Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ljepota, stil, zdravlje /

Zdravlje /

E-cigarete, molim savjete

Pozdrav, drage krpičarke! Već dugo razmišljam o ovome, ali apsolutni sam laik i sve mi se čini overwhelming te ne znam kako da napravim prvi korak... Pa vas molim za savjete, upute... Naime, želja mi je prijeći na e-cigarete. Znam za iqos i za one parilice, vapere ili kako se već to naziva. Moja ideja za početak je pušiti samo uz kavu prave cigarete, a ostalo tu e-cigaretu. Voljela bih nešto u čemu mogu dozirati količinu nikotina te s vremenom unisiti minimalno. Moja ovisnost je više psihološka i pušim iz dosade jer imam i takav posao da stalno pušim dok radim. To je sve postalo neizdrživo... :( Samoj sebi smrdim, ne pušim u stanu, ali sebi se gadim, uništavam si kožu, zube, kašljem... grozno se osjećam, boli me grlo, odvratno je i puno trošim novca na to... Ne mogu tek tako prestati i vjerujem da neću moći nikad biti barem bez neke alternative, neki minimum. Neka e-cigareta bila bi mi idealna, pa bih s vremenom mozda i smanjivala i to, kolicinu nikotina ako se moze (bitno mi je da drzim nesto u ruci i da povremeno "parim", to mi vec oduzme zelju i namiri me samo po sebi). Koliko god znam da ste u pravu svi koji cete mi reci da treba samo prestati, da je i ovo nezdravo ili da je iluzija da cu uspjeti - molim vas, nemojte mi to govoriti jer mi takvi komentari nisu nikad pomogli, samo odmogli.. Molim vas samo za neki savjet otkud poceti, sto nabaviti, sto moram znati... Usla sam u neke grupe na fejsu o tome, ali tamo su ljudi totalno u tome i neugodno mi je bilo postaviti objavu i pitati jer sam laik :)
2021 06 28