Pozdrav svima,
nakon puno pozitivnih suradnji, i ja sam naletila na minu. Od korisnice MartinaRajic8 kupila sam košulju koja je bila oglašena kao „u potpunosti očuvana, nošena par puta“. Kad je košulja stigla, probala sam ju i primijetila da desni rukav jedna navučem na ruku. Izmjerila sam rukav i on se u obujmu razlikuje gotovo 2 cm, odnosno 1 cm sa svake strane je uži. Javljam se korisnici koja se ispričava i kaže da ona to nije primijetila jer ima tanke ruke. U međuvremenu sam imala nezgodu da su me zvali iz vrtića da mi dijete povraća i ima temperaturu pa se nisam imala vremena dalje baviti košuljom. Nakon 4 dana, ponovno uzimam košulju, pogledam i imam što vidjeti. Naprijed kod džepića nekakva smeđa fleka koju imam osjećaj ne bih mogla ni oprati. Izgleda mi kao proliveno tekuće željezo za gnojidbu cvijeća. Sad imam košulju koju jedva obučem na desnu ruku i još ima fleku. Opet se javljam korisnici da nisam zadovoljna kupljenim i šaljem slike. Korisnica je u početku ljubazna i pristaje na povrat novca, ali kako vrijeme prolazi, tako postaje sve više bezobrazna i ima razne teorije vraćanja novca. Ne želi mi vratiti novac za poštarinu već samo za artikl, a ne želi niti uplatiti za povratnu poštarinu da joj vratim košulju. Meni govori da pretjerujem, da je mrlja gotovo neprimjetna, da sam sve nedostatke primijetila tek kad sam „detaljno skenirala košulju“ i da mi ne planira vratiti novac za poštarinu već samo za cijenu proizvoda jer tako rade svi web shopovi. Prošlo je tri dana od kad sam se javila da molim povrat, a korisnica mi i dalje ne vraća novac. Svaki dan mi napiše neku novu svoju dosjetku, a novac ne vraća. Što mi je činiti? Osim ostaviti negativnu. Ne radi se ovdje o velikom iznosu novca. Možda bih mogla pokušat skinuti fleku i odnijeti krojačici na pokuša prepraviti rukav. Ali zašto? Kupila sam košulju s greškom i flekom, što nije bilo naglašeno i smatram da mi je korisnica dužna vratiti novac. Što vi mislite?
Pozdrav svima,
nakon puno pozitivnih suradnji, i ja sam naletila na minu. Od korisnice MartinaRajic8 kupila sam košulju koja je bila oglašena kao „u potpunosti očuvana, nošena par puta“. Kad je košulja stigla, probala sam ju i primijetila da desni rukav jedna navučem na ruku. Izmjerila sam rukav i on se u obujmu razlikuje gotovo 2 cm, odnosno 1 cm sa svake strane je uži. Javljam se korisnici koja se ispričava i kaže da ona to nije primijetila jer ima tanke ruke. U međuvremenu sam imala nezgodu da su me zvali iz vrtića da mi dijete povraća i ima temperaturu pa se nisam imala vremena dalje baviti košuljom. Nakon 4 dana, ponovno uzimam košulju, pogledam i imam što vidjeti. Naprijed kod džepića nekakva smeđa fleka koju imam osjećaj ne bih mogla ni oprati. Izgleda mi kao proliveno tekuće željezo za gnojidbu cvijeća. Sad imam košulju koju jedva obučem na desnu ruku i još ima fleku. Opet se javljam korisnici da nisam zadovoljna kupljenim i šaljem slike. Korisnica je u početku ljubazna i pristaje na povrat novca, ali kako vrijeme prolazi, tako postaje sve više bezobrazna i ima razne teorije vraćanja novca. Ne želi mi vratiti novac za poštarinu već samo za artikl, a ne želi niti uplatiti za povratnu poštarinu da joj vratim košulju. Meni govori da pretjerujem, da je mrlja gotovo neprimjetna, da sam sve nedostatke primijetila tek kad sam „detaljno skenirala košulju“ i da mi ne planira vratiti novac za poštarinu već samo za cijenu proizvoda jer tako rade svi web shopovi. Prošlo je tri dana od kad sam se javila da molim povrat, a korisnica mi i dalje ne vraća novac. Svaki dan mi napiše neku novu svoju dosjetku, a novac ne vraća. Što mi je činiti? Osim ostaviti negativnu. Ne radi se ovdje o velikom iznosu novca. Možda bih mogla pokušat skinuti fleku i odnijeti krojačici na pokuša prepraviti rukav. Ali zašto? Kupila sam košulju s greškom i flekom, što nije bilo naglašeno i smatram da mi je korisnica dužna vratiti novac. Što vi mislite?