Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

Tko placa postarinu kada je poslana ostecena roba?Molim savjet..

Ovako.. Posto se ne mogu dogovoriti sa curom,pitam Vas za savjet.Kupila sam haljinu koja je oglasena kao nova.Platila sam 80kn haljinu+20kn postarine.Haljina ima vidljivih ostecenja,posaljem curi slike.Ona kaze da je takvu nije poslala.Meni je haljina stvarno prekrasna i kazem da bi je odnijela kod krojacice. Cura se odmah ponudila na povrat haljine ili da podijelimo trosak krojacice.Pitala sam je dali joj je 40kn puno za vratiti mi,ona kaze da je i ponudi 20kn.Posto ne zelim djeliti trosak krojacice za nesto sto nisam ja ostetila,pitam je za povrat.Ona pristane i uplati mi 40kn.Pitam je opet,kaze da nije razumijela da zelim povrat i da ce mi uplatiti ostalih 40kn nakon sto joj stigne haljina. Ne zeli platiti postarinu jer ona nije haljinu takvu poslala. Ja bi trebala baciti 40kn u nista??.. Molim Vas za savjet,tko bi trebao platiti postarinu? Hvala!
2019 08 12
Ovo su ostecenja....
2019 08 12
Veće je pitanje da li se takvo oštećenje uopće može riješiti i profi kod krojačice... :o Ovo su po meni ogromna oštećenja i kao takvu je ne bi ni ja nosila.
2019 08 12
> malllaaaa: > Veće je pitanje da li se takvo oštećenje uopće može riješiti i profi kod krojačice... :o > Ovo su po meni ogromna oštećenja i kao takvu je ne bi ni ja nosila. Ma znam,meni je palo na pamet da se naprave neke faldice pa se ne bi vidjelo.Ali zaista ne zelim djeliti trosak krojacice pa sam pitala za povrat.
2019 08 12
Neka cura slobodno napise svoje misljenje,nije mi namjera nikoga optuzivati,samo zelim ovo rijesiti na normalan nacin.
2019 08 12
Draga Marijana imale smo nedavno suradnju i stvarno mi je bio gušt s vama surađivati i žao mi je što vam se desila ovakva suradnja. Ovo su stvarno vidljiva oštećenja i bez obzira koliko haljina bila lijepa, mislim da ne vrijedi prepravljati kod krojačice. Također mislim da bi prodavačica trebala vratit cijeli iznos i uplatit za poštarinu. Pa i vi ste njoj uplatili poštarinu kad je ona slala, zar ne? Nadam se da će na kraju biti sve dobro i da ćete riješiti to na pristojan način.
2019 08 12
Ovo nisu mala ostecenja,i tesko da to krojacica moze rijesiti u takvim slucajevima prodavac je duzan napravit povrat i platit postarinu zasto bi bili na gubitku ako stvar nije onakva kakva je oglasena
2019 08 12
> Eisen77: > Draga Marijana imale smo nedavno suradnju i stvarno mi je bio gušt s vama surađivati i žao mi je što vam se desila ovakva suradnja. > Ovo su stvarno vidljiva oštećenja i bez obzira koliko haljina bila lijepa, mislim da ne vrijedi prepravljati kod krojačice. > Također mislim da bi prodavačica trebala vratit cijeli iznos i uplatit za poštarinu. Pa i vi ste njoj uplatili poštarinu kad je ona slala, zar ne? > Nadam se da će na kraju biti sve dobro i da ćete riješiti to na pristojan način. Hvala ti puno na lijepim rijecima!🤗🤗🤗
2019 08 12
> kozmetika88: > Ovo nisu mala ostecenja,i tesko da to kroacica moze rijesiti > u takvim slucajevima prodavac je duzan napravit povrat i platit postarinu > zasto bi bili na gubitku ako stvar nije onakva kakva je oglasena Pa ja mislim da bi bilo u redu da ona plati postarinu,tako da smo obje na gubitku 20kn postarine. Iskreno,ja da sam poslala takvu haljinu( a da je ostecenje nastalo putem do odredista,samo neznam kako?),vratila bi joj novce za haljinu i postarinu,umrla od sramote i javno joj se ispricala na forumu.. Ali to sam ja,ocito sam blesava..
2019 08 12
80 kn staviti na haljinu koja ima izvučene konce, pa ja to ne bi ni mijenjala!!! Meni je to uništeno totalno ... Pogotovo ako je nekakav umjetan materijal u pitanju, tipa polyester, to se ne da ni vratiti, zategnuti, ništa, ne možeš sa time ni prozore brisati :( Ne znam kako netko ima obraza takve stvari raditi.
2019 08 12
> malllaaaa: > 80 kn staviti na haljinu koja ima izvučene konce, pa ja to ne bi ni mijenjala!!! Meni je to uništeno totalno ... > Pogotovo ako je nekakav umjetan materijal u pitanju, tipa polyester, to se ne da ni vratiti, zategnuti, ništa, ne možeš sa time ni prozore brisati :( > Ne znam kako netko ima obraza takve stvari raditi. Cura tvrdi da je nije takvu poslala,da ju je pregledala prije slanja.Posto je bila guzva na Tisku,ostavila je teti vrecicu sa haljinom pa ce je ona kasnije spakirat.Ostecenja su na obje strane,skoro identicna.Da je na jednoj strani moguce da je teta na tisku neznam sta napravila??.Al' s obje,malo cudno. Neznam,glava me boli od cjelodnevnog natezanja sa korisnicom.
2019 08 12
I mene bi glava bolila da sam kupila krpu za 80 kn + poštarina :s Čujte, znači prodavačica je sama priznala da nije napravila sve da Vama roba dođe neoštećena. Nije ju se potrudila ni staviti u vrećicu i IZLJEPITI (po Vašoj priči to zaključujem) i ubaciti u karton na kiosku. Znači kada je trebalo pokupiti lovu, onda nije bio problem, a pričekati u redu na kiosku i predati paket kako treba, onda je problem. Zanimljivo je to kako je uvijek netko drugi kriv.
2019 08 12
> malllaaaa: > I mene bi glava bolila da sam kupila krpu za 80 kn + poštarina :s > Čujte, znači prodavačica je sama priznala da nije napravila sve da Vama roba dođe neoštećena. Nije ju se potrudila ni staviti u vrećicu i IZLJEPITI (po Vašoj priči to zaključujem) i ubaciti u karton na kiosku. Znači kada je trebalo pokupiti lovu, onda nije bio problem, a pričekati u redu na kiosku i predati paket kako treba, onda je problem. > Zanimljivo je to kako je uvijek netko drugi kriv. Stavila je haljinu u vrecicu i to predala na kiosk. Moram prestat pisati na forumu jer mi je sada napisala da ruzno pisem o njoj.Da nikoga ne osudjuje jer ne znaju drugu stranu.Napisala sam joj da slobodno napise svoju stranu!!! Ocito mi preostaje da stavim cijeli razgovor...
2019 08 12
Pa i ne znamo o kome se radi. Ovdje se traži mišljenje naroda o situaciji, tek ako bi stavili razgovor bez prekrivanja korisničkog imena, onda bi se saznalo o kome se zapravo radi. Nemate se što plašiti iznijeti ISTINU! Pošteno ste platili robu i imate pravo na to da je dobijete onakvu kakva Vam je opisana dok ste plaćali. Vaš problem nisu namjerna ili nenamjerna oštećenja stvari prilikom transporta ili bilo čega drugog ukoliko NISTE znali za njih i NISTE ih izričito prihvatili. Po meni je ovdje greška sa prodavačeve strane jer nije napravio apsolutno sve u njegovoj moći, a bio je u prilici da to napravi, kako bi svome kupcu (Vama) isporučio robu. Očito se ne radi o novoj robi, nego o nošenoj, sa time ste bili upoznati, ali sa oštećenjima na robi niste bili upoznati. Po meni, popravak štete u cijelosti bi trebao snositi prodavač. Znači vraćanje novaca kupljenu stvar + 2 poštarine (onu koju je dobio od Vas kada ste prvi puta slali i sada kada ste prisiljeni ponovno slati, ukoliko želi robu nazad). Ukoliko ne želi, onda neka Vam se ispriča i vrati 100 kn jer je prodavačeva greška, do koje ne bi ni bilo došlo da se više pažnje uložilo kada se slalo. Pa će valjda naučiti nešto iz ove vaše zajedničke suradnje i potruditi se da se više nikada ne dovede u sličnu situaciju zbog vlastitog nemara. I tu je po meni kraj priče.
2019 08 12
Ovako..uopce se vise ne mislim dopisivati sa korisnicom u inbox,sve ide ovdje jer je bezobrazna.Pristala je platiti jednu postarinu jer se citiram-radi buka oko 20kn.Kao 20kn je malo,koliko ljudi nema ni 20kn za hranu dnevno???Dalje,isto citiram-Moja zadnja je da posaljem natrag haljinu pa ce mi uplatit kada dodje. Dakle,cinjenice.. 1.poslala je ostecenu haljinu 2.podcjenjuje tudje novce 3.uvjetuje mi slanje i uplatu Bila sam strpljiva i kulturna ali sad sam poludila.Haljinu sam posla prije 10-ak minuta,ne zelim se vise raspravljat s njom!!. Ovo je strasno!.
2019 08 12
1 2 3 4 5 ... 6 Sljedeći