadnu kupnju haljine (što joj se u nekoliko navrata sugeriralo s vaše strane) da li biste ga revidirali zbog promjene vlastitog stava kako se ipak ne radi o neodgovornoj individui? neozbiljan kupac bi odjednom postao osoba kojoj ipak poklanjate povjerenje, bez obzira što ste umalo izvisili za prodaju?
2016 04 06
Nisi joj imala pravo ostaviti negativnu. Ali kad vec jesi, dobila si i ti negativnu opravdano nazad jer te ucjene ako ju ipak kupi da ces joj izbrisati negativnu su krajnje jadne.
2016 04 06
> dankamilasic: > ja imam pitanje za vas, @iceflower: > da je neodgovorna kupilica ipak pristala na naknadnu kupnju haljine (što joj se u nekoliko navrata sugeriralo s vaše strane) da li biste ga revidirali zbog promjene vlastitog stava kako se ipak ne radi o neodgovornoj individui? > neozbiljan kupac bi odjednom postao osoba kojoj ipak poklanjate povjerenje, bez obzira što ste umalo izvisili za prodaju? Da je održala riječ, bih, bez obzira na popratno otezanje i nejavljanje. Doduše, ne bih pisala hvalospjeve i preporučivala ju, već bi napisala da je dogovor potrajao, ali da je suradnja na kraju ipak ostvarena ili nešto u tom rangu. Keepin' it real. ;-)
2016 04 06
1 2 3