Prošli tjedan sam od jedne korisnice kupila pončo, oglašen kao 3x nošen, praktički nov i savršen. Danas mi je doma došao pončo koji izgleda kao da je prošao nešto ratova i bojišnica. Kompletna prednjica je u mucicama. Baš kompletna. Znači, ne govorim o 2-3 mucice pa sam sad, eto, hirovita, nego o činjenici da je kompletan prednji dio ponča sav u mucicama, stražnji isto ima mucica, ali manje. Pončo nije ni za u vrt u njemu i to bez imalo pretjerivanja kažem.
Javljam se prodavačici, kažem o čemu se radi, ona pristaje na povrat, ali odbija snositi troškove moje i svoje poštarine i povrat želi izvršiti tek nakon što joj pošaljem artikl. Još me uvjerava da zarina odjeća tako izgleda već u dućanu i da joj nije jasno zašto kupujemo zaru i očekujemo pradu. Onak, ne, ne očekujem pradu, ali ne očekujem ni krpu za reciklažu. Znam, nikome zara nije najdraži ikad dućan i imaju svega i svačega, ali niti jedan njihov komad ovako ne izgleda nakon 3 nošenja. Dodatno, čak i da izgleda, stanje je trebalo biti navedeno, a ne artikl prikazati kao praktički nov. Oglas je odmah po kupovini izbrisala.
Budući da sam ja svoj dio posla odradila kako treba, platila na vrijeme i sve ostalo što treba, ne vidim zašto bih snosila troškove moje i njezine poštarine budući da niti jednih ne bih imala da je ona bila iskrena o stanju artikla. Ne radi se o novcima, jednostavno je ovo stvar principa i preuzimanja odgovornosti za ono što oglasimo. Putne troškove tuđoj pohabanoj odjeći niti jedna od nas ne bi trebala plaćati.
Ona, s druge strane, smatra da mi u susret izlazi već sa samim povratom te da nije dužna pokriti troškove poštarine niti će povrat izvršiti prije nego joj stigne artikl što nije praksa jer sam ja kao kupac odradila sve kako treba, a ona svoje nije i moje povjerenje ne ide toliko daleko.
Rado bih stavila fotke, ali krpice to trenutno ne dopuštaju. Stavit ću ih čim upload proradi.
Prošli tjedan sam od jedne korisnice kupila pončo, oglašen kao 3x nošen, praktički nov i savršen. Danas mi je doma došao pončo koji izgleda kao da je prošao nešto ratova i bojišnica. Kompletna prednjica je u mucicama. Baš kompletna. Znači, ne govorim o 2-3 mucice pa sam sad, eto, hirovita, nego o činjenici da je kompletan prednji dio ponča sav u mucicama, stražnji isto ima mucica, ali manje. Pončo nije ni za u vrt u njemu i to bez imalo pretjerivanja kažem.
Javljam se prodavačici, kažem o čemu se radi, ona pristaje na povrat, ali odbija snositi troškove moje i svoje poštarine i povrat želi izvršiti tek nakon što joj pošaljem artikl. Još me uvjerava da zarina odjeća tako izgleda već u dućanu i da joj nije jasno zašto kupujemo zaru i očekujemo pradu. Onak, ne, ne očekujem pradu, ali ne očekujem ni krpu za reciklažu. Znam, nikome zara nije najdraži ikad dućan i imaju svega i svačega, ali niti jedan njihov komad ovako ne izgleda nakon 3 nošenja. Dodatno, čak i da izgleda, stanje je trebalo biti navedeno, a ne artikl prikazati kao praktički nov. Oglas je odmah po kupovini izbrisala.
Budući da sam ja svoj dio posla odradila kako treba, platila na vrijeme i sve ostalo što treba, ne vidim zašto bih snosila troškove moje i njezine poštarine budući da niti jednih ne bih imala da je ona bila iskrena o stanju artikla. Ne radi se o novcima, jednostavno je ovo stvar principa i preuzimanja odgovornosti za ono što oglasimo. Putne troškove tuđoj pohabanoj odjeći niti jedna od nas ne bi trebala plaćati.
Ona, s druge strane, smatra da mi u susret izlazi već sa samim povratom te da nije dužna pokriti troškove poštarine niti će povrat izvršiti prije nego joj stigne artikl što nije praksa jer sam ja kao kupac odradila sve kako treba, a ona svoje nije i moje povjerenje ne ide toliko daleko.
Rado bih stavila fotke, ali krpice to trenutno ne dopuštaju. Stavit ću ih čim upload proradi.