Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Narudžbe iz e-dućana /

Mango -loše iskustvo

Podijelit ću svoje iskustvo sa Manga (nije outlet). Za Crni petak sam naručila veću narudzbu sa Manga i birala plaćanje pouzećem. Nije mi odgovaralo pa sam odlučila vratiti. Pitala sam najbližu trgovinu telefonski za besplatan povrat i oni su mi rekli da predugo traje preko njih..no, odem ja tamo ipak..kad nema tad šefice pa ako može za nekih 4dana..odustanem, odlučim poslati poštom sama o svom trošku kako bih ubrzala stvar. I pošaljem..paket im je dostavljen kroz 3dana. U međuvremenu na svom Mng računu pokušavam ostaviti podatke za povrat novca (jer je plaćano pouzećem pa ih nemaju), no kako se izlogiram ili samo zatvorim prozor nema podataka koje sam ostavila. Pomislila sam zaprime ali možda samo ja ne vidim :/ (nekako mi nije išlo u glavu da stranica ne radi kako treba, vodila sam se mišlju To je Mango, provjeren..što može krenuti po zlu) Sačekam još 3 dana i javim im se da je paket dostavljen a nisam nikakvu obavijest dobila na mail te da ne mogu spremiti podatke..pa im napišem u mailu podatke za uplatu. Nakon 4-5dana dobijam odgovor da nisu primili paket, pa traže još slike poštanskih troškova tj.pratećeg broja.Pošaljem im slike potvrde pošte i screen gdje vidim i ime osobe u Mangu koja je zaprimila, nema problema.. Nakon plus 4-5dana tj.danas dobivam poruku da ne mogu refundirati jer nemaju podatke i šalju me na isto "mjesto" na stranici gdje mi podatke ne sprema..Tko je u lud??! Ja ću svoj novac vratiti, nebi bilo prvi put ali ovim putem želim reći svima - razmislite o narudžbi i vraćanju Mangu jer MANGO JE RAZOČARANJE, odraz neodgovornosti i nesposobnosti! Barem kod nas gdje stranica očito ne funkcionira kako treba! Ovoliko dugo čekati na odgovor uopće je sramota :s
2017 12 20
koma, i jos se zajebavaju s povratom prije bozica umjesto da ti uredno vrate lovu ovako nesto im samo moze odbiti hrpu kupaca koji bi inace kupili kod njih za bozic kako ne racunaju na to da ces svoje lose iskustvo ispricati svim frendicama?
2017 12 20
Također sam imala neugodno iskustvo ali sa Mango Outletom, također je bio Black Friday. Naručila robe preko 300 kn, narudžba nije prošla (ne znam zasto) i uzeli mi pare s racuna. Slala par mailova, odgovor NULA BODOVA. Javila sam im se na fejs stranicu i nakon dan-dva su mi odgovorili da napišem svoj mail i da ce mi provjeriti to. Kasnije sam vidjela da su mi pare vraćene na račun ALI u međuvremenu se uopće nisam mogla logirati na svoj Mango račun, mislila sam da je moja krivica, mijenjala lozinku, pokušavala tisuću puta i nikako. I tako.. vise se ne namjeravam ni logirati u stranicu niti kupovati ikad vise od njih
2017 12 20
> tratinchica123: > koma, i jos se zajebavaju s povratom prije bozica umjesto da ti uredno vrate lovu > ovako nesto im samo moze odbiti hrpu kupaca koji bi inace kupili kod njih za bozic > kako ne racunaju na to da ces svoje lose iskustvo ispricati svim frendicama? Ne misle izgleda ali kod nekih je upalilo kad im bacim link na forum gdje se zalim pa se jave i dr.ljudi sa svojim losim iskustvima ili podrskom..okrecu plocu odmah. Ali bit ce da ranije ne misle o tom. Pa ako i dodje to tog, eto, nije problem piskarat cu..nebi bilo prvi put i vratit ce. Samo zelim upozoriti druge da je to dug i naporan proces pa nek prije narudzbe razmisle o tom koliko zele i sto, jesu li spremni cekat svoj novac vise od mjesec dana.
2017 12 20
huh, svojevremeno sam imala temu o njihovom poslovanju koje je sve samo ne fer i jos se uvijek cudim kako oni sebi to mogu dopustiti! poslali su mi sesir koji je izgledao kao da su ga macke sapama sastavile u polusnu - ostecen sesir. izmijenili smo par mailova, totalno su ,,hladni" u komunikaciji, salju vec unaprijed spremljene odgovore (usporedujem s Asosom gdje se moze chatati s radnicima i cijeeeli problem rijesiti u roku pola sata) Uglavnom, sesir sam slala nazad, negdje u njihovim mailovima je pisalo da prilozem racun od poste, naravno, vratili su mi samo novce za taj gubavi sesir i ja sam na postarinu potrosila 75 kn koje mi nikad nisu bile vracene. na moju se temu svako toliko javi neka razocarana cura, a u par mjeseci sam u inboks dobila 3 poruke vezano za slicne situacije u kojima cure pitaju za savjet. Bas me jucer jedna cura kontaktirala! Bila sam rekla da vise nikad nista necu naruciti, ali ipak jesam nedavno (glupaca!) Narucila sam haljinu obicnu crnu koja mi se svidjela zbog masne oko vrata. Stigla mi je bez te sugave masne. Poslala sam mail i nikad nisam dobila odgovor. Upravo mi pada na pamet da ostavim negativne recenzije gdje god mogu, jer su odvratni. Nikad nisam dozivjela takav odnos prema kupcu, a kupujem zbilja puno i na raznim mjestima.. DNO DNA! i trebala bi se sva ova nasa iskustva negdje i ispisati pa da ljudi pocmu odustajati
2017 12 20
Ja sam imala problema sa Sports directom, uglavnom tražila sam povrat novca jer im je roba krivo deklarirana, na netu piše pamuk, a stigne poliester. Oni su tražili da im vratim robu kako bi utvrdili nedostatke, računali su vjerojatno da ću odustati jer su troškovi povrata bili veći od vrijednosti robe. Kad su mi pismeno potvrdili da će vratiti i pt ako se utvrde nedostatci poslala sam robu. Odbili su mi vratiti novce za pt uz obrazloženje da je povrat napravljen jer sam se predomislila. Baš rade kupce budalama. Tad sam tražila pomoć našeg Europskog potrošačkog centra. Preko kolega iz Uk riješili su mi problem i vraćeni su mi i novci za pt. Treba biti uporan i ne tolerirati bezobrazluk.
2017 12 21
Drago mi je da ste se javile. Nikako nije u redu ako nista drugo laganje i nepovjerenje prema kupcima! Javit cu sto je bilo.
2017 12 21
Ma evo i ja sam imala jedno lose iskustvo i to s redovnim Mangom a ne outletom! Narucila, roba stigla, i pazite ovo (a imam xy stvari iz Manga i sve drugo ok) - djecja trenirka 1x oprana ocufao se cijelo ono uze cime se stegne (ma strik za objesiti se,jer sam ju dala na poklon i eto sad kao da je koristena 20x), a na bluzici koja se otraga kopca na gumb strgana ta nit za koju se gumb treba zakopcati, vjerujete da sam jedva zasila jer naravno glupo stoji nezakopcano a to je ona usica od tkanine uska a debela.
2017 12 23
Eto ga, i nekvaliteta kao sto rekoh :s Sramota! Ja jos ne mogu ukucat iban pa pisem na mail ,:(
2017 12 24
Povrat robe se na Mangu ni na Mango outletu ne isplati, jer oni ne vrše besplatan povrat. Tako da se nikako ne isplati vraćanje jer je poštarina minimalnih 60kn. Kada mi je stigla jakna koja mi je bila mala, ja sam ju direkt za istu cijenu proslijedila susjedi... Modeli su im zaista lijepi, ali su veličine STRAŠNE! Bez probe nema teorije da si potrefim veličinu. Još imam u ormaru nekoliko krpica sa etiketom koje planiram ovdje staviti za istu plaćenu cijenu (BF sale kad je bio) U drugu ruku sam na BF rasprodaji svojoj kćeri od 3 godine naručila praktički kompletnu proljetnu garderobu za 750kn i sve je prekrasno!
2017 12 26
Ja cekam zato 2.mjesec da odem u Sloveniju kad budu finalna sniženja gdje su cijene prekrižene i smanjene 3-4 puta i za 200€ pokupujem cijeli gepek robe.. Ovo ovako ne vrijedi vise ni kupovati
2017 12 27
> LornaSabic: > Ja cekam zato 2.mjesec da odem u Sloveniju kad budu finalna sniženja gdje su cijene prekrižene i smanjene 3-4 puta i za 200€ pokupujem cijeli gepek robe.. Ovo ovako ne vrijedi vise ni kupovati Gdje u Sloveniju idete i kad je najbolje ići?
2017 12 27
Ja idem u Kopar (trgovački centar TUŠ, pored njega je i OBI) jer sam iz Pule i za sat vremena sam gore :) Po meni je najbolje ici u shopping krajem 9. mjeseca kada bude snižena sva ljetna roba i u 2. mjesecu kada je totalno sniženje na sve zimsko.. I negdje početkom ljeta mozda kada moraju prodati sve proljetno/ ostatke zimskog. Uvijek odlicno prođem :)
2017 12 27
Lako vama koje ste blizu :)
2017 12 28
U petak 05.01.mi je stigao mail sa potvrdom povrata novca, bit ce vidljiv na racunu kroz 3-5 radnih dana. Prije 18dana sam otvorila temu a tada je vec paket zaprimljen u Mangu i uveliko smo "čavrljali" putem maila.. tocnije ovako od 09.12. se natezemo preko maila jel paket stigao ili nije a jest jer vidim po trackingu, te kako su podaci za povrat novca netocni (na kraju su ipak tocni 😅 ) itd. Ostavit cu temu, cisto da cure znaju koliko to traje i budu spremne na cekanje novca. Ja vise ne planiram narucivati sa Manga, ma koliko se opirala Zari, a prije i Asosu priznajem da sposobni su jako, i skidam kapu za povrat novca i brigu o kupcu..Mango obilazim.
2018 01 07
1 2 Sljedeći