Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Radila bi ali posla nema :/

Sada bas po netu prelazim stranice za posao i doslovno nista nema, nikakvog posla, bas nista... Za svaki posao b kategorija, visegodisnje iskustvo ili pak traze da izgledas kao fotomodel... Eto, i di mi mladi da se zaposlimo kad nemamo iskustva i jos nam nitko neda priliku da se zaposlimo? :/ Bas me ljuti ovakva situacija u drzavi kad bi htio radit ali ne mozes jer poslodavci bi nekog sa puno iskustva i da ga malo plate ili vise nikog ne zaposljavaju.. Vise neznam kaj bi sama sa sobom doma.. Decko sva sreca radi ali ja se bas bezvrjedno osjecam kad moram camit doma jer ne mogu nigdje radit.. [:place]
2015 02 02
Oprosti,odakle si ako mogu pitati? Ja sam student u Zagrebu i radila sam svakakve poslove,nikad ne bih rekla da nisam mogla naći [:sokiran]
2015 02 02
A koju si skolu zavrsila? Jesi probala predati otvorene molbe za strucno osposobljavanje ako nemas radnog staza u struci..
2015 02 02
U jednoj profesiji ima gotovo uvijek posla za zenske, a to je konobarenje, ali to velika vecina izbjegava [:znoji] Slazem se da je nasa drzava u dreku kad je u pitanju ponuda poslova. [:frustriran] [:frustriran] [:frustriran]
2015 02 02
Lidl traži za sezonu u 21. gradu prodavače/ice, najtječaj vrijedi cijeli 2. mjesec. Radi se samo o gradovima na moru koju su turistička špica... znam draga kako ti je.... odblolila sam več tu cijelokupnu situaciju [:tuzan] [:tuzan] Nadam se napokon stažu!!
2015 02 02