Imam pitanje. Može li se negativna dati ukoliko ste nekome antipatični, tj. prodavač insinuira da ste "zavlačili", "lagali" i slično bez ikakvih argumenata ili osnova( nisam nikada i tako nešto prezirem)? Uplatite točno kako je dogovoreno ( 24 sata po primitku paketa- ma i manje.... koji je poslan na povjerenje budući da je prodavačica imala samo 2 povratne)....Vaš je jedini "grijeh" što niste bili u mogućnosti odmah odjuriti do kioska ( najobjektivniji mogući razlozi , sve unaprijed objašnjeno i još u nekoliko navrata nakon slanja) već je paket podignut 5 dana nakon dolaska na kiosk. Tih 5 dana totalna psihoza i požurivanje. Na kraju kupac zbog dva razloga- tog požurivanja i vrijeđanja te realnog razloga( poslano raspareno odjelo , hlače i sako koji nisu komplet iako je tako prezentirano )prodavačici napiše neutralnu ( ipak je poslano na povjerenje i stvari su ok, nenosive zajedno no nove i lijepe) dok prodavačica stavi osvetničku negativnu bez stvarnih razloga....sve što navodi je neistina i samo odraz povređenosti , ali vjerojatno i vođena onim "napad je najbolja obrana", budući da se ni jednom riječju nije drznula objasniti ili ispričati zbog poslanog odjela koji to nije. Sad me stvarno zanima- je li ta negativna u redu? Može li netko tko je ni mjesec dana tu na Krpicama tako proizvoljno bez osnove staviti negativnu...iako je uplaćeno (čak i više od dogovorenog, kao za kavicu i da se ispričam jer nisam mogla tih 5 dana do kioska) , ispoštovano apsulutno sve? Gdje je granica između neutralne i negativne? Može li admin zamoliti dotičnu da to izbriše, pretvori u neutralnu ako je već nezadovoljna suradnjom( iako sam ja i više, ma zaboga ja sam ta koja je prevarena i obmanuta!!!!!!? ). Nisu li negativne ocjene ovdje da se upozore na prevaru ili tako nešto? Molim Vas objektivno mišljenje, očito ni nakon sto godina ovdje i 650 pozitivnih na oba profila ja ne mogu razumno to raščlaniti. Postoje li negdje pravila- što je za negativnu što nije?
Imam pitanje. Može li se negativna dati ukoliko ste nekome antipatični, tj. prodavač insinuira da ste "zavlačili", "lagali" i slično bez ikakvih argumenata ili osnova( nisam nikada i tako nešto prezirem)? Uplatite točno kako je dogovoreno ( 24 sata po primitku paketa- ma i manje.... koji je poslan na povjerenje budući da je prodavačica imala samo 2 povratne)....Vaš je jedini "grijeh" što niste bili u mogućnosti odmah odjuriti do kioska ( najobjektivniji mogući razlozi , sve unaprijed objašnjeno i još u nekoliko navrata nakon slanja) već je paket podignut 5 dana nakon dolaska na kiosk. Tih 5 dana totalna psihoza i požurivanje. Na kraju kupac zbog dva razloga- tog požurivanja i vrijeđanja te realnog razloga( poslano raspareno odjelo , hlače i sako koji nisu komplet iako je tako prezentirano )prodavačici napiše neutralnu ( ipak je poslano na povjerenje i stvari su ok, nenosive zajedno no nove i lijepe) dok prodavačica stavi osvetničku negativnu bez stvarnih razloga....sve što navodi je neistina i samo odraz povređenosti , ali vjerojatno i vođena onim "napad je najbolja obrana", budući da se ni jednom riječju nije drznula objasniti ili ispričati zbog poslanog odjela koji to nije. Sad me stvarno zanima- je li ta negativna u redu? Može li netko tko je ni mjesec dana tu na Krpicama tako proizvoljno bez osnove staviti negativnu...iako je uplaćeno (čak i više od dogovorenog, kao za kavicu i da se ispričam jer nisam mogla tih 5 dana do kioska) , ispoštovano apsulutno sve? Gdje je granica između neutralne i negativne? Može li admin zamoliti dotičnu da to izbriše, pretvori u neutralnu ako je već nezadovoljna suradnjom( iako sam ja i više, ma zaboga ja sam ta koja je prevarena i obmanuta!!!!!!? ). Nisu li negativne ocjene ovdje da se upozore na prevaru ili tako nešto? Molim Vas objektivno mišljenje, očito ni nakon sto godina ovdje i 650 pozitivnih na oba profila ja ne mogu razumno to raščlaniti. Postoje li negdje pravila- što je za negativnu što nije?