Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Hipotetska situacija na Krpicama

Naravno da nije samo hipotetska, ali, kako prodavalica ne pravi probleme oko povrata tema nije zbog jadanja. Svidi vam se oglašena haljina, no u oglasu je samo jedna fotka - i to fotkana u dućanu. Tražite dodatne fotke i dobijete ih - jednu prednjice, jednju zadnjeg dijela. Čine se okej, mjere pašu. Uplatite i haljina bude odmah poslana i stigne za dva dana. Dakle - sve regularno i kako i treba biti. Kad ono - razgledate haljinu i otkrijete da ona na leđima ima izrez do strua, koji se na fotki stražnjeg ddijela nije vidio jer je haljina bila tako namještena i jer joj je dezen prugast i pruge i izrez idu uporedo. Bilo je tu i pogrešnog mjerenja, ali je nebitno jer prodavalica odmah po reklamaciji pristaje na povrat. Doduše, kaže:' A što se tiče tog tzv. izreza koji spominjete, niste me ni pitali, otkud ja mogu znati sta Vi volite a sta ne. Sa izrezom ili bez njega, koliko se na slici vidi ili ne, je isto za svakoga subjektivna stvar.' Mene sad zanima vaše mišljenje: ako artikal koji se prodaje ima neku specifičnost koja , recimo, nije za zanemariti, je li to u opisu potrebno naglasiti, ili kupac mora pitati? Na primjer - Dobar dan, kupila bih vašu haljinu, ima li izzrez na leđima? Ili - Dobar dan , kupila bih vaše hlače, je l' jedna nogavica dulja od druge? Ili - Dobar dan, kupila bih vašu košulju, prednjica je bijela, je l' možda zadnji dio zelen?
2020 09 18
Uvijek detaljno opišem artikal i naglasim takve specifičnosti. Oglase sa šturim opisima, bez mjera i sastava materijala te sa samo jednom slikom preskačem jer smatram da je dužnost orodavača da ispravno prezentira robu koju prodaje i nemam ni vremena, ni volje postavljati sto pitanja i dopisivati se u nedogled s prodavačima i to zato jer su lijeni staviti informacije u oglas.
2020 09 18
> gitadevi: > Naravno da nije samo hipotetska, ali, kako prodavalica ne pravi probleme oko povrata tema nije zbog jadanja. > Svidi vam se oglašena haljina, no u oglasu je samo jedna fotka - i to fotkana u dućanu. Tražite dodatne fotke i dobijete ih - jednu prednjice, jednju zadnjeg dijela. Čine se okej, mjere pašu. Uplatite i haljina bude odmah poslana i stigne za dva dana. Dakle - sve regularno i kako i treba biti. Kad ono - razgledate haljinu i otkrijete da ona na leđima ima izrez do strua, koji se na fotki stražnjeg ddijela nije vidio jer je haljina bila tako namještena i jer joj je dezen prugast i pruge i izrez idu uporedo. Bilo je tu i pogrešnog mjerenja, ali je nebitno jer prodavalica odmah po reklamaciji pristaje na povrat. Doduše, kaže:' A što se tiče tog tzv. izreza koji spominjete, niste me ni pitali, otkud ja mogu znati sta Vi volite a sta ne. Sa izrezom ili bez njega, koliko se na slici vidi ili ne, je isto za svakoga subjektivna stvar.' > Mene sad zanima vaše mišljenje: ako artikal koji se prodaje ima neku specifičnost koja , recimo, nije za zanemariti, je li to u opisu potrebno naglasiti, ili kupac mora pitati? Na primjer - Dobar dan, kupila bih vašu haljinu, ima li izzrez na leđima? Ili - Dobar dan , kupila bih vaše hlače, je l' jedna nogavica dulja od druge? Ili - Dobar dan, kupila bih vašu košulju, prednjica je bijela, je l' možda zadnji dio zelen? :') :') :') ovo mi je trebalo p.s. bilo što "netipično" naglasim, ako nije ravno rezano - napišeš asimetrično, ako ima izrez do shukija - valjda to navedeš...ja bi x-) nije da mi naplaćuju po količini slova oglasa
2020 09 18
Apsolutno je na prodavaču! 😊 Nemojte se sekirati oko nekih ljudi 😎 ovdje ima prekrasnih prodavača i kupaca, a ima i onih koji tako s Vama razgovaraju da imate dojam da bi Vam najradije bacili artikl u glavu, umjesto stavili u ruke 🤣 za sve na svijetu postoji lijep način da se kaže ✨ Pozdrav!
2020 09 20
Evo, imala upravo nekidan slicnu situaciju. Kupila sam vestu Guess novu s etiketom, sve super, trazila sam i unutarnju sliku etikete di je sastav, sve sam dobila. Uplaceno, odmah poslano, sve 5. Stigla vesta, obukla sam je, a ono 3 broja prevelika... iako i na unutarnjoj etiketi i vanjskoj pise broj M, a sirina od ramena do ramena je 54 cm. To nije M nikako, vec neki XL (po mojoj procjeni). Javila sam se prodavacici, nisam je htjela vratiti jer mi je predivna, suziti cu je, ali mislim da nije ok. Bas kako je otvaracica teme napisala, pa nije ok da apsolutno sve moram pitati. Ona kad je imala vestu, vidjela je da ta velicina nikako ne moze odgovarati broju M jer je ogromna. Imam Guess stvari i znam koje velicine mi odgovaraju, tako da nisam imala potrebu ispitivati mjere. To mi je lekcija. Previse puta sam se opekla kod kupnje na krpicama da odustajem od daljnje kupnje. Nekidan sam si isto kupila hlacice koje su uzasno pustale boju da sam si nepovratno obojala gumenu narukvicu od sata i bijelu Armani torbu... hlacice su zavrsile u smecu
2020 09 20
Žalosno je koliko ljudi nemaju grižnje savjesti... meni bi i za 10kn bilo krivo nekome uljepšavati istinu... ne znam... Meni su čak neki prijatelji izvan Krpica savjetovali da manje pišem detalje jer artikl s naznačenom sitnom greškicom nitko neće kupiti 😂😵 znam da se šale, ali ja i dalje uporno po svome. Znam kako bi meni bilo kako i Vi sami kažete... što mi je drago čuti jer se često osjećam kao da je nekima kojima se javim i raspitam se o artiklu previše naporno posvetiti vrijeme i konkretno mi odgovoriti. Zasad sam i s nekima od njih znala odraditi suradnju i sve bi dobro prošlo, ali se od mene tražilo da vjerujem na blef u stilu:"nemorate toliko brinuti, prodajem ja dobru robu". Izgleda da ipak večina ovo sve radi sa strane, kad i koliko stignu između poslova i obaveza pa ne može biti drugačije...
prije 29 dana, 18:56
Kako to već biva, nakon tri dana prodavalica mi je uplatila natrag uplaćeni iznos - bez novca za povratnu poštarinu. Kaže da je greška moja jer sam se trebala raspitati ima li haljina na leđima prorez do struka, ali je jako milostiva, pa neka joj je vratim danas, a ona će mi onda za dan uplatiti novac za poštarinu. Jeshaunou. Uzgred, opet je oglasila za prodaju haljinu koja je još kod mene, snizila je cijenu na pola i opet nije u oglasu navela taj famozni prorez koji leđa ostavlja golim, a koji se na fotkama ne vidi.
prije 28 dana, 14:52
Hoćete li joj poslati haljinu?
prije 25 dana, 18:08
Već je poslana. U međuvremenu je korisnica ipak odlučila uplatiti i poštarinu za povratnu poštarinu (tražila je povrat Tiskom). Da nije poslala bih je Poštom , s otkupninom.
prije 25 dana, 22:13
Nisam shvatila kad ste napisali "Jeshaunou". Ne znam nažalost što možete kod takvih korisnika osim razglasati da postoje i ostaviti im negativnu.
prije 24 dana, 16:24
> Drtdee: > Nisam shvatila kad ste napisali "Jeshaunou". Ne znam nažalost što možete kod takvih korisnika osim razglasati da postoje i ostaviti im negativnu. Jeshaunou je značilo da ne vjerujem kako bi gica uplatila dodatnih 18 kn NAKON što joj pošaljem haljinu. Za tekve stvari se ne ostavlja negativna povratna, nije se radilo o prevari, nego o traljavosti.
prije 24 dana, 17:27
Mozda mi nije potpuno jasan Vas problem. Mislila sam da imate problema s takvim korisnicima pa sam na to odgovorila... nova sam ,:) sretno!
prije 23 dana, 00:18
Pa imala sam problem s tom jednom korisnicom , kako je i opisano u uvodnom postu ,:) . Pošto ste nova , bolje da znate: o je vrsta korisnica na koje svatko u nekom trenu naiđe - te koje ne opišu istinito (svjesno ili nesvjesno) to što prodaju pa se prave grbave kad ste iznenađena i nezadovoljna i te koje i kad nakon natezanja pristanu na povrat ne žele plaćati povratnu poštarinu, kao da ste vi krivi što je do povrata uopće moralo doći, a ne one. Eto, kad vam se dogodi takva situacija, da znate da ste u takvim situacijama vi oštećena i vi u pravu , a one te koje snose trošak povrata. I da im za takvo njihovo ponašanje, ako niste sigurni da je svjesni pokušaj prevare, nakon povrata prema pravilima Krpica ne dajete negativnu nego neutralnu povratnu informaciju. Sretno i vama :)
prije 23 dana, 09:22
Znam sve, hvala 😁 Možda nisam bila jasna. Nisam Vam savjetovala da joj ostavite negativnu - iako bi vjerojatno i prošla neviđeno od strane Admina s obzirom na to koliko se ovdje pravila krše 😂 - već sam samo izgubila poantu Vašeg foruma/priče (ako se to tako kaže). Krenuli ste s pitanjem "je li na kupcu da pita ili prodavaču da Vas obavijesti o specifičnostima" na što se nekolicina nas složila da je to obaveza prodavača. Dalje ste nas uputili u daljni razvoj događaja, kako se gospođica pravila luda i kako sumnjate u to da će Vam platiti trošak poštarine. Tad više nisam znala tražite li i dalje "našu" pomoć/tuđu sugestiju time pa sam napisala što sam jedino mogla: "Ne znam nažalost što možete kod takvih korisnika osim razglasati da postoje i ostaviti im negativnu."
prije 20 dana, 11:37
Evo nadam se da sam objasnila. Lijep pozdrav 😊
prije 20 dana, 11:39