Na krpicama sam uvijek imala divne suradnje, ali valjda se i meni trebalo desiti jedno neugodno da naučim. korisnica ima novi profil sa samo jednom povratnom, ali sam si mislila kako je predobar deal da propustim i kupit cu. Radilo se o dvije palete i uplaćeno je 220kn na ime Mihaela Trgovčić, iban HR6223600003242430864 . prije 5 dana sam uplatila, prije 4 dana je ona ''poslala'' i prije 3 dana mi je poslala šifru od tisak paketa kojine postoji tj kada se upiše u tisak tražilicu paketa stoji - Paket nije pronađen. od tada sam joj slala poruke na koje ne odgovara. prvo sam se nadala da je možda krivo upisan neki broj jer mi se korisnica činila simpatična kroz priču o prizvodu, ali vidim da se neke stvari ne može procijeniti.
Zanima me mogu li ja nešto učiniti kako bi dobila nazad te novce? Nisam nikada (hvala bogu) imala ovakvo iskustvo, a na krpicama sam godinama, tako a ne znam kako ide procedura, što se radi/ne radi i jel ima netko neke dobre savjete
Hvala puno svima unaprijed!
Na krpicama sam uvijek imala divne suradnje, ali valjda se i meni trebalo desiti jedno neugodno da naučim. korisnica ima novi profil sa samo jednom povratnom, ali sam si mislila kako je predobar deal da propustim i kupit cu. Radilo se o dvije palete i uplaćeno je 220kn na ime Mihaela Trgovčić, iban HR6223600003242430864 . prije 5 dana sam uplatila, prije 4 dana je ona ''poslala'' i prije 3 dana mi je poslala šifru od tisak paketa kojine postoji tj kada se upiše u tisak tražilicu paketa stoji - Paket nije pronađen. od tada sam joj slala poruke na koje ne odgovara. prvo sam se nadala da je možda krivo upisan neki broj jer mi se korisnica činila simpatična kroz priču o prizvodu, ali vidim da se neke stvari ne može procijeniti.
Zanima me mogu li ja nešto učiniti kako bi dobila nazad te novce? Nisam nikada (hvala bogu) imala ovakvo iskustvo, a na krpicama sam godinama, tako a ne znam kako ide procedura, što se radi/ne radi i jel ima netko neke dobre savjete
Hvala puno svima unaprijed!