> gitadevi:
> > xiantippe:
> > Ja sam vracala svakom kupcu koji velicinom nije bio zadovoljan, isto tako, imala sam srecu pa su i meni zenice dozvolile da vratim ako broj nije odgovarao. U svakoj on line trgovini kupac ima pravo povrata, bez obzira na mjere i mjerenja. Po meni je posteno vratiti lovu jer mi nije cilj nikome uvaliti ako se s kupljenim ne moze pomoci ili to koristiti/nositi. Lp
> Ovo nije on line trgovina. Za razliku od on line trgovina ovdje postoji inbox u kojem je moguće pročavrljati s prodavačem. Pa se ljubazno zamoli prodavača da izmjeri duljinu unutarnjeg gazišta, pa to prodavač ljubazno napravi. Postavi se koliko god je potrebno pitanja o artiklu koji se želi kupiti i onda ga se tek kupi. Na ovoj stranici povrat se smatra nužnim ukoliko je prodavač lažno ili nerealno opisao artikal napisao pogrešnu veličinu ili ga namjerno fotkao tako da se bitni detalji ne vide. Ako je sve napravljeno kako treba, a kupcu ipak nešto ne odgovara (npr. točno napisana veličina) prodavač nema obavezu pristati na povrat. Nezadovoljan kupac može artikal ispravno i realno oglašen i opisan artikal kojim nije zadovoljan prodati dalje i tako si, kako vi kažete, može pomoći.
Razumijem vas, nisam ja na krpama od jucer, ali ja kupcu uvijek pristupim ljudski i izađem u susret jer koliko god mi premjeravali, opet postoji mogucnost da nece odgovarati. Nedavno sam kupila od zenskice prekrasne tenisice, premjerila mi ih je, moj su broj. Dosle su, broj odgovara, velicina odgovara, a one siroke. Koliko god ja stezala vezice, opet su bile siroke. Zenska mi je dopustila da vratim iako nije njena greska, a ni moja. Imala je razumijevanja da se ja sa takvim sirokim tenisicama ne mogu koristiti. I da, ovo je jedna vrsta on line trgovine sa inbox komunikacijom, a u pravim on line trgovinama imate na stranicama upute o velicinama i naravno mjere.
Nikada kupcima ne pristupam tako kruto, ja sam ti izmjerila i aj bok, bas me briga ako ti ne valja.
> gitadevi:
> > xiantippe:
> > Ja sam vracala svakom kupcu koji velicinom nije bio zadovoljan, isto tako, imala sam srecu pa su i meni zenice dozvolile da vratim ako broj nije odgovarao. U svakoj on line trgovini kupac ima pravo povrata, bez obzira na mjere i mjerenja. Po meni je posteno vratiti lovu jer mi nije cilj nikome uvaliti ako se s kupljenim ne moze pomoci ili to koristiti/nositi. Lp
> Ovo nije on line trgovina. Za razliku od on line trgovina ovdje postoji inbox u kojem je moguće pročavrljati s prodavačem. Pa se ljubazno zamoli prodavača da izmjeri duljinu unutarnjeg gazišta, pa to prodavač ljubazno napravi. Postavi se koliko god je potrebno pitanja o artiklu koji se želi kupiti i onda ga se tek kupi. Na ovoj stranici povrat se smatra nužnim ukoliko je prodavač lažno ili nerealno opisao artikal napisao pogrešnu veličinu ili ga namjerno fotkao tako da se bitni detalji ne vide. Ako je sve napravljeno kako treba, a kupcu ipak nešto ne odgovara (npr. točno napisana veličina) prodavač nema obavezu pristati na povrat. Nezadovoljan kupac može artikal ispravno i realno oglašen i opisan artikal kojim nije zadovoljan prodati dalje i tako si, kako vi kažete, može pomoći.
Razumijem vas, nisam ja na krpama od jucer, ali ja kupcu uvijek pristupim ljudski i izađem u susret jer koliko god mi premjeravali, opet postoji mogucnost da nece odgovarati. Nedavno sam kupila od zenskice prekrasne tenisice, premjerila mi ih je, moj su broj. Dosle su, broj odgovara, velicina odgovara, a one siroke. Koliko god ja stezala vezice, opet su bile siroke. Zenska mi je dopustila da vratim iako nije njena greska, a ni moja. Imala je razumijevanja da se ja sa takvim sirokim tenisicama ne mogu koristiti. I da, ovo je jedna vrsta on line trgovine sa inbox komunikacijom, a u pravim on line trgovinama imate na stranicama upute o velicinama i naravno mjere.
Nikada kupcima ne pristupam tako kruto, ja sam ti izmjerila i aj bok, bas me briga ako ti ne valja.