> PigmyPuff:
> > sanjaurban:
> > Ja vjerujem da bolje proda onaj tko se i bolje potrudi, znači svako malo treba ponovno re-objavljivat svoje artikle
> Ponovno objaviti artikl tu i tamo da ga "osvježite" i da se ne zagubi među ostalim artiklima, ali nemojte svako malo molim vas 😂
> Ja sam nedavno tražila hlače, redovno pregledavala kategoriju i svaka 2-3 dana ista korisnica objavi iste artikle. Prvi put kad sam naletila na njih pregledala sam ih i okej nista mi se nije svidjelo, ali od tada doslovno svaki drugi, treći dan gledati jedne te iste artikle 😖 I to nije samo u kategoriji hlača nego i u ostalim. Ima nekoliko takvih profila koji često objavljuju i sad čim po slici vidim da se radi o njihovom artiklu samo automatski skrolam dalje, ne da mi se ni gledati je li što novo.
> Ne može se ništa ni staviti u omiljene jer će biti obrisano, ali često starije artikle uopće ne brišu pa imaju po deset oglasa za jednu stvar i nije fer.
> Znam da je cilj da što više korisnica vidi artikle, ali brate nakon desetog postavljanja je valjda već poveći broj vidio i da je netko zainteresiran javio bi se.
Daaaa, točno, nisam opet mislila toliko često, više povremeno, i ovdje je sve stvar marketinga, kad imaš novi proizvod (nevezano za Krpice) važno je kako ćeš ga poturiti kupcu, ako ga samo pustiš u dućan, nitko živ neće ga primijetiti- iako, marketing često znači: biti kupcima dosadan. Gledam Potjeru "s odmakom" samo da ne moram gledati reklame...
> PigmyPuff:
> > sanjaurban:
> > Ja vjerujem da bolje proda onaj tko se i bolje potrudi, znači svako malo treba ponovno re-objavljivat svoje artikle
> Ponovno objaviti artikl tu i tamo da ga "osvježite" i da se ne zagubi među ostalim artiklima, ali nemojte svako malo molim vas 😂
> Ja sam nedavno tražila hlače, redovno pregledavala kategoriju i svaka 2-3 dana ista korisnica objavi iste artikle. Prvi put kad sam naletila na njih pregledala sam ih i okej nista mi se nije svidjelo, ali od tada doslovno svaki drugi, treći dan gledati jedne te iste artikle 😖 I to nije samo u kategoriji hlača nego i u ostalim. Ima nekoliko takvih profila koji često objavljuju i sad čim po slici vidim da se radi o njihovom artiklu samo automatski skrolam dalje, ne da mi se ni gledati je li što novo.
> Ne može se ništa ni staviti u omiljene jer će biti obrisano, ali često starije artikle uopće ne brišu pa imaju po deset oglasa za jednu stvar i nije fer.
> Znam da je cilj da što više korisnica vidi artikle, ali brate nakon desetog postavljanja je valjda već poveći broj vidio i da je netko zainteresiran javio bi se.
Daaaa, točno, nisam opet mislila toliko često, više povremeno, i ovdje je sve stvar marketinga, kad imaš novi proizvod (nevezano za Krpice) važno je kako ćeš ga poturiti kupcu, ako ga samo pustiš u dućan, nitko živ neće ga primijetiti- iako, marketing često znači: biti kupcima dosadan. Gledam Potjeru "s odmakom" samo da ne moram gledati reklame...