Da na podatke pazim jako jer me stvarno nije nikakav problem locirat, a i da ne pazim radi sebe pazila bi iz drugih razloga.. Tu imam jednu negativnu, baš sam si sad dala truda da ju nađem, za koju sam se baš zainatila.. Nosim 39.5-40 pa nije moglo ni bit da sam joj prodala cipele 38 koje ne dolaze na red pod veći broj jer u to ne stanem nikako i nisam mogla prosudit da je veći kalup jer je u pitanju bio oglas iz usluge. Nove cipele jer ako prodajem iz usluge onda prodajem novo, nije pitala za mjere makar piše da sve mjerim na zahtjev...Kad sad vidim koliko je gospođa napredovala od tad vidi se da nije sva svoja
Izuzetno bezobrazan kupac koji zbog svog propusta ostavlja negativnu ocjenu za artikl koji je ispravno deklariran i tako i oglašen. Gospođa nije pitala za mjere nego kupila napamet, ništa joj nije podvaljeno ali pošto joj veličina ne odgovara odlučila je da bi vratila artikl i zahtjeva novac. Ja sam svoj dio dogovora ispoštovala, izašla sam Vam čak u susret sa gratis poštarinom, a radit povrat za nešto što nije moja greška ne želim. I da u dućanu imate pravo na povrat ovdje to nije praksa zato i pišu svi da prije kupnje sve pitate obratite pozornost na takve stvari. Kupujte onda lijepo u dućanu pa tamo zafrkavajte a ne mene. Nemojte mi molim Vas pisat o karakteru i poštenju jer još i lažete da su veći kalup, a cipele se proizvode i na polu broj, nisam vam prodala 38.5 pod 38 to bi onda bio veći kalup i moj propust da Vas nisam upozorila.
Odgovoreno ingsaut:
Bezobraznost je ovdje kod prodavača, Kupila sam cipele broj 38 ali su veći kalup pa mi ne odgovaraju. U oglasu treba biti naglašeno da je veći kalup kao što vam u trgovini prodavač naglasi kad tražite npr.broj 38 da je veći ili manji kalup. Kaže prodava ih jer ne mogu stić na red da ih nosi 😃)))
I u trovini imate pravo na povrat novca u određenom roku ukoliko vam nešto ne odgovara,ali ovdjeje slučaj kad zgrabi pare vama je doviđenja.Toliko o njenom karakteru i poštenju.....
Da na podatke pazim jako jer me stvarno nije nikakav problem locirat, a i da ne pazim radi sebe pazila bi iz drugih razloga.. Tu imam jednu negativnu, baš sam si sad dala truda da ju nađem, za koju sam se baš zainatila.. Nosim 39.5-40 pa nije moglo ni bit da sam joj prodala cipele 38 koje ne dolaze na red pod veći broj jer u to ne stanem nikako i nisam mogla prosudit da je veći kalup jer je u pitanju bio oglas iz usluge. Nove cipele jer ako prodajem iz usluge onda prodajem novo, nije pitala za mjere makar piše da sve mjerim na zahtjev...Kad sad vidim koliko je gospođa napredovala od tad vidi se da nije sva svoja
Izuzetno bezobrazan kupac koji zbog svog propusta ostavlja negativnu ocjenu za artikl koji je ispravno deklariran i tako i oglašen. Gospođa nije pitala za mjere nego kupila napamet, ništa joj nije podvaljeno ali pošto joj veličina ne odgovara odlučila je da bi vratila artikl i zahtjeva novac. Ja sam svoj dio dogovora ispoštovala, izašla sam Vam čak u susret sa gratis poštarinom, a radit povrat za nešto što nije moja greška ne želim. I da u dućanu imate pravo na povrat ovdje to nije praksa zato i pišu svi da prije kupnje sve pitate obratite pozornost na takve stvari. Kupujte onda lijepo u dućanu pa tamo zafrkavajte a ne mene. Nemojte mi molim Vas pisat o karakteru i poštenju jer još i lažete da su veći kalup, a cipele se proizvode i na polu broj, nisam vam prodala 38.5 pod 38 to bi onda bio veći kalup i moj propust da Vas nisam upozorila.
Odgovoreno ingsaut:
Bezobraznost je ovdje kod prodavača, Kupila sam cipele broj 38 ali su veći kalup pa mi ne odgovaraju. U oglasu treba biti naglašeno da je veći kalup kao što vam u trgovini prodavač naglasi kad tražite npr.broj 38 da je veći ili manji kalup. Kaže prodava ih jer ne mogu stić na red da ih nosi 😃)))
I u trovini imate pravo na povrat novca u određenom roku ukoliko vam nešto ne odgovara,ali ovdjeje slučaj kad zgrabi pare vama je doviđenja.Toliko o njenom karakteru i poštenju.....