Krenimo redom.
1. Javljam se gospođi da bih kupila haljinu koja je oglašena kao elastični pamuk i pitam je da li je haljina neoštećena i može li za 200 kn?
2. Postižemo dogovor gdje ja pitam da li daju u Tisku da šalje u kuverti da znam uplatiti za slanje, izričito kaže ne može, samo kutija, ja plaćam kutiju- prvo iznenađenje je gdje dobivam haljinu brižno upakiranu u čvrsti fascikl (znači znala je da može u kuvertu jer se tako spakovana ne bi mogla saviti i staviti u kutiju) ali prešla bih i preko toga.
3. Plaćanje vršim u roku 7 minuta od davanja podataka za plaćanje.
4. Otvaram haljinu koja se osjeti po nošenom (nije ni to problem, oprala bih) ali haljina nije elastiča i nema pamuka niti p kako je oglašena, čisti poliester, sintetika koja je uz to debela, nerastezljiva i koža u njoj ne diše)
5. javljam se prodavačici odmah u četvrtak da haljina ne odgovara opisu (jeste da lijepa je i cvjetna) ali nije pamučna i elastična i da molim povrat uplaćenog iznosa, odgovora nema, šaljem u subotu ponovo poruku za dogovor i dobivam poruku kako je razočarana suradnjom i da će pronać etiketu (što ne znam kako je moguće jer ju je nosila jednom i to je haljina oglašena u 3. mjesecu 2018. odnosno i prije samo oglas obnovljen i tko bi čuvao odrezanu etiketu, odnosno ako ju je odrezala prije slanja postoji razlog), osim toga kad sam je suočila i sa slanjem tvrdi da je poslala direktno na Tisku i zato je toliko poštarina što nije istina budući sam ja dobila na svoj email potvrdu i ispunjen obrazac kad je kreirala narudžbu i slala.
6. ja i dalje nudim gospođi povrat haljine i da mi uplati iznos samo haljine bez troškova obje poštarine te da ću o svom trošku joj vratit haljinu odgovora naravno nema
7. danas ostavljam negativnu ocjenu za suradnju gdje dotična odgovara negativnom i to ne kao kupcu nego prodavaču a ne vidim po čemu je ona oštećena jer sam haljinu uplatila u roku 7 minuta, uz to s povratom ne bi bila oštećena ona nego ja iznosima za poštarinu
8. dolje slijede poruke
Krenimo redom.
1. Javljam se gospođi da bih kupila haljinu koja je oglašena kao elastični pamuk i pitam je da li je haljina neoštećena i može li za 200 kn?
2. Postižemo dogovor gdje ja pitam da li daju u Tisku da šalje u kuverti da znam uplatiti za slanje, izričito kaže ne može, samo kutija, ja plaćam kutiju- prvo iznenađenje je gdje dobivam haljinu brižno upakiranu u čvrsti fascikl (znači znala je da može u kuvertu jer se tako spakovana ne bi mogla saviti i staviti u kutiju) ali prešla bih i preko toga.
3. Plaćanje vršim u roku 7 minuta od davanja podataka za plaćanje.
4. Otvaram haljinu koja se osjeti po nošenom (nije ni to problem, oprala bih) ali haljina nije elastiča i nema pamuka niti p kako je oglašena, čisti poliester, sintetika koja je uz to debela, nerastezljiva i koža u njoj ne diše)
5. javljam se prodavačici odmah u četvrtak da haljina ne odgovara opisu (jeste da lijepa je i cvjetna) ali nije pamučna i elastična i da molim povrat uplaćenog iznosa, odgovora nema, šaljem u subotu ponovo poruku za dogovor i dobivam poruku kako je razočarana suradnjom i da će pronać etiketu (što ne znam kako je moguće jer ju je nosila jednom i to je haljina oglašena u 3. mjesecu 2018. odnosno i prije samo oglas obnovljen i tko bi čuvao odrezanu etiketu, odnosno ako ju je odrezala prije slanja postoji razlog), osim toga kad sam je suočila i sa slanjem tvrdi da je poslala direktno na Tisku i zato je toliko poštarina što nije istina budući sam ja dobila na svoj email potvrdu i ispunjen obrazac kad je kreirala narudžbu i slala.
6. ja i dalje nudim gospođi povrat haljine i da mi uplati iznos samo haljine bez troškova obje poštarine te da ću o svom trošku joj vratit haljinu odgovora naravno nema
7. danas ostavljam negativnu ocjenu za suradnju gdje dotična odgovara negativnom i to ne kao kupcu nego prodavaču a ne vidim po čemu je ona oštećena jer sam haljinu uplatila u roku 7 minuta, uz to s povratom ne bi bila oštećena ona nego ja iznosima za poštarinu
8. dolje slijede poruke