Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

Klubovi, sastanci istomišljenika /

Pomoć oko računa

Trebala bih pomoć, odnosno vaše iskustvo ako imate. Prilikom upotrebe bankomata utipkan je određen iznos za isplatu, ali je pisalo da je transakcija poništena, novac nije izašao, niti potvrda o stanju računa. Zatim je ponovno stavljena kartica i zatražen zahtjev za izdavanje potvrde koja je potom izašla i pisalo je manji raspoloživi iznos nego je bio. Kao da je iznos ipak umanjen, iako novci nisu izašli. Pisana je reklamacija (otp banka) i gospođa je rekla da se čeka i do dva tjedna na to. Je li imao tko slična iskustva?
2020 12 21
Ja imam stravično iskustvo. Čekala sam novce tjedan dana, pritiskala sam ih svaki dan. Pa su mi nakon mjesec dana uzeli te novce jer kao ne vide da je došlo do greške i ne znaju gdje su novci, kamere nisu htjeli gledati. Na kraju sam prijetila tužbom, izgubila 20% novaca zbog kamata i nekih paušala i riješila tek 4 mjeseca nakon Nadam se da nije velika cifra, meni je bila i podivljala sam
2020 12 21
Svakako će vam vratiti ukoliko je njihova greška. Inzistirajte da riješe to što prije
2020 12 21
> TinTina987: > Ja imam stravično iskustvo. Čekala sam novce tjedan dana, pritiskala sam ih svaki dan. Pa su mi nakon mjesec dana uzeli te novce jer kao ne vide da je došlo do greške i ne znaju gdje su novci, kamere nisu htjeli gledati. Na kraju sam prijetila tužbom, izgubila 20% novaca zbog kamata i nekih paušala i riješila tek 4 mjeseca nakon > Nadam se da nije velika cifra, meni je bila i podivljala sam Koliko sam razumijela, vama su vratili novce pa ponovno uzeli? Užas... Cifra je dovoljno velika (800 kn). Ja se nadam da će to riješiti, ali žalosno je ako traje toliko dugo. Idu blagdani i računala sam na taj novac. Na bankomatu je samo pisalo da je transakcija poništena i izbacilo je karticu. Novce nije niti papirić za stanje računa. Zbog toga sam ponovno išla provjeriti samo stanje i tad je izašao papirić. Čekala sam još jedno vrijeme ispred bankomata, ali ništa nije izbacilo. Čovjek koji je došao iza mene bez problema je podignuo 200 kn. Išao je ipak probati da vidi radi li bankomat.
2020 12 21
> Lunass: > Čekala sam još jedno vrijeme ispred bankomata, ali ništa nije izbacilo. > Čovjek koji je došao iza mene bez problema je podignuo 200 kn. Išao je ipak probati da vidi radi li bankomat. Trebala ste odmah nazvati njihov kontakt centar, rade do 20.30h. Ako je bilo nakon radnog vremena kontakt centra, na govorni automat ostaviti poruku sa kojeg bankomata se to dogodilo, tj. točnu lokaciju, ime i prezime, iban također.
2020 12 21
> katarinamartina: > > Lunass: > > Čekala sam još jedno vrijeme ispred bankomata, ali ništa nije izbacilo. > > Čovjek koji je došao iza mene bez problema je podignuo 200 kn. Išao je ipak probati da vidi radi li bankomat. > Trebala ste odmah nazvati njihov kontakt centar, rade do 20.30h. Ako je bilo nakon radnog vremena kontakt centra, na govorni automat ostaviti poruku sa kojeg bankomata se to dogodilo, tj. točnu lokaciju, ime i prezime, iban također. To sam napravila. Reklamacija je napisana i gospođa koja se javila je rekla da sad čekam i da to može trajati i dva tjedna. Nije mi se to dogodilo i nisam čula za takve slučajeve pa me zanima traje li to tako dugo. Bojim se da nešto ne smuljaju. I nije mi baš svejedno.😣
2020 12 21
Nije baš slična situacija.. Pred par godina sam preko uplatnog bankomata išla položiti 2000 Kn na svoj račun (Zaba). Bankomat mi je uzeo novac, a uplatu nije proknjižio, izbacilo mi na papiriću da je novac zadržan radi provjere novčanica, tako nešto. Odmah sam zvala onaj broj za gubitak kartice jer koliko znam oni uvijek rade, a bilo je 23h. Nije mi bogznašto pomogao tip koji se javio, smirivao me je da je to procedura koja se povremeno radi i da ne brinem jer sam bila histerična u tom trenutku. Prva sam ujutro bila na šalteru i inzistirala da mi vrate novac, nisam baš bila najugodnija. Pa su trkeljali nešto da budu kad će se prazniti bankomat, kad se prebroji novac. Da ne duljim.. za par sati mi je bio novac na računu. Htjela sam reći da ne čekate, idite u banku, budite uporni. Kod nas ne prolazi ništa na finjaka nažalost.
2020 12 22
Njima je to visak, oni ne trebaju novac za koji se ne zna otkud je, bit ce rijeseno sigurno, samo sto mozda nece biti tako brzo koliko bi htjeli.
2020 12 22
> Lunass: > > TinTina987: > > Ja imam stravično iskustvo. Čekala sam novce tjedan dana, pritiskala sam ih svaki dan. Pa su mi nakon mjesec dana uzeli te novce jer kao ne vide da je došlo do greške i ne znaju gdje su novci, kamere nisu htjeli gledati. Na kraju sam prijetila tužbom, izgubila 20% novaca zbog kamata i nekih paušala i riješila tek 4 mjeseca nakon > > Nadam se da nije velika cifra, meni je bila i podivljala sam > Koliko sam razumijela, vama su vratili novce pa ponovno uzeli? > Užas... > Cifra je dovoljno velika (800 kn). Ja se nadam da će to riješiti, ali žalosno je ako traje toliko dugo. Idu blagdani i računala sam na taj novac. > Na bankomatu je samo pisalo da je transakcija poništena i izbacilo je karticu. Novce nije niti papirić za stanje računa. Zbog toga sam ponovno išla provjeriti samo stanje i tad je izašao papirić. > Čekala sam još jedno vrijeme ispred bankomata, ali ništa nije izbacilo. > Čovjek koji je došao iza mene bez problema je podignuo 200 kn. Išao je ipak probati da vidi radi li bankomat. Da, vratili pa uzeli jer kao ipak nije bilo greške s njihove strane. Bacili me u minus pa još na to lupili kamate i svašta. Kad sam zaprijetila tužbom, vratili su mi novce, ali te kamate sam ostala dužna platiti... Doslovno se isto tako desilo i meni. Poništen transakcija i ništa se može učiniti Što sam htjela reći, svakako inzistirajte i maltretirajte banku, ne mogu oni to tako raditi, zašteka im bankomat pa se snalazite. Što bi da vam je taj novac hitno trebao
2020 12 23
Koja ste banka? > TinTina987: > > Lunass: > > > TinTina987: > > > Ja imam stravično iskustvo. Čekala sam novce tjedan dana, pritiskala sam ih svaki dan. Pa su mi nakon mjesec dana uzeli te novce jer kao ne vide da je došlo do greške i ne znaju gdje su novci, kamere nisu htjeli gledati. Na kraju sam prijetila tužbom, izgubila 20% novaca zbog kamata i nekih paušala i riješila tek 4 mjeseca nakon > > > Nadam se da nije velika cifra, meni je bila i podivljala sam > > Koliko sam razumijela, vama su vratili novce pa ponovno uzeli? > > Užas... > > Cifra je dovoljno velika (800 kn). Ja se nadam da će to riješiti, ali žalosno je ako traje toliko dugo. Idu blagdani i računala sam na taj novac. > > Na bankomatu je samo pisalo da je transakcija poništena i izbacilo je karticu. Novce nije niti papirić za stanje računa. Zbog toga sam ponovno išla provjeriti samo stanje i tad je izašao papirić. > > Čekala sam još jedno vrijeme ispred bankomata, ali ništa nije izbacilo. > > Čovjek koji je došao iza mene bez problema je podignuo 200 kn. Išao je ipak probati da vidi radi li bankomat. > Da, vratili pa uzeli jer kao ipak nije bilo greške s njihove strane. Bacili me u minus pa još na to lupili kamate i svašta. Kad sam zaprijetila tužbom, vratili su mi novce, ali te kamate sam ostala dužna platiti... > Doslovno se isto tako desilo i meni. Poništen transakcija i ništa se može učiniti > Što sam htjela reći, svakako inzistirajte i maltretirajte banku, ne mogu oni to tako raditi, zašteka im bankomat pa se snalazite. Što bi da vam je taj novac hitno trebao
2020 12 23
Meni je fascinantno koliko pljuvanja po bankama zbog ovakvih situacija. Meni je HPB bankomat progutao novac, stavljala sam na racun novac, dakle uplata na bankomatu, na veci iznos mi je progutao 30kn.. Nije mi se dalo cimati stim za 30kn i pustila sam to, dakle N I Š T A nisam napravila.. vazno mi je bilo da je puno veci iznos legao; vidjela vidljivo na racunu na mbankingu i bankomatu, i ostavila to tako. Kroz cca 5-6 dana meni legne 30kn.. Uopce nemam pojma kako su shvatili da je to mojih 30kn, a nije me ni briga. To je njima visak, njima to ne treba, ali prolazi neku proceduru cisto da nebi napravili gresku pa stavili nekom drugom na racun. Nece zadrzati sebi jer moraju prikazati svaka lipa odakle je.
2020 12 23
O tom da je banka izvijala mojih 1200kn uplacenih prevarantu ne moram ni govoriti. Dobro, trajalo je, isla sam 2-3puta; zvala, pisala poruke prodavacu ali vratili su mi jer sam bila prevarena, a nigdje ne pise da su morali jer me nisu oni ostetili. P.S. Lunas, javite kako je proslo..
2020 12 23
> Felis79: > Nije baš slična situacija.. > Pred par godina sam preko uplatnog bankomata išla položiti 2000 Kn na svoj račun (Zaba). Bankomat mi je uzeo novac, a uplatu nije proknjižio, izbacilo mi na papiriću da je novac zadržan radi provjere novčanica, tako nešto. Odmah sam zvala onaj broj za gubitak kartice jer koliko znam oni uvijek rade, a bilo je 23h. Nije mi bogznašto pomogao tip koji se javio, smirivao me je da je to procedura koja se povremeno radi i da ne brinem jer sam bila histerična u tom trenutku. > Prva sam ujutro bila na šalteru i inzistirala da mi vrate novac, nisam baš bila najugodnija. Pa su trkeljali nešto da budu kad će se prazniti bankomat, kad se prebroji novac. > Da ne duljim.. za par sati mi je bio novac na računu. > Htjela sam reći da ne čekate, idite u banku, budite uporni. Kod nas ne prolazi ništa na finjaka nažalost. Oni bi svakako to pri praznjenju prebrojali i vratili na racun, i da niste otisli tamo i bili "ne najugodniji".
2020 12 23
Ja se nadam da će sve biti ok. Nije mi baš ugodna čestitka za blagdane. Zvala sam ponovno njihovu službu, ali su mi rekli da je to i dalje u proceduri i moram čekati prvo punjenje trezora u bankomatu pa će me netko kontaktirati kad se utvrdi kompletno stanje. Znam da se svašta može dogoditi, zaštekati... Međutim živcira me to čekanje. Ali kad moraš nešto platiti - to brzo stave u proces.
2020 12 23
> Lunass: > Ja se nadam da će sve biti ok. Nije mi baš ugodna čestitka za blagdane. > Zvala sam ponovno njihovu službu, ali su mi rekli da je to i dalje u proceduri i moram čekati prvo punjenje trezora u bankomatu pa će me netko kontaktirati kad se utvrdi kompletno stanje. > Znam da se svašta može dogoditi, zaštekati... Međutim živcira me to čekanje. Ali kad moraš nešto platiti - to brzo stave u proces. Razumijem, jasno da nije ugodno. No eto vjerujem da ce biti rijeseno, smatram da vas ne trebamo dodatno uzrujavati sa primjerima koji su jako rijetki, mozda su i rezultat neznanja ili nesposobnosti pojedinih djelatnika. Svakako, javite ishod ako nije problem. Sretno!
2020 12 23
1 2 Sljedeći