Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Ne poštujete korisnike ove stranice

Znači administratorice...rekla si da ćeš otvoriti temu na forumu,ali ne vidim je,možda sam ćorava.U inboks da pišem opet?Znači igrate se s tuđim novcima.Ja ne znam tko vama vodi ovu stranicu,ali sigurno nije netko zainteresiran niti netko sposoban.Stranica ima potencijala stvarno,pogotovo od kada ste uveli plaćanje,nama nije skupo a vama dobro dođe.Ali...igrate li se s tuđim novcima zato što mislite da je 3kn mala stvar?Ako kupim svakih par dana po 20kn jel i to mala stvar?Nije problem što se dogodilo to što se dogodilo,nego što je prošlo recimo 2 tjedna i nitko ne rješava ništa! Ja sam ovdje 4 godine i žao mi je davati vam pare kad uzimate zdravo za gotovo tuđe novce i nije vas briga.Jel normalno da ja vas moram ganjati? Znači nije problem što se dogodilo to što se dogodilo,ne bi bila ni velika stvar,samo da ste ljudi koji se brinu o korisnicima svoje stranice,jer,nadam se da poštene korisnike koji će plaćati želite zadržati. Znam zašto odabirem datume koje odabirem,nije ni bitno,ali ako sam platila za dva slobodna vikenda, onda želim ta dva vikenda, i između dane koje sam platila. Jer sam ih platila. I nije bitno koliko su koštali. Jesam u pravu? Ugodan dan
2016 05 08
U pravu si Stela definitivno...ako platim neku uslugu nije bitno 30, 3 kn ili 3 lipe moram ju i dobiti ..i sluß!! U suprotnom je izigravanje i prcanje u mozak ... Al mislim da ovaj Admin2 nema puno veze s tim .... Al evo on line je pa ćemo vidit oce se oglasit na temi..i mene zanima
2016 05 08
Prestala sam koristiti te usluge bas zbog navedenog, pa kako ide prodaja i bez toga- ide.
2016 05 08
Vidim i ja platim 30 kn a artikala nigdje...Svakako nije uredu ovakvo ponasanje...
2016 05 08
Stela, radi li se o problemu da kad odaberete usluge (npr. promovirane artikle) za određene datume, nakon što platite vidite da su te usluge aktivirane za neke skroz drugačije datume, a ne one koje ste odabrali? Ako da, ja sam taj problem prijavila administratorici još prije skoro mjesec dana, odgovorila mi je da je proslijeđeno tehničaru... Nisam u međuvremenu kupovala usluge (jer ako odaberem subotu i nedjelju, ne želim dobiti utorak i srijedu), no ako to još uvijek nije popravljeno, zaista bi bilo fer od administracije da se na forumu jasno napiše da postoji problem s time, koga to ne smeta da može i dalje kupovati usluge no datumi neće biti oni odabrani, koga smeta - da ne baca novce bezveze. Ovo nije ok prema korisnicima, ali to bi očito smanjilo profit pa tko šljivi što je fer....
2016 05 08
> QueeenB: > Stela, radi li se o problemu da kad odaberete usluge (npr. promovirane artikle) za određene datume, nakon što platite vidite da su te usluge aktivirane za neke skroz drugačije datume, a ne one koje ste odabrali? Ako da, ja sam taj problem prijavila administratorici još prije skoro mjesec dana, odgovorila mi je da je proslijeđeno tehničaru... > Nisam u međuvremenu kupovala usluge (jer ako odaberem subotu i nedjelju, ne želim dobiti utorak i srijedu), no ako to još uvijek nije popravljeno, zaista bi bilo fer od administracije da se na forumu jasno napiše da postoji problem s time, koga to ne smeta da može i dalje kupovati usluge no datumi neće biti oni odabrani, koga smeta - da ne baca novce bezveze. Ovo nije ok prema korisnicima, ali to bi očito smanjilo profit pa tko šljivi što je fer.... Slažem se u potpunosti. Mislim da bi korisnici usluge trebali biti obavješteni o propustima i kvarovima. I ja sam prije 10-ak dana platila usluge i isto su mi neki drugačiji datumi nego što sam ja izabrala. Što nikako nije pošteno :(
2016 05 08
Ne kupujem te usluge, ali to stvarno ne zvuči fer... Kao što je QueenB rekla, pa dajte barem okacite korisnicima neko upozorenje. :s
2016 05 08
QueenB točno to.Platila sam dva vikenda i između dane.Vikendi su bili posebni artikli a promovirani ovi između.I naravno neke budalaštine mi je dodijelilo za datume,nema veze s vezom.Javila sam se i isti odgovor dobila.Kažem,nije uopće problem što se to dogodilo,nego što ostaneš paf na njihovu nezainteresiranost. Ako sam platila subotu i nedjelju,onda neću utorak i srijedu i točka.Punim novčanik sa nekih 30 kn,pa pokupujem šta me zanima.A dobijem ništa slično.
2016 05 08
ADMINISTRATORICE?
2016 05 08
Mozda nedjeljom ne radi?????
2016 05 08
Problem je prijavljen!
2016 05 10
Dakle tehničari "kradu pare"😀
2016 05 10
Ne kradu pare i ti novci neće propasti nego će biti dodijeljeni drugi datumi koje korisnice odaberu, međutim, neće se dodijeliti dok se ne otkrije u čemu je problem.
2016 05 10
Sve ok, ali zašto nikad nije bilo i još uvijek nema jasne obavijesti o tom problemu? Korisnice imaju pravo znati što mogu ili ne mogu očekivati za svoj novac kojim plaćaju određenu uslugu. Jer ovakva usluga je krnja usluga, usluga s greškom. Korisnice ne dobivaju ono što su platile već nešto drugo, a vjerojatno ih dobar dio ne bi ni koristio te usluge dok se problem ne otkloni da su znale za njegovo postojanje. (ili baš u tom grmu leži zec, pao bi promet da se bude fer i to javno i jasno napiše?)
2016 05 10
Ne znam,ali očito ih nije strah zahebavat se sa tuđim novcima. Ko da su sami doma stranicu radili...prvi puta.Pa se više ne znaju snaći.Sorry ali tako je.Ako "tehnička služba" otklanja probleme mjesec dana,onda možda i ne postoji.A tema na foumu i obavijest o tome šta se događa i i kako se rješava je najmanje što se moglo napraviti.
2016 05 10
1 2