Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Pošta i komentari

U zadnje vrijeme kada idem u postu redovito naletim na razne komentare salterskih sluzbenica i uvijek su upucene na slanje posiljke. Npr, saljem obicno na zahtjev kupca i dobijem bezobrazni komentar na salteru: "Samo obicno? I sta ako se izgubi? A?!", nakon toga u drugoj posti saljem preporuceno, eto komentara: "A malo pozuriti? Tko zna koliko ce vam to putovati...", I vrhunac mi je bio zadnji komentar na posiljku poslanu kao paket u kartonskoj kutiji, sve uredno zapakirano po pravilima: "Mogli ste poslati kao pismo posto imate ovako malu kutiju, jer kao pismo ide u vrecu, a ovako kao paket ima mogucnost da se izgubi!". Cekaj malo, zasto svaki put moram slusati na salteru o gubljenju posiljke? Cak i one s brojem za pracenje poput preporucene posiljke, slanje paketa, itd. Sta su zaposlenici poste poceli navikavati ljude na salterima da je postala sasvim normalna stvar da se posiljka izgubi po putu i da ce u tom slucaju ici nama na dusu jer oni su nas obavijestili? Umjesto da nam se zahvale sto koristimo njihovu uslugu ja bi trebala biti sretna kao malo dijete kada mi dodje paket jer eto, nekim cudom stigao je, nije se izgubio! ,:) Imate i vi ovakva iskustva u zadnje vrijeme s postom ili samo ja naletavam na takve? x-)
prije 15 dana, 13:21
> Mybalm: > U zadnje vrijeme kada idem u postu redovito naletim na razne komentare salterskih sluzbenica i uvijek su upucene na slanje posiljke. Npr, saljem obicno na zahtjev kupca i dobijem bezobrazni komentar na salteru: "Samo obicno? I sta ako se izgubi? A?!", nakon toga u drugoj posti saljem preporuceno, eto komentara: "A malo pozuriti? Tko zna koliko ce vam to putovati...", I vrhunac mi je bio zadnji komentar na posiljku poslanu kao paket u kartonskoj kutiji, sve uredno zapakirano po pravilima: "Mogli ste poslati kao pismo posto imate ovako malu kutiju, jer kao pismo ide u vrecu, a ovako kao paket ima mogucnost da se izgubi!". Cekaj malo, zasto svaki put moram slusati na salteru o gubljenju posiljke? Cak i one s brojem za pracenje poput preporucene posiljke, slanje paketa, itd. Sta su zaposlenici poste poceli navikavati ljude na salterima da je postala sasvim normalna stvar da se posiljka izgubi po putu i da ce u tom slucaju ici nama na dusu jer oni su nas obavijestili? Umjesto da nam se zahvale sto koristimo njihovu uslugu ja bi trebala biti sretna kao malo dijete kada mi dodje paket jer eto, nekim cudom stigao je, nije se izgubio! ,:) > Imate i vi ovakva iskustva u zadnje vrijeme s postom ili samo ja naletavam na takve? x-) baš too. ima nekad da kupac želi što jeftiniju poštarinu i UVIJEK šaljem prioritetno, bez obzira što je to po novom kao obično, a obično slanje je onda šta? preobično? smuvaju te u sekundi sa tim obično neobično preporučeno blablabla....moj savjet ako imate što teže od 500g pa nadalje, stavite preporučeno-paket svakako jeftinije će vas ispasti nego da stavljate u zračnu kuvertu i šaljete samo preporučeno...naglasite kao paket i vrijednost možda malo nižu nego za što se prodali jer nažalost eto samo skuplju poštarinu će te platiti...
prije 15 dana, 13:46
Šalterske djelatnice moraju to govoriti i moraju Vam nuditi dodatne i druge usluge jer ako vam to ne ponude onda će one nadrljati zbog toga u slučaju da to dođe do njihov nadređeni. U njihovu '' prodaju '' najviše ulaze usluge kao što su preporuke s prioritetom te hpexpresi najviše. U ove druge stvari koje ste naveli ne ulazim, ali ovo znam, pa zato i pišem.
prije 15 dana, 13:46
ja uvela striktno primopredaju ili slanje tiskom...poštom samo u ekstremnim situacijama ako me kupac moli i kumi :') :') nemam se ja više živaca natezati s njima za svaku pošiljku.... ovo što si ti doživjela - nisam, ali zato svaki put kada bi nešto slala sam dobivala takve mrke poglede, jbt ko da sami svaki paket moraju pješke dostavljati ,:) ne znam i ne razumijem...
prije 15 dana, 13:47
Ja kad moram u postu.kosa mi se digne na glavi Prvo cekati bar pola sata da bi dosao na red Pa kako saljete,a sve imam ispunjeno i oznaceno Pa jel treba ovo.pa jel treba ono Samo dok dodjem na red prođe me volja za sve A izbjegavam postu kad god mogu Tisak mi je postao bolji.jer je za 2 dana vec isporuceno u prosjeku Posta mi je vratila posiljku jer je divni postar prepravljao kucni broj i krizao,te naveo da osoba ne postoji na adresi Tako da pojeo vuk magare 2 prigovora slala.sve slikano prilozila Ni traga ni glasa odgovoru Tako da,ako mogu,izbjegavam postu u sirokom krugu
prije 15 dana, 13:52
> Marija007bje: > Šalterske djelatnice moraju to govoriti i moraju Vam nuditi dodatne i druge usluge jer ako vam to ne ponude onda će one nadrljati zbog toga u slučaju da to dođe do njihov nadređeni. > U njihovu '' prodaju '' najviše ulaze usluge kao što su preporuke s prioritetom te hpexpresi najviše. > U ove druge stvari koje ste naveli ne ulazim, ali ovo znam, pa zato i pišem. za usluge poput diners, dopunsko osiguranje i ostala sranja znam i to razumijem da moraju, ali ja govorim o tome da saljem preporucenu posiljku ili paket (uredno zapakirano i sve ispunjeno) koji imaju broj za pracenje i one meni svejedno pomalo drsko govore kako se to sve moze izgubiti. poanta je da je gubljenje posiljaka postaje normalna stvar i oni to uzimaju zdravo za gotovo. stvarno mi jednom dodje da pitam na salteru ima li kod vas nesto a da se ne gubi?
prije 15 dana, 14:36
> Mybalm: > > Marija007bje: > > Šalterske djelatnice moraju to govoriti i moraju Vam nuditi dodatne i druge usluge jer ako vam to ne ponude onda će one nadrljati zbog toga u slučaju da to dođe do njihov nadređeni. > > U njihovu '' prodaju '' najviše ulaze usluge kao što su preporuke s prioritetom te hpexpresi najviše. > > U ove druge stvari koje ste naveli ne ulazim, ali ovo znam, pa zato i pišem. > za usluge poput diners, dopunsko osiguranje i ostala sranja znam i to razumijem da moraju, ali ja govorim o tome da saljem preporucenu posiljku ili paket (uredno zapakirano i sve ispunjeno) koji imaju broj za pracenje i one meni svejedno pomalo drsko govore kako se to sve moze izgubiti. > poanta je da je gubljenje posiljaka postaje normalna stvar i oni to uzimaju zdravo za gotovo. stvarno mi jednom dodje da pitam na salteru Da, ali kažem da su im i te usluge tipa drugih pošiljaka isto u njihovim zadanim cilljevima koje trebaju ispunit. Znači ako Vi umjesto obične pošiljke pošaljete prioritet preporučeno, njima se to broji, ili još bolje ako pošaljete kao hp exspres. Nije im samo diners i slično u ciljevima, nego i ovakve stvari. Što se tiče ovoga '' ovo se može izgubiti '' tu ne ulazim i ne znam zašto idu na tu temum ali kad Vam ponude prioritet preporuku umjesto obične onda je to ovo što sam gore napisala.
prije 15 dana, 14:55
19.11. pošaljem preporučenu pošiljku s požurnicom, ženska okreće s očima kad joj napomenem da je označeno i za dostavu na adresu i uručenje primatelju, posprdno me pita jel mislim da sam dosta zamotala paket i zašto ne bi nadoplatila i naljepnicu lomljivo, nije valjda da škrtarim?! (ukrasna kutija je bila u pitanju pa sam dodatno podebljala ćoškove), malo sam izgubila živce, al nije mi se dalo odgovarat na bezobrazluk od ranog jutra i riješim sve nekak, , platim 45kn poštarinu i ona veli to vam je na isporuci sutra jer je isti grad, baci moj paket na jedan na kojem piše lomljivo i zatvori šalter aj nekak se prestanem živcirat i javim čovjeku da je paket na putu i pošaljem tracking broj prekjučer (25.11) me čovjek nazove da paket još nije stigao i da piše jedino da je zaprimljen, al ne i da je krenuo bilo kamo dođem u poštu u 7 ujutro, prva, slučajno vidim ovu šalterušu kod koje sam predala i uletim kod nje bez broja, pitam za status paketa i ona mi bezobrazno veli da još nije ni otišo iz pošte (njihove) i da ak mi se tak žurilo da sam ga mogla sama odnijet jer je isti grad voditelj ispostave radi tek od 10, pa sam fino pričekala da dođe i napravila frku, malo sam se bezobrazno derala na sve redom, mada nisu baš svi krivi (valjda) uglavnom paket ne samo da je otputovo iz pošte taj dan nego je i isporučen isti dan par sati kasnije (u 13h) tak da moram priznat da bezobrazluk u pošti na šalterima počinje prelazit sve granice
prije 15 dana, 15:23
Cesto mi se to događa, radnici poste su toliko drski i bezobrazni da mi je cisto neugodno ici u postu poslati pakete. Uvijek rađe biram tisak, makar i tamo se nađu bezobrazne radnice kojima se ne da zivjeti, a kamoli imati posla sa slanjem paketa. 🤐😅
prije 15 dana, 16:22
> Marija007bje: > > Mybalm: > > > Marija007bje: > > > Šalterske djelatnice moraju to govoriti i moraju Vam nuditi dodatne i druge usluge jer ako vam to ne ponude onda će one nadrljati zbog toga u slučaju da to dođe do njihov nadređeni. > > > U njihovu '' prodaju '' najviše ulaze usluge kao što su preporuke s prioritetom te hpexpresi najviše. > > > U ove druge stvari koje ste naveli ne ulazim, ali ovo znam, pa zato i pišem. > > za usluge poput diners, dopunsko osiguranje i ostala sranja znam i to razumijem da moraju, ali ja govorim o tome da saljem preporucenu posiljku ili paket (uredno zapakirano i sve ispunjeno) koji imaju broj za pracenje i one meni svejedno pomalo drsko govore kako se to sve moze izgubiti. > > poanta je da je gubljenje posiljaka postaje normalna stvar i oni to uzimaju zdravo za gotovo. stvarno mi jednom dodje da pitam na salteru > Da, ali kažem da su im i te usluge tipa drugih pošiljaka isto u njihovim zadanim cilljevima koje trebaju ispunit. Znači ako Vi umjesto obične pošiljke pošaljete prioritet preporučeno, njima se to broji, ili još bolje ako pošaljete kao hp exspres. Nije im samo diners i slično u ciljevima, nego i ovakve stvari. > Što se tiče ovoga '' ovo se može izgubiti '' tu ne ulazim i ne znam zašto idu na tu temum ali kad Vam ponude prioritet preporuku umjesto obične onda je to ovo što sam gore napisala. U vecini slucajeva ja na moje slanje dobijem komentar o "gubljenju" posiljke, to je ono sto mene "bode", ne uvaljivanje dodatnih stvari za koje oni moraju ispunit limit ili sto vec. Lako za uvaljivanje prioritetnog i tih stvari, na to se lijepo zahvalim i kazem da nije potrebno. Ali mi govoriti da paket poslan kao paket ce se izgubit po putu jer on ne ide u vrecu, e to su te nebuloze koje meni nisu jasne.
prije 14 dana, 17:09
> Tinaland.cro: > da ak mi se tak žurilo da sam ga mogla sama odnijet jer je isti grad joj e kad cujem ovakve komentare kao ono meni onako drsko "a sta ako vam se izgubi?!" pa potrudi se da se ne izgubi, eto. ili u tvojem slucaju, dok se nije napravila frka paket bi uredno lezao u njihovom uredu.
prije 14 dana, 17:19
Mislim da je takvo ponašanje zaposlenih u pošti postalo normalno nažalost. Kod mene u posti ima jedna dobra zenica i uvijek gledam da stanem njoj na salter. Ali zato ima bahatih na izvoz. U lipnju sam slala hp ekspresom jedan osteceni artikl jednoj tvrtki (nije mi bilo bitno da stigne u roku dana tamo al je bilo na njihov trosak ako se salje hp ekspresom), i taman su bili oni drzavni praznici i spajali su si 3 dana plus vikend. Na njeno pitanje koliko da napise da najduze zelim da paket bude tamo,ja odgovaram iduci tjedan (bas zbog tih praznika) ona preokrece ocima i arogantno odgovara da je to hp ekspres i da su toliko brzi da moze stic i za pol dana ak treba. Mos mislit. A da ne spominjem situaciju od jucer,ja sama u posti,njih 5,6 radnika se svrpilo oko kuverti i komentiraju kako nove kuverte smrde koda se netko usro. Kultura na nivou 🙄🙄
prije 14 dana, 17:27
Iskreno sve koverte kupljene u pošti smrde ko po drekecu izbjegavam tam kupovat, idem ili u narodne novine ili sama improviziram kovertu
prije 14 dana, 18:01
Smatram da je 98% zaposlenih u posti za otkaz. Rijetko idem u postu jer ju izbjegavam. Živim u manjem mjestu i u posti u već 15 godina radi ista žena ali kad ju pitam nešto vezano za slanje, tj. za savjet kako poslati ona se totalno izgubi. “Pa sad... ja ne znam... mozda da probate ovako... ahh.. alii...” rijesenja nema 🤯 prije dva tjedna dođem i velim da šaljem paket u Italiju, žena me gledala kao da sam joj rekla da me upakira u najmanju kovertu i pošalje “obično” u Afganistan. A ljepljenje markica i onih nekih njihovih naljepnica potraje da komotno mogu i gablec uzeti sa sobom. Ne volim poštu😫
prije 14 dana, 08:08
Katastrofa, a ja sam mislila da se to samo meni dogadja.. Uzas I ja izbjegavam postu upravo zbog toga. Mozda jednom shvate da tako gube klijente.. Dobro dok nas još u ducanu ne pitaju "a, ne bite mozda kulen od 200kn umjesto parizea" znate to tesko pada na zeludac... Ali na novcanik uh... 😂😂😂😂😂😂
prije 14 dana, 10:39
1 2 Sljedeći