Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

Tko placa postarinu kada je poslana ostecena roba?Molim savjet..

Ovako.. Posto se ne mogu dogovoriti sa curom,pitam Vas za savjet.Kupila sam haljinu koja je oglasena kao nova.Platila sam 80kn haljinu+20kn postarine.Haljina ima vidljivih ostecenja,posaljem curi slike.Ona kaze da je takvu nije poslala.Meni je haljina stvarno prekrasna i kazem da bi je odnijela kod krojacice. Cura se odmah ponudila na povrat haljine ili da podijelimo trosak krojacice.Pitala sam je dali joj je 40kn puno za vratiti mi,ona kaze da je i ponudi 20kn.Posto ne zelim djeliti trosak krojacice za nesto sto nisam ja ostetila,pitam je za povrat.Ona pristane i uplati mi 40kn.Pitam je opet,kaze da nije razumijela da zelim povrat i da ce mi uplatiti ostalih 40kn nakon sto joj stigne haljina. Ne zeli platiti postarinu jer ona nije haljinu takvu poslala. Ja bi trebala baciti 40kn u nista??.. Molim Vas za savjet,tko bi trebao platiti postarinu? Hvala!
prije 12 dana, 16:20
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/291237e1270d6b439269120a6738d4ee.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/6f031ad6ffe61a7c3643ebde8a50c6d7.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/1aebd81ff1cb8389d8a4e54f714dab1a.jpg)
prije 12 dana, 16:22
Ovo su ostecenja....
prije 12 dana, 16:22
Veće je pitanje da li se takvo oštećenje uopće može riješiti i profi kod krojačice... :o Ovo su po meni ogromna oštećenja i kao takvu je ne bi ni ja nosila.
prije 12 dana, 16:26
> malllaaaa: > Veće je pitanje da li se takvo oštećenje uopće može riješiti i profi kod krojačice... :o > Ovo su po meni ogromna oštećenja i kao takvu je ne bi ni ja nosila. Ma znam,meni je palo na pamet da se naprave neke faldice pa se ne bi vidjelo.Ali zaista ne zelim djeliti trosak krojacice pa sam pitala za povrat.
prije 12 dana, 16:28
Neka cura slobodno napise svoje misljenje,nije mi namjera nikoga optuzivati,samo zelim ovo rijesiti na normalan nacin.
prije 12 dana, 16:31
Draga Marijana imale smo nedavno suradnju i stvarno mi je bio gušt s vama surađivati i žao mi je što vam se desila ovakva suradnja. Ovo su stvarno vidljiva oštećenja i bez obzira koliko haljina bila lijepa, mislim da ne vrijedi prepravljati kod krojačice. Također mislim da bi prodavačica trebala vratit cijeli iznos i uplatit za poštarinu. Pa i vi ste njoj uplatili poštarinu kad je ona slala, zar ne? Nadam se da će na kraju biti sve dobro i da ćete riješiti to na pristojan način.
prije 12 dana, 16:43
Ovo nisu mala ostecenja,i tesko da to krojacica moze rijesiti u takvim slucajevima prodavac je duzan napravit povrat i platit postarinu zasto bi bili na gubitku ako stvar nije onakva kakva je oglasena
prije 12 dana, 16:45
> Eisen77: > Draga Marijana imale smo nedavno suradnju i stvarno mi je bio gušt s vama surađivati i žao mi je što vam se desila ovakva suradnja. > Ovo su stvarno vidljiva oštećenja i bez obzira koliko haljina bila lijepa, mislim da ne vrijedi prepravljati kod krojačice. > Također mislim da bi prodavačica trebala vratit cijeli iznos i uplatit za poštarinu. Pa i vi ste njoj uplatili poštarinu kad je ona slala, zar ne? > Nadam se da će na kraju biti sve dobro i da ćete riješiti to na pristojan način. Hvala ti puno na lijepim rijecima!🤗🤗🤗
prije 12 dana, 16:47
> kozmetika88: > Ovo nisu mala ostecenja,i tesko da to kroacica moze rijesiti > u takvim slucajevima prodavac je duzan napravit povrat i platit postarinu > zasto bi bili na gubitku ako stvar nije onakva kakva je oglasena Pa ja mislim da bi bilo u redu da ona plati postarinu,tako da smo obje na gubitku 20kn postarine. Iskreno,ja da sam poslala takvu haljinu( a da je ostecenje nastalo putem do odredista,samo neznam kako?),vratila bi joj novce za haljinu i postarinu,umrla od sramote i javno joj se ispricala na forumu.. Ali to sam ja,ocito sam blesava..
prije 12 dana, 16:53
80 kn staviti na haljinu koja ima izvučene konce, pa ja to ne bi ni mijenjala!!! Meni je to uništeno totalno ... Pogotovo ako je nekakav umjetan materijal u pitanju, tipa polyester, to se ne da ni vratiti, zategnuti, ništa, ne možeš sa time ni prozore brisati :( Ne znam kako netko ima obraza takve stvari raditi.
prije 12 dana, 17:46
> malllaaaa: > 80 kn staviti na haljinu koja ima izvučene konce, pa ja to ne bi ni mijenjala!!! Meni je to uništeno totalno ... > Pogotovo ako je nekakav umjetan materijal u pitanju, tipa polyester, to se ne da ni vratiti, zategnuti, ništa, ne možeš sa time ni prozore brisati :( > Ne znam kako netko ima obraza takve stvari raditi. Cura tvrdi da je nije takvu poslala,da ju je pregledala prije slanja.Posto je bila guzva na Tisku,ostavila je teti vrecicu sa haljinom pa ce je ona kasnije spakirat.Ostecenja su na obje strane,skoro identicna.Da je na jednoj strani moguce da je teta na tisku neznam sta napravila??.Al' s obje,malo cudno. Neznam,glava me boli od cjelodnevnog natezanja sa korisnicom.
prije 12 dana, 17:57
I mene bi glava bolila da sam kupila krpu za 80 kn + poštarina :s Čujte, znači prodavačica je sama priznala da nije napravila sve da Vama roba dođe neoštećena. Nije ju se potrudila ni staviti u vrećicu i IZLJEPITI (po Vašoj priči to zaključujem) i ubaciti u karton na kiosku. Znači kada je trebalo pokupiti lovu, onda nije bio problem, a pričekati u redu na kiosku i predati paket kako treba, onda je problem. Zanimljivo je to kako je uvijek netko drugi kriv.
prije 12 dana, 18:03
> malllaaaa: > I mene bi glava bolila da sam kupila krpu za 80 kn + poštarina :s > Čujte, znači prodavačica je sama priznala da nije napravila sve da Vama roba dođe neoštećena. Nije ju se potrudila ni staviti u vrećicu i IZLJEPITI (po Vašoj priči to zaključujem) i ubaciti u karton na kiosku. Znači kada je trebalo pokupiti lovu, onda nije bio problem, a pričekati u redu na kiosku i predati paket kako treba, onda je problem. > Zanimljivo je to kako je uvijek netko drugi kriv. Stavila je haljinu u vrecicu i to predala na kiosk. Moram prestat pisati na forumu jer mi je sada napisala da ruzno pisem o njoj.Da nikoga ne osudjuje jer ne znaju drugu stranu.Napisala sam joj da slobodno napise svoju stranu!!! Ocito mi preostaje da stavim cijeli razgovor...
prije 12 dana, 18:08
Pa i ne znamo o kome se radi. Ovdje se traži mišljenje naroda o situaciji, tek ako bi stavili razgovor bez prekrivanja korisničkog imena, onda bi se saznalo o kome se zapravo radi. Nemate se što plašiti iznijeti ISTINU! Pošteno ste platili robu i imate pravo na to da je dobijete onakvu kakva Vam je opisana dok ste plaćali. Vaš problem nisu namjerna ili nenamjerna oštećenja stvari prilikom transporta ili bilo čega drugog ukoliko NISTE znali za njih i NISTE ih izričito prihvatili. Po meni je ovdje greška sa prodavačeve strane jer nije napravio apsolutno sve u njegovoj moći, a bio je u prilici da to napravi, kako bi svome kupcu (Vama) isporučio robu. Očito se ne radi o novoj robi, nego o nošenoj, sa time ste bili upoznati, ali sa oštećenjima na robi niste bili upoznati. Po meni, popravak štete u cijelosti bi trebao snositi prodavač. Znači vraćanje novaca kupljenu stvar + 2 poštarine (onu koju je dobio od Vas kada ste prvi puta slali i sada kada ste prisiljeni ponovno slati, ukoliko želi robu nazad). Ukoliko ne želi, onda neka Vam se ispriča i vrati 100 kn jer je prodavačeva greška, do koje ne bi ni bilo došlo da se više pažnje uložilo kada se slalo. Pa će valjda naučiti nešto iz ove vaše zajedničke suradnje i potruditi se da se više nikada ne dovede u sličnu situaciju zbog vlastitog nemara. I tu je po meni kraj priče.
prije 12 dana, 18:28
1 2 3 4 5 Sljedeći