Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Pitanje, nepotpun paket

Imam pitanje oko jedne situacije. Naime, naručila sam 6 artikala od jedne korisnice, problem je naime što ih je stiglo 5. Inače artikli su u super stanju, kao novi, i veoma povoljno sve. Spomenula sam joj u poruci čim sam otvorila paket, što se dogodilo, i da nema problema, da shvaćam ako je bila u nekoj gužvi. Bože, dogovoriti ćemo se već nekako 😅 Ali izgleda da je ona odlučila u potpunosti izignorirati moju poruku, bila je online više puta ali bez odgovora. Također ni nakon slanja mi nije poslala šifru, pretpostavljam da je stvarno u nekoj gužvi. I ne želim sad ispasti sitničave, da radi artikla od 40kn nekog tlačim, i ok sam s time, i da mi te novce ne vrati na račun, ali očekivala bih makar ispriku, bar neko objašnjenje. Ne znam da li ženi još jednom reći, ostaviti joj neutralnu ili nešto treće😕
prije 11 dana, 22:57
Možda joj je bio neugodnjak zato što je jednu stvar previdila (možda ju je prije prodala), pa ovako ide linijom manjeg otpora? Neki si ljudi ne mogu priznati da su pogriješili i onda se na ovaj način pokušaju izvući... Ako Vam je stalo do ocjenjivanja, ja bih joj ostavila javno podugačku neutralnu ocjenu, možda se javi? Inače ne volim traljavost, a oko slanja se uvijek potrudim. Iskreno, da se meni to dogodilo (svakome se greška omakne), na svoj trošak bih poslala neku drugu sitnicu, čokoladu, bilo što, u znak isprike :")
prije 10 dana, 04:42
To što je plaćeno treba biti poslano u paketu. Ili tražite tih 40kn povrata na račun ili neka artikl pošalje naknadno, o svom trošku. Ako i tad bude ignorirala onda ostaviti neutralnu (iako ja bih možda i negativnu jer plaćeno je a nije poslano). Ovisi kako bi me trenutak pogodio. Ignoriranje mi je posebna vrsta bezobrazluka. Uglavnom, inzistirala bih na tom artiklu ili novcima dok god jedno od tog ne bi bilo učinjeno.
prije 10 dana, 06:32
To se moze svakome dogoditi,da nesto zaboravi poslati U tom slucaju se ispricati i vratiti novac za taj dio Ili naknadno poslati artikl Najgore je ignorirati
prije 10 dana, 07:14
slažem se sa curama gore - pošaljite joj još jednu poruku i navedite da ćete joj ostaviti neutralnu/negativnu ako se ne javi. Greška se dogodi svakome, ali u tom slučaju treba ponuditi ili povrat novca za taj proizvod ili recimo vam ponuditi nešto drugo što bi Vama kao kupcu bilo prihvatljivo. Ako se ne javi u povrtanoj detaljno napišite razoge ocjene :")
prije 10 dana, 08:27
Hvala puno svima na odgovorima. Pa da, uopće se više ne radi o artiklu ili 40kn, već je do principa, i taj nedostatak poštovanja prema kupcu mi stvara loš osjećaj. Potrošila sam na tom profilu 300kn i vjerojatno bih opet svratila jer ima ok stvarčica, ali ovo mi je baš ružno, jer sama to svojem kupcu nikada ne bih napravila. Neovisno u kojoj gužvi bila. Poslati ću joj još jednu poruku, pa vidjeti hoće li se javiti, ako ne bude, ide neutralna. Možda sam ja kriva što sam naručila 6stvari, a ona još u zbrci ali kažem, nikakav problem zaboraviti, već što je sve ostalo bez ikakvog komentara
prije 10 dana, 08:36
Platili ste odredeni artikl, onda Vam osoba mora poslati artikl. Nema veze ako je vrijednost artikla 5, 50 ili 500 kn. Nije kriv kupac jer je kupio vise artikala, kriv je prodavac sto nije obracao paznju pri pakiranju te ne zeli ispraviti svoju gresku.
prije 10 dana, 11:53
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/90f39b443a828a9e8b8960079dcf5eae.jpg) Eto poslala sam joj, dakle, ako na ovo ne odgovori stvarno joj ne mogu ostaviti pozitivnu ocjenu. Žao mi je da netko tko prodaje očuvane i kvalitetne stvari se ponese tako. Nije mi problem niti da sama platim tu poštarinu, uzmem još nešto kod nje, ali ignoriranje poruke, to je već uvredljivo. Poslala sam joj tu drugu sada, pa se nadam da će se ipak javiti.
prije 10 dana, 13:38
> malllaaaa: > Možda joj je bio neugodnjak zato što je jednu stvar previdila (možda ju je prije prodala), pa ovako ide linijom manjeg otpora? > Neki si ljudi ne mogu priznati da su pogriješili i onda se na ovaj način pokušaju izvući... > Ako Vam je stalo do ocjenjivanja, ja bih joj ostavila javno podugačku neutralnu ocjenu, možda se javi? > Inače ne volim traljavost, a oko slanja se uvijek potrudim. > Iskreno, da se meni to dogodilo (svakome se greška omakne), na svoj trošak bih poslala neku drugu sitnicu, čokoladu, bilo što, u znak isprike :") Slažem se sa svime što je napisano. I da, nemojte se zavaravati što ste povoljno kupili stvari pa mislite da cjepidlačite oko jedne koja nije poslana. Ovo je trgovina rabljenom robom, čak i ako je nešto s etiketom, znači da je izašlo iz trgovine i kod nekog bilo. Stoga i treba biti povoljno. Stvari trebaju biti poslane bilo da su 5 ili 500 kn. Nije u redu što se ne javlja. Pogotovo ako je bila ulogirana pa vas ignorira. Prodavač bi trebao voditi računa o kupcu sve dok ne preuzme pošiljku. Pa dogodi se da taj isti kupac opet može kupiti.
prije 10 dana, 14:16
Mislim da točno znam o kome se radi (99posto😃). I ja sam u samom početku kupovanja ovde bila u istoj situaciji s njom, kupila sam više artikala i jedan je falio, nisam tad otvarala forum nisam znala šta bi, bila sam tu početnik, al sam bila uporna. Riješile smo sve. Mislim da je cura zaista uvijek u nekoj gužvi (jer sam kupovala u nje kasnije i više puta, bilo je raznih situacija i skužila sam da je to kod nje izgleda uvijek neka strka, 🤣) al, naravno, to je ne opravdava ! Budite samo uporni, ako je ta na koju mislim javit će vam se sigurno
prije 10 dana, 15:43
> Thera44: > Mislim da točno znam o kome se radi (99posto😃). I ja sam u samom početku kupovanja ovde bila u istoj situaciji s njom, kupila sam više artikala i jedan je falio, nisam tad otvarala forum nisam znala šta bi, bila sam tu početnik, al sam bila uporna. Riješile smo sve. > Mislim da je cura zaista uvijek u nekoj gužvi (jer sam kupovala u nje kasnije i više puta, bilo je raznih situacija i skužila sam da je to kod nje izgleda uvijek neka strka, 🤣) > al, naravno, to je ne opravdava ! > Budite samo uporni, ako je ta na koju mislim javit će vam se sigurno 😅😅 Javila se je. Ispričala se i zahvalila na razumijevanju. Naime, na moru je i slabo je otvarala krpice. Neću ulaziti u to, online je bila, možda je mislila mali novci, pa da ću preći preko toga da se ne gnjavi oko slanja. Žena stvarno ima ok robicu, sve kako je i u opisu i sve drugo je stiglo, nije neka prevarantica, to je razlog zašto bih i pričekala, još koji dan,zašto sam i poslala tu drugu poruku, prije ostavljanja neutralne ocjene. Uglavnom, poslati će paket po povratku s mora. Učinilo se i meni da je stvarno u gužvi, i imala sam već priliku suradnji sa sličnim ljudima ovdje. Gdje je stvarno roba top, ali doslovno za jednu sam morala voditi računa, da ne pošalje moj artikl nekom drugom i meni obratno. Tako sam dobila jednom led lampu umjesto kaputa🙈. Cura isto nije bila prevarantica i sve se dalo dogovoriti, ali od 5,6 suradnji, bar je u tri nešto promašila. Sama sam poprilično odgovorna oko slanja ali eto, sto ljudi sto ćudi valjda😅 Bitno mi je da se na kraju možemo dogovoriti, shvaćam i da netko može radi gužve promašiti, ali ne odgovoriti ne ispraviti tu grešku bi bilo nešto stvarno ružno
prije 10 dana, 16:21
Drago mi je da ste riješili 😊. Ja sam samo jednom slala 3 paketa i sva sam bila u panici da ne pogriješim... tako da stvarno vjerujem da cure koje dosta prodaju imaju totalnu zbrku u glavi. Svi griješimo, al ne javit se nakon greške je gore od greške😊
prije 10 dana, 16:46