Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Vraćanje novca ?

Lijep pozdrav! Trebala bih jedan savjet. Jednoj gospođi sam prodala baloner i Adidas majicu(koje možete vidjeti na profilu) no kad je paket stigao rekla je kako želi povrat novca jer boja majice nije kakvu je ona zamislila iako na drugoj slici možete primjetiti da nije čisto bijela i da baloneru nedostaje remen ( to je moja krivica, nisam primjetila da ga nisam stavila ) Ponudila sam joj povrat novca za baloner i da ona vrati njega, no za majicu sam odbila jer smatram da ako se ne svidi neka stvar da se prodaje dalje kao što i ja napravim jer ne pogodim uvijek sve kad ovdje kupujem. No njezin odgovor je da će vratiti stvari samo ako joj uplatim i za majicu. Što napraviti? Hvala puno!
prije 10 dana, 07:32
Pozdrav. Za baloner imate remen ili ne? Ako ga imate, pošaljite ga naknadno.A ako joj boja majice ne odgovara,neka Vam ju vrati.Mislim da bi svi mi ,iako želimo prodati stvari, trebali biti spremni da kupci vrate stvari,ako kupcu ne odgovaraju.Nadam se da ćete naći rješenje.
prije 10 dana, 08:42
Na maji se vidi kakve je boje ,tko zna možda joj ne stoji ili nešto , mislim da je previše vračanja koliko sam i sama kupila ili zamjenila ne stoji mi ali stavim u prodaju, itd mora biti i mali rizik u kupnji a ne sve prodavač kriv,ono sa balonerom u to se ne miješam to je propust ali sve se da dogovoriti i ...
prije 10 dana, 09:04
Po meni osnove za povrat nema. Na slikama se vidi da majica nije biserno bijela, i na slici balonera nema remena, druga stvar da ste majicu oglasili kao bijelu, i da ste na sliku s balonerom stavili remen, a da ga niste poslali. Kao što iskrica83 kaže, ako imate remen, pošaljite ga naknadno, ali kako bilo, i da ne pošaljete, po meni nema smisla vraćat novca. Koliko sam puta kupila odjeće koja nije onakva kakvu sam zamislila, a vraćanje samo prouzrokuje dodatan trošak tako da.Ako mi nešto ne odgovara, boja, veličina, ili na kraju krajeva, ako mi se ne sviđa kako mi stoji, poslikam i stavim ponovno u prodaju. Svi koji smo na krpicama, kupujemo s jednom dozom rizika jer ne znamo kakve su stvari uživo, niti kako izgledaju na nama. Zato uvijek kada kupujem postavim 1001 pitanje, a i opet se zna dogoditi da mi nešto ne odgovara. Nadam se da ćete pronaći rješenje. <3
prije 10 dana, 09:15
Ovakve stvari se događaju kad postoji manjak riječi u opisu nekog artikla, a kupac ne pita dovoljno. Imate stvarno dosta povratnih i možda je dosad sve funkcioniralo ok, ali ovo je primjer da ne mora uvijek tako. U dosta oglasa nemate opis o stanju, a zbunjuje i pročitati da s vaše strane nije nošen (znači li to da je posve novo ili možda ipak kupljeno ovdje, ali vi niste nosili?). Isto i za boju. Ne može se uvijek postići savršena kvaliteta slike i majica na slici izgleda kao da je slikana u sjeni. Možda ste stvarno onda trebali naglasiti da nije bijela. To je dobronamjeran savjet. Složila bih se s Iskricom, ako imate remen, probajte se dogovoriti da ga naknadno pošaljete. A za majicu ne znam...kažem nedostatak je u opisu, ali ako je i kupac samo kupio bez da išta pita, onda i to nije u redu. Ako bi recimo ja stvarno trebala bijelu majicu, još bih dodatno pitala. U ovom slučaju mogla je boja biti i neke blijede rozer nijanse. Slikana je u sjeni, a različiti monitori daju i različito osvjetljenje.
prije 10 dana, 09:21
Slažem se sa EMINNAD u potpunosti! mislim da je razmaženost kupaca postala već pretjerana i da mnogi ovdje traže dlaku u jajetu svatko tko kupuje na ovim stranicama mora na sebe preuzeti rizik da mu nešto neće dobro stajati, da u prirodi izgleda drugačije nego na slici jer slika ne može uvijek dočarati dojam, da je kroj potpuno profulan, da su se dva končića na rubu nenamjerno tu našla...... itd...itd... ja sam imala slučaj sa ženom koja je od mene kupila dizajnersku haljinu, doista unikat, jako joj se dopala na slici i onda kada ju je dobila započela je kuknjava kakvu još nisam u životu doživjela i to zato što joj je haljina bila TEŠKA !!! Haljina je bila od teškog konca u kombinaciji sa lanom, dugačka do poda i doista je bila masivna, ali nije bila satkana od žice već od kvalitetnih prirodnih materijala. Na zahtjev za povrat novca u prvom sam trenutku negativno reagirala, no kako je započela prosipati kletve po meni i mojoj obitelji, primijenila sam staro pravilo da pametniji uvijek popušta. Forum se poslovično pretvorio u mjesto gdje zadovoljštinu i pravdu traže kupci, no mislim da se i prodavači znaju naći u nezavidnoj poziciji i ne trebaju uvijek oni snositi krivnju za sve!
prije 10 dana, 09:32
Ne bih se složila s tim da ako na slici nema remena da je sve u redu. Ako na baloneru postoje zašiveni remenčići kroz koje se stavlja remen, ali prodavačica nije poslala pripadajući remen i nije to naglasila, smatram da je to propust. Ista stvar se može uzeti na primjeru torbe, npr. ako kupim model torbe koja ima ručke i kopče na koju se kvači veći remen, očekujem da će to sve doći u kompletu. Nije mi potpuno ako bi bilo poslano bez velikog remena, jer ja više volim nositi torbu na ramenu pa mi treba veći remen. Zašto bih se pomirila da je nosiva, jer ima barem ručke, bez obzira ako je nova? Ista stvar s balonerom. Na slici se ni ne vidi da uopće ide remen, jer nema ništa zašiveno što bi asociralo na to. Opet, premalo slika i informacija. Može se smatrati da je prodavačica onda prešutjela taj nedostatak. Ako stvarno remen imate, a zaboravili ste ga poslati, možete se pokušati dogovoriti sa kupilicom i poslati naknadno. Sve se može pristojno dogovoriti i ispraviti :")
prije 10 dana, 09:57
Moje mišljenje je da osnove za povrat nema. Za baloner koji meni izgleda kao kratki kaputić nigdje ne piše, niti se na slici vidi remen. Ja bih pretpostavila da ga uopće ni nema, odnosno nije predviđen. Ako mi je remen toliko bitan, pitala bih za remen ili odustala od kupnje. Ukoliko remen ipak postoji, bilo bi lijepo poslati ga. Ja bih ga poslala. Majica nije bijela i to se lijepo vidi. Na drugoj slici je vidljiv neki reljefni uzorak boje bijele kave, rekla bih. Dakle, sve je jasno. Ovo nije Asos. Ovdje se prodaje po principu viđeno- kupljeno. I prodaje se uglavnom rabljena roba. Svaki kupac je slobodan tražiti dodatne slike i informacije. Maltretiranja u inboksu i ucjenjivanja negativnom bi adminka morala sankcionirati. Slažem se da je puno toga ovdje izokrenuto. Ok, i ja volim zadovoljne kupce, ali da netko traži dlaku u jajetu, ne dozvoljavam.
prije 10 dana, 10:16
Ja ne shvaćam zašto bi prodavatelj bio odgovoran zato što kupac nije postavljajući pitanja riješio sve nedoumice koje postoje ukoliko su slike i opisi nedostatni?! pa svima nam je dopušteno pitati sve što nam padne na pamet. druga je stvar ukoliko pitate, dobijete odgovor, a onda po prispjeću artikla ustanovite da pravo stanje stvari ne odgovara odgovoru i dobivenim informacijama. ali ako na slici nema remena, gumba, nogavice, kragne... a vi ne pitate zašto toga nema ili ima li toga uopće iako se ne vidi - e pa onda je stvarno kupac sam sebi kriv!
prije 10 dana, 10:58
Gledajte treba negdje podvući crtu u tom vraćanju,ima ih ovdje na krpicama koji rade u buticima , trgovinama pa sigurno znaju za slučaj, što se radi kupi se haljina u petak nosi se za vikend slika se stavi na fejs i vrati u ponedeljak u trgovini i zato bi se mogle i krpice pretvoriti u to , i što onda ? Ovdje se prodaje rabljeno sa niskim cijenama treba biti realan i kupac ,nisam za to da prodavač snosi cijeli rizik....
prije 10 dana, 11:08
> FlyGirl5: > ali ako na slici nema remena, gumba, nogavice, kragne... a vi ne pitate zašto toga nema ili ima li toga uopće iako se ne vidi - e pa onda je stvarno kupac sam sebi kriv! Slažem se da kupac treba pitati ako postoje nedoumice, ali neki puta, kao kupac, ne možeš ni znati koja pitanja sve trebaš pitati. Evo imam svoj primjer: našla sam na krpicama torbu koja ima odvojivi remen za na rame. Na fotografiji se remen nije vidio, ali u opisu je pisalo da uz torbu dolazi i remen koji nije korišten. Mislila sam da mi taj oglas pruža sve potrebne informacije pa sam se odlučila za kupnju. Kad sam bolje pogledala ispalo je da sam trebala pitati 𝘗𝘳𝘪𝘱𝘢𝘥𝘢 𝘭𝘪 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘫 𝘵𝘰𝘳𝘣𝘪 𝘪𝘭𝘪 𝘫𝘦 𝘴𝘬𝘪𝘯𝘶𝘵 𝘴 𝘯𝘦𝘬𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘨𝘦? Uglavnom, moja poanta je da opisi artikala moraju biti potpuni i točni! Što se tiče ove teme, ako remen za baloner postoji, prodavačica ga treba poslati, a ako ga ne može poslati tada ide povrat. Budimo realni, ako na baloneru postoje one omčice za remen, stvarno loše izgleda ako se on nosi bez remena. Na majici se vidi uzorak pa tu nema razloga za povrat. Kupca razumijem, stvarno se slabo vidi na fotkama, ali ipak se vidi :(
prije 10 dana, 11:31
> EMINNAD: > Gledajte treba negdje podvući crtu u tom vraćanju,ima ih ovdje na krpicama koji rade u buticima , trgovinama pa sigurno znaju za slučaj, što se radi kupi se haljina u petak nosi se za vikend slika se stavi na fejs i vrati u ponedeljak u trgovini i zato bi se mogle i krpice pretvoriti u to , i što onda ? Ovdje se prodaje rabljeno sa niskim cijenama treba biti realan i kupac ,nisam za to da prodavač snosi cijeli rizik.... slažem se sa napisanim...nije rijetko da se kupljena stvar prvo malkoc nosi pa onda vrati....ja ne radim povrate, to je moj stav i moje pravo, i zbog toga sam to i navela u svakom oglasu. I zato uvijek prednost dajem primopredajama da se sve može lijepo vidjeti. Kao kupac, obično tražim dodatne fotografije jer mi je u pravilu 5 slika premalo. Pa onda ako mi baš neki detalj zapne za oko, pitam extra za pojašnjenje. Još se nije dogodilo da mi nakon dodatnih fotografija nešto promakne...Meni kao prodavaču je u interesu da kupac bude zadovoljan. Trudim se napisati jasne opise ali naravno nešto i promakne pa onda to kasnije nadodavam :) A vezano za temu, ne bih izvršila povrat već bih samo naknadno poslala remen jer vjerujem da je tu više došlo do propusta prilikom slanja a u svakom slučaju nema temelja za povrat.
prije 10 dana, 11:38
Slažem se sa vecinom, ako remen postoji pošalji ga, ako ne postoji nisam sigurna.. Nema ga na slici niti u opisu, pa ne znam zašto bi morala raditi povrat?! (..osim ako je riječ o remenu oko vrata? :| ) Na majici se također vidi print.. I da, Krpice nisu Asos ,:) Zgodna izjava. Na žalost kupaca i sreću prodavača nisu 8-)
prije 10 dana, 11:45
> sonja90: > Slažem se sa vecinom, ako remen postoji pošalji ga, ako ne postoji nisam sigurna.. Nema ga na slici niti u opisu, pa ne znam zašto bi morala raditi povrat?! (..osim ako je riječ o remenu oko vrata? :| ) > > Na majici se također vidi print.. > I da, Krpice nisu Asos ,:) Zgodna izjava. Na žalost kupaca i sreću prodavača nisu 8-) Ima na Forum.hr topik o Asosu i kad stignem čitam što cure tamo pišu. Svako malo netko napiše... nema veze, naručila sam pa ako mi se ne svidi, vratit ću. Zato sam napisala da MK nisu Asos.
prije 10 dana, 11:53
Ja i dalje mislim iako remena nema na slici i u opisu, a na baloneru postoje ušiveni remenčići kroz koje bi trebao ići remen da se to trebalo naglasiti da fali. Ne može nešto asocirati na to da nije nošeno, a dio nedostaje. Jedino ako imate remen i zaboravili ga poslati, predložite da ćete ga poslati naknadno. Za zaključak i savjet bi stvarno trebala i prepiska cijelog razgovora. Što vam točno kupac zamjera i na koji način dogovara suradnju i da li je išta pitao. Vjerujem da ima kupaca koji samo traže podatke za uplatu i ne pitaju ništa.
prije 10 dana, 11:58
1 2 Sljedeći