Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Što bi vi napravile u ovakvoj situaciji?

Pozdrav cure. Evo ovakva je situacija, inače uglavnom samo kupujem preko krpica i ovo mi je prva situacija i ne znam točno što mi je činiti. Naime u četvrtak sam kod dvije različite cure naručila neke artikle, svakoj odmah po dogovoru uplatila na što su i jedna i druga napisale da šalju odmah u petak ujutro. Kako do petka popodne nisam ni od jedne dobila odgovor, sama sam im se javila. Prva cura se odmah javila i rekla da nije stigla i da će riješiti odmah u suboru ujutro. Evo još se nije javila. Druga cura se u petak uopće nije ni javila nego tek u subotu, ispričavajući se da nije vidjela poruke i da nije stigla. Nakon toga nikakve komunikacije, ni odgovor na moje pitanje kada misli poslat. Da se razumijemo, komunikacija s moje strane uvijek ljubazna i meni stvarno nije problem ako se nekom nešto zalomi pa ne stigne (dešavalo se i meni) ali nikad si nebi dozvolila da ljudi koji su mi uplatili novac čekaju i razmišljaju da li su prevareni ili ne već se ispričam i zamolim za strpljenje do iudćeg dana. Mislim ja sam takav tip osobe da mi je neugodno non stop tipkat, a opet ipak sam za nešto platila i imam osjećaj da imam pravo znati kakva je situacija. Kako vi reagirate u ovim situacijama? Meni je totalno čudno da nisam nikad imala problema a sad odjednom dva u jednom danu.
2021 03 28
Moja je situacija obratna ali opet dosta slična kao i Vaša gdje mi se u četvrtak javila kupilica zainteresirana za moj artikl,te sam joj u petak nakon što smo dogovorile suradnju (izašla joj maksimalno u susret u vezi korekcije cijene artikla),te dala na njen zahtjev podatke za uplate da bi nakon toga nastao muk, ona se više ne prijavljuje na stranici. Ne želim odmah davati negativnu ili slično (iako bi po pravilu i trebalo tako), pa ću pričekati do sutra jer se možda korisnici nešto u međuvremenu desilo da nije mogla biti ovdje, ali da je nažalost sve teže i teže poslovati i s jedne i druge strane nažalost jeste. Nadam se da ćete riješiti svoj problem čim prije ☺️. Sretno.
2021 03 29
Obratite se svakako adminu da provjeri te profile.
2021 03 29
> Elle001: > Moja je situacija obratna ali opet dosta slična kao i Vaša gdje mi se u četvrtak javila kupilica zainteresirana za moj artikl,te sam joj u petak nakon što smo dogovorile suradnju (izašla joj maksimalno u susret u vezi korekcije cijene artikla),te dala na njen zahtjev podatke za uplate da bi nakon toga nastao muk, ona se više ne prijavljuje na stranici. > Ne želim odmah davati negativnu ili slično (iako bi po pravilu i trebalo tako), pa ću pričekati do sutra jer se možda korisnici nešto u međuvremenu desilo da nije mogla biti ovdje, ali da je nažalost sve teže i teže poslovati i s jedne i druge strane nažalost jeste. > Nadam se da ćete riješiti svoj problem čim prije ☺️. Sretno. Nažalost za uzimanje podataka po pravilima se ne daje negativna nego eventualno samo neutralna ocjena.
2021 03 29
Marinacaric83 da li ste provjerili te profile? Imaju li pozitivnih komentara i da li su se ulogiravale u međuvremenu? Na vašem mjestu bi još danas počekala s obzirom da je bio vikend (ako i to nije opravdanje za barem poslati poruku). Ukoliko se ne jave danas onda negativna objema.
2021 03 29
Moze se ne stici, ali se javiti mora. Da, negativna se ne ostavlja za uzimanje podataka, nego neutralno. Samo steta sto se neutralne ne vide. Ja kad bih vidjela da netko ima negativnu isla bih pogledati i naletila bih na masu neutralnih. Mislim i sa takvima ne zelim suradnju. Al jedno je ako kupac uzme podatke i ne uplati i ne javlja se, a Bas slucaj je obrnut. Vi ste kupac koji ke uplatio i prodavacice Vam se ne javljaju. Ako se ne jave to je vec prevara.
2021 03 29
> Lina33: > Marinacaric83 da li ste provjerili te profile? Imaju li pozitivnih komentara i da li su se ulogiravale u međuvremenu? > Na vašem mjestu bi još danas počekala s obzirom da je bio vikend (ako i to nije opravdanje za barem poslati poruku). Ukoliko se ne jave danas onda negativna objema. Vidim da su imale dosta suradnja bez ijednog lošeg komentara, provjerila sam i crnu listu kao i inače da nisu slučajno tamo. Dopisivale smo se preko fejsa ali svakako sam vidjela da su aktivne.
2021 03 29
> marinacaric83: > > Lina33: > > Marinacaric83 da li ste provjerili te profile? Imaju li pozitivnih komentara i da li su se ulogiravale u međuvremenu? > > Na vašem mjestu bi još danas počekala s obzirom da je bio vikend (ako i to nije opravdanje za barem poslati poruku). Ukoliko se ne jave danas onda negativna objema. > Vidim da su imale dosta suradnja bez ijednog lošeg komentara, provjerila sam i crnu listu kao i inače da nisu slučajno tamo. > Dopisivale smo se preko fejsa ali svakako sam vidjela da su aktivne. Najbolje Vam je sve konverzacije vodit tu. Bar ja tako radim.
2021 03 29
Ja obično kako se dogovorim, s nekima direkt s krpica a s nekima preko fejsa ili čak whatsappa. Jedan slučaj sam riješila, cura je poslala, e sad ova druga ako se ne javi do večeras javiti ću se na temu crna lista da se je ubaci. Sve se bojim da će bit tako jer online je stalno a odgovora nigdje. Hvala vam svima na odgovorima.
2021 03 29
> marinacaric83: > Ja obično kako se dogovorim, s nekima direkt s krpica a s nekima preko fejsa ili čak whatsappa. > Jedan slučaj sam riješila, cura je poslala, e sad ova druga ako se ne javi do večeras javiti ću se na temu crna lista da se je ubaci. Sve se bojim da će bit tako jer online je stalno a odgovora nigdje. > Hvala vam svima na odgovorima. Na zalost vjerojatno. Nadam se da Vas nije ostetila za veci iznos.
2021 03 29
Ma nije puno, 100kn, ali ne želim da se netko opeče kao i ja. Ali stvarno sve manje mi nije jasno što se događa s tim ljudima, danas na krpicama nažalost nije za vjerovati ni curama s više pozitivnih.
2021 03 29
> mara0304: > > Elle001: > > Moja je situacija obratna ali opet dosta slična kao i Vaša gdje mi se u četvrtak javila kupilica zainteresirana za moj artikl,te sam joj u petak nakon što smo dogovorile suradnju (izašla joj maksimalno u susret u vezi korekcije cijene artikla),te dala na njen zahtjev podatke za uplate da bi nakon toga nastao muk, ona se više ne prijavljuje na stranici. > > Ne želim odmah davati negativnu ili slično (iako bi po pravilu i trebalo tako), pa ću pričekati do sutra jer se možda korisnici nešto u međuvremenu desilo da nije mogla biti ovdje, ali da je nažalost sve teže i teže poslovati i s jedne i druge strane nažalost jeste. > > Nadam se da ćete riješiti svoj problem čim prije ☺️. Sretno. > Nažalost za uzimanje podataka po pravilima se ne daje negativna nego eventualno samo neutralna ocjena. Kako god bilo takvo ponašanje nije korektno jer nitko nikoga nije silio nego je korisnica same iste zatražila 😉.
2021 03 29
> Rajna123: > Moze se ne stici, ali se javiti mora. Da, negativna se ne ostavlja za uzimanje podataka, nego neutralno. Samo steta sto se neutralne ne vide. Ja kad bih vidjela da netko ima negativnu isla bih pogledati i naletila bih na masu neutralnih. Mislim i sa takvima ne zelim suradnju. > Al jedno je ako kupac uzme podatke i ne uplati i ne javlja se, a Bas slucaj je obrnut. Vi ste kupac koji ke uplatio i prodavacice Vam se ne javljaju. Ako se ne jave to je vec prevara. Slažem se u potpunosti sa Vašim komentarom kako se negativne daje za puno manje stvari,a baš zbog toga ako se daje neutralna ona izadje medju "pozitivnima" pa se time i treba iskopati gdje je išta i zašto je dobivena ☺️. Mislim da su obje situacije bezveze jer je i sa jedne i sa druge strane više niti nemar nego čisti bezobrazluk jer ako znam da artikl neću moći kupiti onda neću ni tražiti podatke za isti nego ću se javiti kad budem sigurna u kupnju.
2021 03 29
> Elle001: > > Rajna123: > > Moze se ne stici, ali se javiti mora. Da, negativna se ne ostavlja za uzimanje podataka, nego neutralno. Samo steta sto se neutralne ne vide. Ja kad bih vidjela da netko ima negativnu isla bih pogledati i naletila bih na masu neutralnih. Mislim i sa takvima ne zelim suradnju. > > Al jedno je ako kupac uzme podatke i ne uplati i ne javlja se, a Bas slucaj je obrnut. Vi ste kupac koji ke uplatio i prodavacice Vam se ne javljaju. Ako se ne jave to je vec prevara. > Slažem se u potpunosti sa Vašim komentarom kako se negativne daje za puno manje stvari,a baš zbog toga ako se daje neutralna ona izadje medju "pozitivnima" pa se time i treba iskopati gdje je išta i zašto je dobivena ☺️. > Mislim da su obje situacije bezveze jer je i sa jedne i sa druge strane više niti nemar nego čisti bezobrazluk jer ako znam da artikl neću moći kupiti onda neću ni tražiti podatke za isti nego ću se javiti kad budem sigurna u kupnju. Isto kao i ja. Kad sam sigurna placam odmah. Ovo uzimanje, pa kad stgnem mi je bzv. I ne mislim s3 puno. Zato i nemam nista u omiljenima 😂😂😂😂
2021 03 29
Jel Vam se javila druga?
2021 03 29
1 2