> acetone:
> To isto kao da kažeš da je Zara, Berska, HM... hrvatska firma jer imaju dućan u Zagrebu i djelatnici su hrvatski.
> Pa na lijepoj.hr ti je opisan svaki djelatnik, pa tako od Dejana koji je vlasnik Slovenac možemo počet da firma nije hrvatska ;).
> BTW. kad sam govorila o tome, mislila sam na Notino.hr, ali dobro , kad već povlačiš da nešto nije istina- evo samo info u kojim web shopovima, jer je autor posta pitao za web online shop, jedini hrvatski su fabuspot.com, Douglas, i biraj.hr
> ne kažem da ih nema još, ali notino i lijepa nisu hrvatski i točka.
> Čim kod reklamacija moraš tražiti pravdu u EU, a ne u matičnoj državi, a tu pričamo o HR, firma nije hrvatska, i to ne samo što se tiče parfema, nego bilo kojeg web shopa. Tu ne pričamo kod reklamacija gdje web shop riješi pozitivno za stranku/kupca. Pogledaj si svaku sugestiju udruga prava potrošača.
> Imala sam reklamaciju s Notinom, završila po uputi Tržišne inspekcije na linku za EU. Tamo ispunila što su tražili, javili su se za mjesec dana da ako nisam riješila s prodavačem, onda slučaj "zatvaraju", hahah, pojeo vuk magare.
> Btw još jednom, dućan od lijepe u ZG nema cijene ko na webu i tamo ne možeš riješavati reklamacij za narudžbe napravljne putem wba. Možeš samo preuzeti robu, li to nije ništa novo - Možeš i u douglasu i u biraj.
Naravno da fizički dućan nema cijene kao web dućan.
Imala sam reklamaciju na notinu, na zagrebački br telefona javila mi se Slavica, kojoj je hrvatski materinji jezik i u roku 4 dana dobila sam novu pošiljku i pisanu ispriku zbog nesporazuma. Nitko me nije slao tražiti pravdu u EU
;)
jednako je bilo i s reklamacijom na lijepa.hr. zbog primitka poklon paketa s oštećenom ambalažom - na materinjem hrvatskom i zagrebački kontakt broj javio mi se pristojan djelatnik koji je moju reklamaciju riješio u roku 24 sata.
> acetone:
> To isto kao da kažeš da je Zara, Berska, HM... hrvatska firma jer imaju dućan u Zagrebu i djelatnici su hrvatski.
> Pa na lijepoj.hr ti je opisan svaki djelatnik, pa tako od Dejana koji je vlasnik Slovenac možemo počet da firma nije hrvatska ;).
> BTW. kad sam govorila o tome, mislila sam na Notino.hr, ali dobro , kad već povlačiš da nešto nije istina- evo samo info u kojim web shopovima, jer je autor posta pitao za web online shop, jedini hrvatski su fabuspot.com, Douglas, i biraj.hr
> ne kažem da ih nema još, ali notino i lijepa nisu hrvatski i točka.
> Čim kod reklamacija moraš tražiti pravdu u EU, a ne u matičnoj državi, a tu pričamo o HR, firma nije hrvatska, i to ne samo što se tiče parfema, nego bilo kojeg web shopa. Tu ne pričamo kod reklamacija gdje web shop riješi pozitivno za stranku/kupca. Pogledaj si svaku sugestiju udruga prava potrošača.
> Imala sam reklamaciju s Notinom, završila po uputi Tržišne inspekcije na linku za EU. Tamo ispunila što su tražili, javili su se za mjesec dana da ako nisam riješila s prodavačem, onda slučaj "zatvaraju", hahah, pojeo vuk magare.
> Btw još jednom, dućan od lijepe u ZG nema cijene ko na webu i tamo ne možeš riješavati reklamacij za narudžbe napravljne putem wba. Možeš samo preuzeti robu, li to nije ništa novo - Možeš i u douglasu i u biraj.
Naravno da fizički dućan nema cijene kao web dućan.
Imala sam reklamaciju na notinu, na zagrebački br telefona javila mi se Slavica, kojoj je hrvatski materinji jezik i u roku 4 dana dobila sam novu pošiljku i pisanu ispriku zbog nesporazuma. Nitko me nije slao tražiti pravdu u EU
;)
jednako je bilo i s reklamacijom na lijepa.hr. zbog primitka poklon paketa s oštećenom ambalažom - na materinjem hrvatskom i zagrebački kontakt broj javio mi se pristojan djelatnik koji je moju reklamaciju riješio u roku 24 sata.