Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Informacije o Mc Donalds-u

Dali je netko radi u Mc Donalds-u kako ste zadovoljne, zvijeri rada, plaća može neka informacija?
2019 03 11
Ja sam radila kao student. Satnica je tada bila 18 kuna, sad mislim da je 20 ili više. Stalnim zaposlenicima ne znam je li rasla. Sve u svemu, neki vole taj posao, ali je stvarno krvav. Blne postoje tamo bi neke fiksne smjene, to što oni kažu prva druga treća, to je sranje. Jedan dan radiš od 6, 7, drugi od 10, treći od 12, pa onda od 13, pa od 15. Uglavnom, za osobu koja želi život i ima obitelj, užasno. Raspored radi jedna osoba i to se sve treba uštimavati s hrpom ljudi i obično moraš biti dobar s tom osobom ako ne želiš da te iz*ebe. Imaš u smjeni od 8 sati jedan gablec od 30 minuta, plaćaš sam hranu, naravno. I možeš na dvije pauze od 10. Ali to sve ovisi ima li dovoljno ljudi u smjeni i tkoje voditelj. Sve u svemu, nije posao na kojemu želiš uopće pokušati dočekati mirovinu. Nadam se da je u nekim restoranima drugačije, da su ljudi pristojniji i kolegijalniji, ali sumnjam.
2019 03 11