Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

Bazzar.hr reklamacija

Pozdrav! Ima li netko iskustva s reklamacijom stvari kupljenih na stranici bazzar.hr? Naime, već nekoliko puta sam kupovala kod njih, sve je bilo u redu, međutim u svibnju sam naručila ruksak Karl Lagerfeld koji i nije baš bio jeftin. Razočarala sam se time što se ruksak počeo guliti na rubovima nakon samo 2 mj (izguljeni dio se počeo širiti) i izgleda kao da je nosen puno duže vrijeme. Znam da ne mogu puno očekivati od umjetne kože, ali nisam baš mislila da će se tako brzo oštetiti. E sad, na njihovoj stranici pišu samo upute za povrat nekorištenih stvari, ništa vezano za pravu reklamaciju nakon korištenja, pa ako netko ima iskustva s time, slobodno neka podijeli 😊
2022 08 05
Pozdrav, u mene je trenutno reklamacija kod njih u tijeku Znaci imamo djecije auto na akumulator kupljeno u veljači medutim ima mjesec dana ne puni( ne znamo jel do punjaca ili utora za punjac) Prvo sam im poslala mail sve detaljno objasnjeno Odgovorili da im poslikam ili posaljem video da vide u cemu je problem..posaljem i to prije tri dana jos cekam odgovor Nadam se da ce mi zamjenit automobil jer se dijete voli igrat te imamo garanciju dvije godine Ako bude sta u skoro vrijeme javim
2022 08 05
> Luca9595: > Pozdrav, u mene je trenutno reklamacija kod njih u tijeku > Znaci imamo djecije auto na akumulator kupljeno u veljači medutim ima mjesec dana ne puni( ne znamo jel do punjaca ili utora za punjac) > Prvo sam im poslala mail sve detaljno objasnjeno > Odgovorili da im poslikam ili posaljem video da vide u cemu je problem..posaljem i to prije tri dana jos cekam odgovor > Nadam se da ce mi zamjenit automobil jer se dijete voli igrat te imamo garanciju dvije godine > Ako bude sta u skoro vrijeme javim Može, javite kak je prošlo, mislim evo priložit ću slike kak je zguljeno, ne znam iskreno da li se to može kako popraviti pošto se radi o umjetnoj koži. Očito je loš materijal
2022 08 05
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/b6a70188bed26c1487817b9cb92c99b6.jpg)
2022 08 05
Ako to popravite na jednoj strani pojaviće se na drugoj, mislim da se tu radi o jako lošoj kvaliteti nastojte ga pod svaku cijenu reklamirati a i kažete da nije bio jeftin., pa trebali bi uvažiti reklamaciju. :D Sreetno!
2022 08 06
> KikaZg95: > > Luca9595: > > Pozdrav, u mene je trenutno reklamacija kod njih u tijeku > > Znaci imamo djecije auto na akumulator kupljeno u veljači medutim ima mjesec dana ne puni( ne znamo jel do punjaca ili utora za punjac) > > Prvo sam im poslala mail sve detaljno objasnjeno > > Odgovorili da im poslikam ili posaljem video da vide u cemu je problem..posaljem i to prije tri dana jos cekam odgovor > > Nadam se da ce mi zamjenit automobil jer se dijete voli igrat te imamo garanciju dvije godine > > Ako bude sta u skoro vrijeme javim > Može, javite kak je prošlo, mislim evo priložit ću slike kak je zguljeno, ne znam iskreno da li se to može kako popraviti pošto se radi o umjetnoj koži. Očito je loš materijal Jos nista nisu povratno odgovorili nakon fotografija i videa Kod vas mislim takoder da je losa kvaliteta pa trazite povrat, nema smisla popravljat i sl
2022 08 08
To što se ruksaku dogodilo je definitivno loša kvaliteta! Ja bih bila uporna s reklamacijom, pa da ste nož uzeli i gulili, to ne bi tako izgledalo, užas, pogotovo jer je to skupa i markirana stvar. Nema veze što je umjetna koža, oni imenom i cijenom nešto garantiraju? Budite uporni i sretno!
2022 08 10
Hvala svima na podršci, svakako ću poslati reklamaciju 🤗
2022 08 10
> Luca9595: > > KikaZg95: > > > Luca9595: > > > Pozdrav, u mene je trenutno reklamacija kod njih u tijeku > > > Znaci imamo djecije auto na akumulator kupljeno u veljači medutim ima mjesec dana ne puni( ne znamo jel do punjaca ili utora za punjac) > > > Prvo sam im poslala mail sve detaljno objasnjeno > > > Odgovorili da im poslikam ili posaljem video da vide u cemu je problem..posaljem i to prije tri dana jos cekam odgovor > > > Nadam se da ce mi zamjenit automobil jer se dijete voli igrat te imamo garanciju dvije godine > > > Ako bude sta u skoro vrijeme javim > > Može, javite kak je prošlo, mislim evo priložit ću slike kak je zguljeno, ne znam iskreno da li se to može kako popraviti pošto se radi o umjetnoj koži. Očito je loš materijal > Jos nista nisu povratno odgovorili nakon fotografija i videa > Kod vas mislim takoder da je losa kvaliteta pa trazite povrat, nema smisla popravljat i sl Baš mi je žao, iskreno se nadam da će Vam se ubrzo javiti, znam da su mi se brzo javili kad san trebala zamjenu majice prije cca 8 mj
2022 08 10