Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Modni savjeti i svašta ponešto (:

Budući da slabo nailazim u zadnje na vrijeme općenito na stranicama na internetu na tako reći savjete za oblačenje, usklađivanje odjeće i sl., zanima me kako ste Vi to naučile, drage dame i što savjetujete nama mladima da oblačimo u današnje vrijeme? Iskreno, ja sama to ne znam, obučem se po nekom instinktu, ali ne znam jel to tako treba ići. Inače nemam puno novaca budući sam student i nisam iz imućne obitelji te nemam zato markiranih stvari baš (ako imam, dobila na poklon) pa ne znam kako da se obučem da lijepo izgledam i da se dobro osjećam kraj vršnjaka u tome budući sam odmalena imala problema zbog toga s ostalima pa eto, malo više razloga da podijelimo međusobno savjete :)
2020 03 22
Pojedinci vuku naprijed, ne masa, ne treba se utopiti u njoj, budi jedinstvena, budi svoja! Obuci se u skladu sa svojim financijskim mogućnostima i neka je to u čemu se osjećaš ugodno, budi sebi lijepa :)
2020 03 22
Obuci ono što se tebi sviđa. Stil ili imaš ili nemaš. Ja usklađujem po bojama, pazim da nemam previše boja na sebi ili da imam bar dvije stvari na sebi iste boje. Iskreno ti mogu reći da veliki novac ne znači uvijek da je nešto velike kvalitete ili baš lijepo. Mnoge poznate osobe kupuju u Second Hand dućanima, a u svim trgovinama su ti sezonski popusti, pa kad se sve ovo riješi sa koronom bit će puno zimske i jesenske odjeće na sniženju. Bitno je da je tebi lijepo ono što nosiš, moda se uvijek mijenja, a stil ostaje...
2020 03 23
Obuci se kako je tebi ugodno, nije bitan brend. </3
2020 03 23