Pozdrav cure.
Evo ovakva je situacija, inače uglavnom samo kupujem preko krpica i ovo mi je prva situacija i ne znam točno što mi je činiti.
Naime u četvrtak sam kod dvije različite cure naručila neke artikle, svakoj odmah po dogovoru uplatila na što su i jedna i druga napisale da šalju odmah u petak ujutro.
Kako do petka popodne nisam ni od jedne dobila odgovor, sama sam im se javila.
Prva cura se odmah javila i rekla da nije stigla i da će riješiti odmah u suboru ujutro. Evo još se nije javila.
Druga cura se u petak uopće nije ni javila nego tek u subotu, ispričavajući se da nije vidjela poruke i da nije stigla. Nakon toga nikakve komunikacije, ni odgovor na moje pitanje kada misli poslat.
Da se razumijemo, komunikacija s moje strane uvijek ljubazna i meni stvarno nije problem ako se nekom nešto zalomi pa ne stigne (dešavalo se i meni) ali nikad si nebi dozvolila da ljudi koji su mi uplatili novac čekaju i razmišljaju da li su prevareni ili ne već se ispričam i zamolim za strpljenje do iudćeg dana.
Mislim ja sam takav tip osobe da mi je neugodno non stop tipkat, a opet ipak sam za nešto platila i imam osjećaj da imam pravo znati kakva je situacija.
Kako vi reagirate u ovim situacijama? Meni je totalno čudno da nisam nikad imala problema a sad odjednom dva u jednom danu.
Pozdrav cure.
Evo ovakva je situacija, inače uglavnom samo kupujem preko krpica i ovo mi je prva situacija i ne znam točno što mi je činiti.
Naime u četvrtak sam kod dvije različite cure naručila neke artikle, svakoj odmah po dogovoru uplatila na što su i jedna i druga napisale da šalju odmah u petak ujutro.
Kako do petka popodne nisam ni od jedne dobila odgovor, sama sam im se javila.
Prva cura se odmah javila i rekla da nije stigla i da će riješiti odmah u suboru ujutro. Evo još se nije javila.
Druga cura se u petak uopće nije ni javila nego tek u subotu, ispričavajući se da nije vidjela poruke i da nije stigla. Nakon toga nikakve komunikacije, ni odgovor na moje pitanje kada misli poslat.
Da se razumijemo, komunikacija s moje strane uvijek ljubazna i meni stvarno nije problem ako se nekom nešto zalomi pa ne stigne (dešavalo se i meni) ali nikad si nebi dozvolila da ljudi koji su mi uplatili novac čekaju i razmišljaju da li su prevareni ili ne već se ispričam i zamolim za strpljenje do iudćeg dana.
Mislim ja sam takav tip osobe da mi je neugodno non stop tipkat, a opet ipak sam za nešto platila i imam osjećaj da imam pravo znati kakva je situacija.
Kako vi reagirate u ovim situacijama? Meni je totalno čudno da nisam nikad imala problema a sad odjednom dva u jednom danu.