Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

Molim pomoć - Roberto webshop

Drage cure, molim vas za pomoć. 18.04 sam naručila s Roberto webshopa, prvenstveno jer su mi trebale cipele za svadbu koja je 04.05. Od tog datuma stoji status narudžbe pending. Na moja poslana 2 maila ne odgovaraju, preko FB messengera ne odgovaraju, na navedeni fiksni kontakt telefon na stranici se nitko ne javlja. Mislim da je apsolutno neprofesionalno da mi nakon 10 dana nisu poslali narudžbu, nisu me obavijestili da nekog artikla i još ih je nemoguće kontaktirati. Molim vas, ako je netko imao slična iskustva da mi kaže što činiti.
2019 04 29
I ja sam bila narucila kod njih cipele i to 5 pari za poklone kad su bila snizenja, dobila sam potvrdu na mail , i nakon toga nista 15 dana mislim si ajde bila su snizenja pa imaju puno narucenih proizvoda , onda sam im slala poruke i na mail i nista jos narednih mjesec dana , onda mi je pukao film pa sam im svasta izdjelila preko maila , onda su se udostojili odgovorit da ipak nemaju narucenu robu na skladistu i da se ispricavaju , izrazito su neprofesionalni , i nikad vise nista nebih narucila kod njih .. kod mene je to trajalo mjesec i pol .
2019 04 29
Užas, ja sam samo jednom naručivala od njih, jedan jedini par cipela i sve je bilo ok...baš iz tog razloga nisam ni čitala tuđa iskustva, nažalost. Da bi sad i po forumu.hr naišla na dosta ovakvih priča. Također ću im sad sastaviti mail, nadam se da nikad neće ni poslati to zato jer mi neće trebati kad svadba prođe. Neka narudžbu otkažu na moju inicijativu ako treba. Apsolutan horor od koliko-toliko dobro poznate firme....customer service 0 bodova, nije problem što određene stvari nemaju u skladištu, ali zaista mislim da o tome mogu obavijestiti mušterije u roku kraćem od 11 dana koliko čekam bilo kakvu povratnu informaciju od njih. Sad kad sam sve ovo pročitala od srca preporučam i drugim curama da ih zaobiđu, pogotovo ako vam cipele trebaju stići relativno brzo. Cijene jesu primamljive ali nije vrijedno živaca.
2019 04 29
Ma da , nije stvar sto nema narucenog , vec da to jave u nekom normalnom roku , ovako kao vama sto treba za priliku i racunate na to , i onda ih moras utjerivat .. ja sam se bas razocarala ..
2019 04 29
e tako sa i ja čitabu napisala, pa su mi odmah odgovorili 😂
2019 04 29
Evo, mail im je poslan, ne očekujem nikakav odgovor ali neka stoji i na ovoj temi čisto kao upozorenje drugima. Tako da, drage cure, ako i naručujete nemojte nikako plaćati karticama jer ne znam kakvo bi tek to natezanje bilo za povrat novaca. Ako ništa drugo ja sam odabrala plaćanje pouzećem pa barem nisam ostala bez novaca. Nikad više. Pametnom dosta.
2019 04 29
Savjetujem ti da odes kupit druge cipele,jer od ovih ocito nista, pa da nebi morala trazit zadnji dan cipele definitivno im takav mail treba poslati da se trgnu,jer ovo je stvarno bezobrazno ponasanje s njihove strane
2019 04 29
Hvala svima na savjetima. Ma druge cipele su već osigurane, odnosno imam neke štikle doma već pa ću nositi njih, problem je ovakav odnos... Bilo bi super kad bi im i drugi napisali mailove, nažalost osim foruma i nema načina da se ljude upozori jer na njihovoj FB stranici mislim da nema mogućnosti davanja recenzija (pitam se zašto?!! x-) ), a komentare ispod postova vjerojatno redovito brišu, za takve stvari se nađe vremena.
2019 04 29
Ja sam prosle godine narucila patike i sandale ii stigle su jako brzo, za 2,3 dana... Pa sam htjela i nedavno isto tako naruciti 3 para sandalica ii imala sam slicnu situaciju i odustala sam na kraju... Jako su me razocarali, definitivno trebaju mijenjati neke stvari u poslovanju..
2019 04 29
Hvala na info o broju, možda će nekim drugim curkama poslužiti ako se nađu u istoj situaciji...u svakom slučaju ja odgovor nikakav nisam dobila niti ga očekujem. Ubuduće ih zaobilazim u širokom luku.
2019 04 29
Poznati po tome da su jako neljubazni, bahati i neodgovorni
2019 04 30
Cure, javljam se sa ishodom situacije koja se, dakle, rasteže od 18.04. kao žvakaća guma. 04.05. (subota) sam ujutro u 8 dobila njihov mail da je narudžba poslana 30.04., bez ikakve konkretne isprike, ponude za povrat, voucher, bilo što. Kao oni su poslali sad i baš ih briga. Sestra mi je javila da je danas bio poštar ali je ostavio papirić jer nije nikoga bilo doma. Na isti njihov mail sam odgovorila i pitala kakva je situacija s povratom, budući da mi cipele i torbica za svadbu koja je prošla više ne trebaju. Odgovor, pogađate, nisam dobila. :-) Ne znam postoje li ikakve sankcije ako nikad ne preuzmem paket s pošte? U životu to nisam napravila ali su mi toliko digli tlak da sad razmišljam i o toj opciji. Postoji li neki način da naplate te novce od mene ako ne podignem paket? Ja bih definitivno napravila povrat, ali sve me strah kako će to proći, još ću na kraju ispasti glupa i poslati im artikle nazad, a novce vjerojatno nikad neću vidjeti.
2019 05 06