Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Narudžbe iz e-dućana /

U potrazi za savjetom - nije vezano za krpice!

Bok svima :) Dogodila mi se čudna situacija pa bih voljela da mi netko nepristran iznese svoje mišljenje, voljela bih znati tko je u ovom slučaju upravu te koji bi trebali biti sljedeći koraci kako bi se situacija razriješila. Web shop vs moja malenkost. Naručila sam x tuš ručicu iz jednog hrvatskog web shopa. Ta tuš ručica ima jedan gumb koji nudi 3 različite funkcije mlaza vode. Od "nježnog" do nešto jačeg intenzitetom, tzv "masažnog" Odlično, tuš mi se sviđa, odgovara mojim prohtjevima, kupujem! Par dana i 306kn poslije, dostavljena mi je tuš ručica. Kutija izlijepljena ljepljivom trakom u svim smjerovima (dakle direktno poslana u kutiji u kojoj tuš glava dođe iz proizvodnje), zalijepljen račun i sve što već ide. Mislim si okej, to je to. Spojim ju na tuš crijevo, klikam taj lijepo dizajnirani tuš, ali ništa se ne događa. Voda curi meko, divno, kao i svaki tuš. Ali gdje su moje dodatne funkcije? Pogledam ja kutiju, pa račun isprintani, pa cijelu narudžbu preko web stranice, već sam pomislila da sam umislila te funkcije, a jasno su bile demonstrirane u videu. Ispostavlja se da su mi poslali krivi model. Nikakav problem pomislih.. Greške se događaju, a zamjene još brže :)
2018 10 20
Ovim putem pozdravljam tehničara, editiranje poruka s linkovima na krpicama je radost koju još nisam imala priliku doživjeti.. :'(
2018 10 20
Prije svega - prekeasno srocen tekst;) Drugo - tocno tako napisi ili se obrati telefonski Udruzi potrosac - ja sam imala jednu groznu situaciju sa Lesninom, zapravo nekoliko njih. Sve skupa je trajalo tri mjeseca, dok nisam njih nazvala - razgovor je trajao nekoliko sec. A u kojem su mi izdiktirali na koje clanke da se pozovem..tocno te sam navela u pisanom obliku i novci su konacno bili na mom racunu..
2018 10 20
iraira i LeSock, od srca vam hvala na odgovoru! Sad sam puno mirnija Zaista sam počela sumnjati u ispravnost svog procesa razmišljanja, pa rekoh da ja možda ne pretjerujem? Nekako smo skloni sami sebe pravdati, a oni su baš odlučni u namjeri da se pobrinu da zadržim tuš ručicu koja je navodno vrijednija od naručene, i još sam ja tako bezobrazno umanjila novčanu vrijednost, testiranjem.. Baš sam ostala začuđena cijelim razgovorom, no čovjek uči dok je živ, ili dok kupuje tuš ručice s više funkcija 😂 LeSock, baš ću proučiti tu stranicu koju si linkala, iako se nadam da će telefonski poziv udruzi potrošač biti dovoljan, kao što je iraira sugerirala. ps iraira, hvala ti na komplimentu!
2018 10 20
pozdrav! pravi je užitak bio čitati tvoj tekst, bez obzira kakvu gorčinu ostavio ponajprije tebi, ali i ljutnju u svima nama, jer svakim danom smo izloženi takvim ili sličnim neugodnim situacijama. doista je velika rijetkost čitati ovako pitak, gramatički savršen i smislen tekst ovdje na krpicama, pa nisam mogla ne osvrnuti se na to. tebi draga deililah želim da čim prije riješiš ovu apsurdnu situaciju i savjetujem ti kao i prethodnica da se obratiš udruzi Potrošač! sretno!
2018 10 20
Flygirl5 zaista ste mi uljepšali ovo lijeno nedjeljno jutro s vašim komentarom, hvala vam na lijepim željama :") Nadam se da će ova tema biti od pomoći bilo kome tko se nađe u situaciji poput mene, uvjeren da je u krivu i da izbora nema, osim one jedne male sitnice koju svi nehotice zaboravljamo, a to su prava potrošača. Ali i obaveze prodavača, u ovom slučaju jedne web trgovine. Počevši od sebe, nisam na "ti" sa svojim pravima, no ovaj apsurd mi je poslužio kao jedno vrlo poučno iskustvo, gotovo pa se osjećam zahvalno na svim nebulozama do sada ispisanim u prepisci prilikom pokušaja rješavanja problema, jer vidim da može i mora drugačije! Hvala vam na podršci i izrazito korisnim savjetima, divne ste o:) - Poprilično sam sigurna da je tu bio još jedan post, korisnice LeSock no netragom je nestao.
2018 10 21
Je postovi mi nestaju u bespuću intetneta :o
2018 10 21
Da, poprilicno suludo da oni znaju sto bi tebi odgovaralo, ali i nebitno - nisi dobila sto si narucila i platila i gotovo. Zivi bili pa vidjeli da ce izvrsiti povrat - javi svakako.
2018 10 21
Opet ću napisati, možda ovaj puta ne nestane post. Ako je ugovor sklopljen na daljinu (internet kupovina) imaš pravo u roku od 14 dana odustati od kupovine bez ikakvog objašnjenja. Iako ovaj slučaj bi ja istjerala do kraja s inspekcijom, samo zato jer su bahati i bezobrazni.
2018 10 22
Ako je prošlo više od 14 dana onda fino sastavi pisani prigovor baš u formi prigovora. Imaju rok od 15 dana da ti odgovore i ako odbiju, odšute, ili nisi zadovoljna odgovorom prijava na mingo. Kaže inspekcija da nema veze što je uređaj korišten i da apsolutno imaš pravo na povrat love.
2018 10 22
Od strane udruge potrošač savjetovano mi je da im svakako uputim pisani prigovor što sam upravo učinila, kažu da bih trebala pričekati sa slanjem paketa nazad odakle je i došao isključivo zato što je moguće da su oni (ikoma.hr) dužni aranžirati dostavu o svom trošku, jer je cijela ova farsa njihova greška. U suprotnom ja moram podmiriti troškove slanja paketa, bez opcije povrata tih sredstava. Prigovor je poslan, iščekujem poziv od udruge kako bih znala što mi je činiti, i to je to za sad :) Edit: Stvarno su brzi! Dobila sam poziv od udruge potrošač, po njihovim riječima ikoma.hr mora snositi troškove povrata i riješiti preuzimanje artikla, savjetovano mi je da taj dio također dodam u prigovor. U suprotnom ako dobijem negativan odgovor od ikoma.hr, trebala bih poslati apsolutno sve što imam vezano uz cijelo dopisivanje i prigovor koji je danas poslan, te ih prijaviti tržišnoj inspekciji. Dakle nema govora o zadržavanju tuš glave, umanjenoj vrijednosti i drugim argumentima. Moraju osigurati povrat sredstava na račun, aranžirati povrat artikla u Slavonski Brod o svom trošku i tu sva priča završava!
2018 10 23
Da, i meni su se javili za sec, nisam ni ispricala do kraja sto je bilo, odmah su mi izdiktirali na telefon clanke na koje da se pozovem - jedva sam stigla zapisati koja je to bila brzina;) Bas super - drzim fige i javi konacan ishod.
2018 10 24
Gle oni ti posluju na hrvatski način vodeći se time da bi prosječan Hrvat u ovoj situaciji malo njurgao i pomirio se sa situacijom. Kad promijeniš ton i pozoveš se na konkretan članak zakona onda svi promijene ploču. Zato tebi svaka čast što si poslušala savjete i izborila se za svoje novce :D
2018 10 24
Je, je, baš oni organiziraju prikup i svašta nešto "jer im se ne nastavlja ova priča". Probali su kupcu uvalit nešto random, pravili se grbaci za povrat na APP pa su vidjeli da to baš tako neće ići. Da, svaka čast, javi kad stignu novci :")
2018 10 24
LeSock i SaraKedavra, u potpunosti ste u pravu. No i dalje ne mogu vjerovati koliko su uporni bili u svojim glupostima, kao da profit cijele firme ovisi samo o ovoj jednoj prodaji, odnosno uvaljivanju proizvoda koji nije naručen. Sa zadovoljstvom mogu reći - konačno, i ova glupost je došla svom kraju! Gls je pokupio tuš ručicu u četvrtak, a danas su novci uplaćeni na račun. Na sreću, gospođa iz screenshota mi se nije naknadno javljala. Žene, hvala vam na podršci, izrazito korisnim savjetima i toploj ljudskoj riječi, koliko god me ova situacija nepotrebno izluđivala ponajprije radi neopisive potrebe izvrtanja činjenica s njihove strane, drago mi je da sam se imala kome obratiti za dozu razuma i nepristranog mišljenja u ovom ludilu. :") A sad odoh svoju sreću testirati s drugom trgovinom, tuš ručica je još uvijek predmet mojih želja! ,:)
2018 10 29
1 2