- Uvjerite se da je prodavač od kojeg kupujete vjerodostojan. Pregledajte povratne komentare koje su ostavili drugi koji su već poslovali sa ovim članom. Posebnu pozornost obratite na negativne ocjene i moguće slike prodanog artikla. - Obratite pozornost na profilnu fotografiju člana. Ako vidite ! znak na kutu, to znači da član nije potvrdio e-mail adresu. A svi bi željeli komunicirati sa stvarnom osobom, zar ne? - Koristite sustav poruka unutar stranice i ne pristajte na sklapanje dogovora izvan same stranice; npr. Skype, email, mobitel itd. Samo poruke na samoj stranici će biti uzete u obzir ako dođe do problema - Pregledajte slike drugih stvari. Izgledaju kao da su od istog prodavača? Stisnite desni klik/Search Google for image kako bi se uvjerili da je fotografija stvarna, a ne skinuta s interneta. - U konačnici, ako plaćate prodavatelju na njegov bankovni račun, napišite sve detalje o stvari koju kupujete u polje „Svrha transakcije“. Uvjerite se da vam je osoba dala svoj osobni račun i ime, a ne rođakovo ili prijateljevo. -Prije svake transakcije proguglajte sve dobivene podatke kako ne biste propustili moguće važne informacije.
Operated by tiPRO 2011-. All logos and trademarks are property of their respective owners.