Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Negativna - s razlogom ili bez?

Trazim misljenje drugih korisnica. Naime, cura je dobila artikl koji joj se nije svidio. Nije mi to unaprijed javila, niti zatrazila povrat, nego dala negativnu i poslala poruku da joj se ne sviđa i to je to. Jel se to tako radi? Zasto se osjeca prevarenom ako nije zatrazila povrat? Meni je majica super, njoj nije. I to je u redu. Vracam novce. Vec sam 2x imala povrat. Zasigurno ovdje nisam zbog prevare, i ovo mi je jedna od vecih gluposti koje sam dozivjela.
2019 03 16
A stvarno glupost. Pa valjda se prvo javiš prodavaču i izraziš svoje nezadovoljstvo. Ali ni ne vidim negativnu kod vas.
2019 03 16
Ni ja ne vidim negativnu na vašem profilu. Moguće da je to napravila naglo pa je izbrisala :) Ali svakako to nije način. Uvijek se prvo javiš prodavaču i rješavaš s njim.
2019 03 16
Da obrisala je, kaze ocekivala je ono ne radim povrat i gotovo. Mozda sam brzopleto otvorila temu, ali nekako si mislim, da sve bolje rjesavati na samom pocetku. Nemam sta skrivati, i ne ocekujem da su svi odusevljeni s onim sto dobiju. Nisam ni ja uvijek, samo mi se ne nateze s povratom za 30-40-50 kn i svjesna sam da kupujem na neviđeno, svjesna sam razlika između nas u shvacanju necega kao sto je super stanje. Sad rjesavamo, pa se eto nadam da ce dobro zavrsiti. Hvala na razumnom misljenju.
2019 03 16
Tako sam ja dobila negativnu prije par godina! Cura je kupila čizme od mene koje ja uopće nisam nosila,poslala sam joj još dodatno bar 5,6 fotki u inbox fotkano sa svih strana..... dobila sam negativnu da su flekave i iznošene a uopće mi se nije javila i požalila u inbox! slala sam joj poruke i tražila objašnjenje,fotke,nudila povrat.... i ništa, muk.... nikakvo objašnjenje ni odgovor od nje osim te negativne koju mi je dala! Šta reći!?!
2019 03 16
Baš, šta reći. Ne mogu reći, ova cura je ispravila stvar i obrisala negativnu. Ja sam ju isto bila ostavila kao nezadovoljan prodavač zbog načina ne-komunikacije, iako bi moja vjerojatno bila obrisana. I sta sad, kako ocijeniti suradnju? Ja njoj nisam za pozitivnu, nije ni ona meni. Mada mislim da je to nedorečeno u pravilima, tj da bi trebalo biti pravilo da se prvo mora u nekom roku iskomunicirati. Pa da se poslije mozete obratiti adminu za brisanje ocjene od strane osobe koja s vama nije ni pokusala nesto rijesiti, a voljni ste napraviti povrat. Isto kao sa dvojnim, prijateljskim ili obiteljskim profilima. Tu mi uopce nije jasno u cemu je stvar, zasto dvije prijateljice imaju zajednicki profil, a svaka ima fb, svoj mobitel i i sl. Par puta sam htjela nesto kupiti pa je trajalo danima, vise nisam znala jel zavlace mene ili jedna drugu. Ja bih to zabranila 🤣🤣
2019 03 16
ma svega ima tu al dok se s osobom može dogovoriti sve,normalno je! U mom slučaju nije bilo adminke pa se nisam imala kome žalit uopće, tj bila je stara admin koja nije ništa radila pa su ju peticijom maknuli! Ova sada hvala Bogu riješava probleme :)
2019 03 16
Nije rekla samo da joj se ne svidja, nego da je isprana. Za moj pojam majica je super, ona JE oprana nekoliko puta. Pitala me jel ima ostecenja na sto sam odgovorila ne, pa me naspotala da je isprana. Ma to je nebitno, ja i dalje mislim da nije, no nije u tome poanta, nego u nacinu. Stavila je prvo negativnu i poslala poruku da je nezadovoljna, bez da je trazila povrat ili predlozila bilo koji drugi nacin. Ja razumijem ako netko trazi povrat, i obavim ga. To je puno lakse, a i osjecam se bolje.
2019 03 16
> StefiVidic: > Nije rekla samo da joj se ne svidja, nego da je isprana. Za moj pojam majica je super, ona JE oprana nekoliko puta. Pitala me jel ima ostecenja na sto sam odgovorila ne, pa me naspotala da je isprana. Ma to je nebitno, ja i dalje mislim da nije, no nije u tome poanta, nego u nacinu. Stavila je prvo negativnu i poslala poruku da je nezadovoljna, bez da je trazila povrat ili predlozila bilo koji drugi nacin. > Ja razumijem ako netko trazi povrat, i obavim ga. To je puno lakse, a i osjecam se bolje. Ne smatram da trebate napraviti povrat..znala je sto kupuje..a ako joj se ne svida njena stvar..najlakse je tako..ja sam koliko puta narucila iz trgovine i kad stigne nije to to..
2019 03 16
> velimir: > > StefiVidic: > > Nije rekla samo da joj se ne svidja, nego da je isprana. Za moj pojam majica je super, ona JE oprana nekoliko puta. Pitala me jel ima ostecenja na sto sam odgovorila ne, pa me naspotala da je isprana. Ma to je nebitno, ja i dalje mislim da nije, no nije u tome poanta, nego u nacinu. Stavila je prvo negativnu i poslala poruku da je nezadovoljna, bez da je trazila povrat ili predlozila bilo koji drugi nacin. > > Ja razumijem ako netko trazi povrat, i obavim ga. To je puno lakse, a i osjecam se bolje. > Ne smatram da trebate napraviti povrat..znala je sto kupuje..a ako joj se ne svida njena stvar..najlakse je tako..ja sam koliko puta narucila iz trgovine i kad stigne nije to to.. Slazem se
2019 03 16
Ne shvacate me, nije ga problem napraviti, stvarno nije. Ali evo stvar se nastavlja tako da ona mene trazi povrat od 80 kn. Majica je bila 50, postarina 15. Ja 5 puta tupim u prazno da cu vratiti 50 za majicu i 15 za postarinu, dakle isti iznos koji je i ona uplatila. Ali ona misli da trebam biti u minusu 15 kn jer sam jos presutjela da je majica iznosena. Ako cemo u detalje, sto mi je stvarno mrsko, nije ni pitala jel iznosena. Pitala je jel ima ostecenja. Nije oglasena kao nova jer nova nije, nova je 150 kn. I neka je moja greska sto nisam naglasila da je nosena, neka bude. Neka ono slobodno stavi fotke majice, stavit cu i ja, kao i razgovor iz inboxa pa ce nakon toga vidjeti hoce li imati podrsku. Inace dijeli negativne na taj nacin, sakom i kapom. Neke su osnovane ali nisu sve. A neutralne jer maslac za tamnjenje nije bio ono sto sto je ocekivala, kao da ga prodavacica proizvodi!! Nije mi do kompliciranja, ali to sad ovisi o njoj. Sad cu vjerojatno opet dobiti negativnu jer odbijam platiti vise od tih 65.
2019 03 16
> StefiVidic: > Ne shvacate me, nije ga problem napraviti, stvarno nije. > Ali evo stvar se nastavlja tako da ona mene trazi povrat od 80 kn. Majica je bila 50, postarina 15. Ja 5 puta tupim u prazno da cu vratiti 50 za majicu i 15 za postarinu, dakle isti iznos koji je i ona uplatila. Ali ona misli da trebam biti u minusu 15 kn jer sam jos presutjela da je majica iznosena. > Ako cemo u detalje, sto mi je stvarno mrsko, nije ni pitala jel iznosena. Pitala je jel ima ostecenja. Nije oglasena kao nova jer nova nije, nova je 150 kn. I neka je moja greska sto nisam naglasila da je nosena, neka bude. Neka ono slobodno stavi fotke majice, stavit cu i ja, kao i razgovor iz inboxa pa ce nakon toga vidjeti hoce li imati podrsku. Inace dijeli negativne na taj nacin, sakom i kapom. Neke su osnovane ali nisu sve. A neutralne jer maslac za tamnjenje nije bio ono sto sto je ocekivala, kao da ga prodavacica proizvodi!! > Nije mi do kompliciranja, ali to sad ovisi o njoj. > Sad cu vjerojatno opet dobiti negativnu jer odbijam platiti vise od tih 65. Nitko ne kaze da vi nebi vratili..nego nema razloga da vracate..a nek cvili i dalje..ili neka se javi tu pa da joj mi pojasnimo
2019 03 16
Ako majica nije oglašena kao nova, ako su fotografije bile kvalitetne i moglo se vidjeti stanje majice, ne treba raditi povrat. Ja pogotovo ne bih napravila povrat nakon što mi netko grune negativnu bez ikakva pitanja, poruke, pokušaja dogovora. Uz to sad ovo uvjetovanje o većem povratu - sori, ali ne. Rekla bih joj neka si zadrži majicu i uplatila bih joj iznos majice i ćao zdravo. Pogotovo ako majica zaista nije u lošem stanju. Vidim da Vi ok pristupate tim povratima i slično, ali takvo postupanje s njezine strane, uz uvjete i hireve ne treba podržavati.
2019 03 16
Dobro, gledajte ovako: ako radite povrat jer je greška Vaša (majica je zaista uništena, izblijedjela od pranja), onda plaćate iznos koji je kupilica uplatila + iznos poštarine za paket kad Vam se artikl vraća. Tako se to radi. Inače, ne razumijem čemu raditi povrat ako majica zaista nije u stanju kakvo navodi cura. Ja bih joj rekla da želim dodatne slike (blic, bez blica, izbliza, izdaleka, na danjem svjetlu) i ako je majica crna kao na mojoj slici, a brate mili, čemu povrat? Ako nekome nešto ne pristaje kako je zamislio ili ako mu se ipak ne sviđa, nismo obavezni napraviti povrat. Samo onda kad je greška naša. A s obzirom na pristup dotične, ne bih povrat napravila, čisto iz principa. Ali eto, sad zbilja ne mogu dokučiti je li majica iznošena ili nije, s obzirom na to da je sav razgovor u fazonu "meni je dobra, tebi nije".
2019 03 17
Ja sam novac koji je ona uplatila danas vratila, za to vracanje duple postarine mi cure u prethodna dva povrata ni spomenule nisu. Isti iznos i to je to. Ni ne kuzim zasto bih? Jedino ovako nijedna nije na gubitku. Osim vremena, i to u jednakom omjeru. Da trazim povrat od nekoga, ne bi mi palo na pamet da mi vraca vise nego sam ja uplatila. Kako god, od pocetka ima nastup gazi. Ja sam s ovom pricom zavrsila, temu ostavljam pa neka svatko sam prosudi. Ako moj stav nekoga odvrati od suradnje, mozda i bolje. Izbjeci cemo ovakvu situaciju 🤣
2019 03 17
1 2 3 4