Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

Klubovi, sastanci istomišljenika /

Asos-dostava nakon refundiranja

Drage cure koje narucujete s Asosa, trebam savjet. Prosli mjesec sam s njihove stranice narucila tenisice. Buduci da nisu dosle do odredjenog datuma isporuke poslala sam im mail na sto su odgovorili da pricekam do kraja mjeseca. Od tena i dalje nije bilo nista, a stranica za pracenje nije bila azurirana danima, zadnje je bilo da su 22.05.dosle u zemlju isporuke. Sveukupno sam im poslala 4 maila da provjere gdje su zapele, medjutim vise se nisu javljali. Tek su prije nekoliko dana odgovorili da su mi vratili novce na racun buduci da vise nemaju takvih tenisica na zalihi da bi mogli poslati nove. Medjutim, danas nakon mjesec i pol od narucivanja stize postar i nosi tenisice. Gdje su bile i zasto nisu dosle na vrijeme ne znam, isto kao sto ne znam koji vrag da sada radim. Da im se javim i ponovno uplatim, da ih posaljem nazad ili da se pravim blesava.. Znam da mi je to najjednostavnije, ali ne zelim da me netko ganja zbog 200 kn. S druge strane nije moja krivica sto je dostava zastekala i sto su mi refundirali novce bez da sam ih trazila. Ima li koja sa slicnim iskustvom?
prije 24 dana, 19:00
Mislim da se trebas napraviti blesava o:)
prije 24 dana, 19:14
> lprimozi: > Mislim da se trebas napraviti blesava o:) Slazem se! :D
prije 24 dana, 19:22
Dogodila mi se sestri ista situacija na e bayu, doduse s manjim iznosom, ali nikada ništa nisu pitali niti trazili Takoo daaa... 🙂
prije 24 dana, 22:39
Dogodilo se i meni, nakon 2 mjeseca me zvali iz pošte da će mi se vratiti paket ako ga ne podignem a ja nikad papirić nisam dobila valjda je poštar zaboravio ostaviti tako da Asos nije bio kriv. To je bilo prije kad nije bilo tracking numbera. Sad pratim pa točno znam kad će poštar. Isto nikad nije nitko s Asosa ništa tražio
prije 24 dana, 23:08
Neki dan sam bila u posti provjeriti da nije slucajno tamo i nije ga bilo.. Nakon refundiranja sam ponovno provjerila pracenje posiljke i pisalo je da se paket vraca u zemlju posiljatelja. Zbog toga sam prije dva dana kupila skoro pa iste tene jer kao od ovih nista pa cu uzeti druge.. Tako da i vi znate, nikad nije kasno za dostavu, ne zurite s novom kupovinom. 😊
prije 24 dana, 00:01
> MateaMojeKrpice: > Dogodila mi se sestri ista situacija na e bayu, doduse s manjim iznosom, ali nikada ništa nisu pitali niti trazili > Takoo daaa... 🙂 I meni se dogodilo vec na ebayu, ali radilo se o nekoj sici od par kuna pa se nisam bas zamarala s tim..
prije 24 dana, 00:04
Meni se dogodilo na AliExpresu. Tko ih šiša! A što da su Vam trebale za neku prigodu?! Tko bi Vam naknadio zbog kašnjenja. Oni su to već otpisali. Uostalom, takve situacije su ukalkulirane u cijenu.
prije 24 dana, 00:19
Ne mogu vjerovati. Pet savjeta i svi redom savjetuju zapravo, krađu. Prisvajanje nečeg što nije plaćeno. Stvarno nevjerojatno. Nije nikakvo čudo da je RH u banani, a ne bi me čudilo ni da Asos ukine slanje u RH zbog ovih koji se vole pravit blesavi. Ja bih ponovno platila tenisice i javila Asosu da su došle i da sam ih platila i to je jedino ispravno Sve drugo je laž i krađa.
prije 24 dana, 00:34
Slazem se s vama i znam da se necu moci praviti blesava jer niti sam odgojena da prisvajam nezasluzeno niti bi mi savjest bila mirna da napravim tako nesto. S druge strane sigurna sam kako nikoga u Asosu ne muci savjest sto sam im svakih deset dana slala mail i molila ih da provjere gdje je paket, a dobila sam odgovor nakon mjesec dana. Ili sto sam trosila vrijeme i gorivo da bih provjerila da paket mozda ipak nije u posti buduci da mi je nakon cetvrtog maila vec bilo neugodno da sam dosadna i da ih mozda tlacim bez veze. Isto tako vjerujem da ih ne brine da li su mi tenisice za nesto trebale u vrijeme kad su bile narucene i sto su lagali da ne mogu poslati nove jer ih vise nemaju u ponudi, a na njihovoj stranici je vidljivo vec danima da ne samo da nisu "out of stock" nego ih ima za naruciti u svim mogucim velicinama. Kao sto sam rekla uplatit cu im novce nazad iako mi tenisice vise ne trebaju buduci da sam kupila druge, ali i to mi je lakse nego tlaciti nekoga da mi pricuva bebu dok ja odem do poste ponovno gubiti vrijeme zbog necije tudje krivice. Moja savjest je jedna stvar, ali razumijem i cure koju su mi savjetovale drugacije.
prije 24 dana, 01:39
Bravo, Tanči
prije 24 dana, 01:51
Poslala bih im još jedan mail u kojem sažeto objašnjavam cijelu situaciju i pitam ih što oni smatraju da trebam učiniti odnosno na koji način misle kompenzirati kašnjenje. Naime, u ovom se slučaju oni moraju odužiti jer su prekršili pravila o kupoprodaji koja sami navode vezana uz rok isporuke. S druge strane nisam ja ta koja će određivati na koji način bi to trebalo izvesti pa da se zbog toga "napravim blesava". Tako bi mi savjest bila najmirnija.
prije 23 dana, 10:04
Postoji u nas i u svijetu nešto što se zove pravo potrošača pa tako postoji i pravo da se pošiljka dostavi unutar 30 dana nakon toga kupac ima pravo na povrat sredstava. If you don't receive your goods within 30 days, or within the agreed time, you should remind the trader giving them an additional, reasonable time limit to deliver. For example, if the trader has informed you that your delivery is delayed by a week because of problems with his suppliers you should consider giving him that extra week. If the trader still doesn't deliver within the extended deadline then you're entitled to terminate your contract and be reimbursed as soon as possible. You don't have to give the trader extra time if they refuse to deliver or when an agreed delivery period is essential, for example, if you need the goods for a specific event, such as a dress for a wedding, and you have informed the trader of this in advance.
prije 23 dana, 10:24
Nitko od nas nije ni lagao ni ukrao novce pošiljka nije došla u vremenu kad je zakonska obaveza onoga tko šalje. Kupac je oštećen i to sve spada u rizik posla prodavača.
prije 23 dana, 10:31
Jedno je zaštita potrošača, a drugo "praviti se blesav" Što biste da se Asos tu i tamo pravi blesav? Ja sve kužim, ali ako Asos šalje običnom poštom, kako može odovarati za paket? Nije Asos kriv ako paket ode na krivu adresu ili putem bude ukraden, ali svejedno vraća novac. U ovom slučaju, a i mnogima, paket ipak dođe kupcu i što sad? Ako ništa drugo bilo bi u redu obavijestiti Asos da je paket stigao i pitati ih što sad. To je civilizirano ponašanje.
prije 23 dana, 10:52
1 2 Sljedeći