Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Ne žele proizvod natrag

Ispričavam se ako postoji identična tema, prošla sam po forumu ali ju nisam našla. O čemu se radi. Dogodilo mi se barem 3 puta u ovih cca 2, 3 godine koliko sam na Krpicama da sam kupila proizvod koji svojim sastavom, oblikom, mjerom ili pohabanošću NE ODGOVARA t.j. prodavatelj proizvod opiše na jedan način ili zataji neki detalj koji je na kraju ključan ili krivo izmjeri proizvod ili ne navede sva svojstva kozmetičkog proizvoda kućne radinosti pa se taj proizvod na tebi "ponese" na sasvim suprotan način nego što bi trebao. I sad ti jasno ukažeš prodavatelju što i kako, prodavatelj primi tvoju reklamaciju, izvrši povrat novca ali ne želi svoj proizvod natrag!! Izgovor je uvijek: neću se natezati radi xx eura. Moje je mišljenje da ako ti ne želiš svoj proizvod natrag onda znači da on ne vrijedi ni cent. Mislim da je takav način prodaje ne-fer prodaja i na neki način nepoštivanje kupca nakon reklamacije, durenje ili što god, uostalom meni uopće ne treba taj iznos, ako ni oni ne žele svoj proizvod nazad, za takve stvari postoji onaj "PALAC DOLJE" kojeg rijetki koriste jer svi žele ostati u okvirima dobrog prodavatelja kako bi i sutra mogli ovdje prodavati. Ja sam uglavnom kupac na ovom portalu i nije mi jasno zašto je prisutan takav animozitet prema lošem komentaru. Netko će reći: pa u opisu mu stoji da ne vrši povrat robe. Ok, onda se držimo postavljenih kriterija ovog web mjesta i počnimo upisivati negativne kritike pa će i drugi kupci imati jasniju sliku o nekim prodavateljima. Nego se brže-bolje vrate novci samo kako se ništa ne bi upisalo a komunikacija sa kupcem se na kraju svede: zadrži si to, ne želim se natezati s tobom, zbogom, doviđenja. Po mom mišljenju ovo je dno dna iole kakve dobre prodaje u današnje vrijeme, sljedeći put dobit ćete tu famoznu negativnu kritiku od koje svi strahujete. Znači, ako ne želite robu natrag znači da je ta roba bezvrijedna, onda je u tom slučaju niste trebali prodavati i maltretirati sebe i kupca sa taktikom "ako prođe, prođe".
2023 10 29
Problem je što prodavatelji ne žele dati svoju adresu prilikom ugovaranja kupnje dok su kupci neminovno dužni dati svoju adresu kako bi se isporuka robe obavila, pa stoga kupac u slučaju povrata nema adresu na koju bi istu robu mogao vratiti. To mislim da bi se trebalo promijeniti u globalu na portalu mojekrpice jer bi time i prodavatelj i kupac bili u istim početnim pozicijama.
2023 10 29
Ne bih nikome ostavljala negativnu zato što mi je vratio novac, a nije htio svoj artikl natrag. To mi nema smisla. Da radim u školi, jako bih teško dala jedinicu, poslala učenika u kut ili na njegovu zadaćnicu napisala "Užas". Artikle treba dobro opisati ako imaju mane te pokazati fotkom i ne zavaravati kupca, tako bi trebalo biti. Ali kako nisu svi prodavači i kupci kakve priželjkujemo, nekad dođe do raspada sistema.
2023 10 29
> sanjaurban: > Ne bih nikome ostavljala negativnu zato što mi je vratio novac, a nije htio svoj artikl natrag. To mi nema smisla. Da radim u školi, jako bih teško dala jedinicu, poslala učenika u kut ili na njegovu zadaćnicu napisala "Užas". Artikle treba dobro opisati ako imaju mane te pokazati fotkom i ne zavaravati kupca, tako bi trebalo biti. Ali kako nisu svi prodavači i kupci kakve priželjkujemo, nekad dođe do raspada sistema. Nije u tome stvar, nego što prodavatelj brže-bolje vrati novac uz poneki komentar na granici bezobraznog plus što ne želi svoj predmet/proizvod natrag i onda ispadneš ti taj koji se kao buniš, nisi zadovoljan, krivo si procijenio itd. Umjesto povrata novca negativna u smislu komentara kako stvari stoje. Sutra će i Vama prodati tako proizvod kao i meni a nećete imati npr. moj komentar / recenziju o prodavatelju koja je realna pa ste u istom problemu kao i ja. Recenzije od 1 do 5 kao npr. na dm stranicama, pa ti vidi što ćeš kome prodavati i koliko ćeš bezobrazan biti.
2023 10 29
Ako artikl stoji mjesecima prodavaču je lakše što ga "se riješio", ne u smislu podvalio nekome nego što više ne stoji doma. Tako da i donekle razumijem ako netko ne želi svoj artikl nazad, dok god je pošteno izvršio povrat novca. Jer onda ide još jedno slanje + čekanje xy vremena da se uspije prodati
2023 10 29
> PigmyPuff: > Ako artikl stoji mjesecima prodavaču je lakše što ga "se riješio", ne u smislu podvalio nekome nego što više ne stoji doma. > Tako da i donekle razumijem ako netko ne želi svoj artikl nazad, dok god je pošteno izvršio povrat novca. Jer onda ide još jedno slanje + čekanje xy vremena da se uspije prodati Slazem se
2023 10 29
Pa, ima adresa na obrascu koji se ispunjava online... Pošalješ natrag bez problema
2023 10 29
> Nitospitos: > Pa, ima adresa na obrascu koji se ispunjava online... Pošalješ natrag bez problema Kojem obrascu?
2023 10 29
> PigmyPuff: > Ako artikl stoji mjesecima prodavaču je lakše što ga "se riješio", ne u smislu podvalio nekome nego što više ne stoji doma. > Tako da i donekle razumijem ako netko ne želi svoj artikl nazad, dok god je pošteno izvršio povrat novca. Jer onda ide još jedno slanje + čekanje xy vremena da se uspije prodati Ne slažem se. Vratiti stvar nekome ima svoju "težinu", ne u bukvalnom smislu. Pošteno je u onom trenutku kada je i kupac u mogućnosti vratiti taj isti artikl natrag prodavatelju. Mene zaista ne interesira kako će dalje prodavatelj zbrinuti taj artikl, zašto bih se ja trebala time baviti? Nije na meni kao kupcu da zbrinjavam nečije neželjene artikle. Imam dovoljno i svojih.
2023 10 29
I tu ste u pravu, vi niste dužni zbrinuti artikle drugih korisnika. Ali razumijem zašto ga netko ne bi želio nazad.
2023 10 29
Jel "zbrinuti artikl" znaci baciti u smece? Ne vidim zasto je to problem!? Samo otvoris kantu za smece i polozis artikl u nju! Ako ga i prodavac ne zeli onda bi ga i on bacio u smece ali prije toga bi vama morao platiti 2,3,4 eura za slanje natrag! Meni je npr Notino poslao nekakvu pokvarenu kremu,reklamirala sam ju, poslali su mi novu kremu a ja sam prvu bacila u smece! Ne znam zasto bi im to isla vracati tj nit su trazili nit bi platili slanje nazad... meni takoder ne pada napamet vracati o svom trosku!
2023 10 29
Pa gledajte, ako je neodgovarajući onda bi ga trebalo oprati, po mogućnosti popeglati i odnijeti u Crveni križ ili odložiti u poseban spremnik sa odjećom. Mi moramo odvajati otpad i ne možeš nešto samo baciti u smeće jer možeš poslije dobiti kaznu. Zašto da se ja bavim time? Ako ne žele povrat artikla a vratili su novac na račun to fakat znači da je taj artikal bezvrijedan, nema nikakvu vrijednost a ipak su ga pokušali prodati za barem desetak eura što opet znači da su na neki način htjeli prevariti kupca, inače bi isti proizvod poklanjali. Nema tu puno "između" solucija. I zato kažem da je glupost povrat novca, nego lijepo samo recenzije i to od 1-5 pa nek si čita i on i svi ostali. Time nekome napraviš uslugu pa će biti oprezniji npr. prilikom kupnje će postaviti više pitanja prodavatelju ili se na temelju REALNE recenzije neće uopće upuštati u trgovinu s tim prodavateljem. Što je realna recenzija? Kao što sam prije navela dm ima informatički dobro postavljen modul unutar web stranice namjenjen recenzijama. Ovdje su sve recenzije u superlativima i nedaj Bože nekome napisati kritički osvrt. I onda imamo što imamo.
2023 10 29
Mail koji stigne od tiska ima ispunjeni obrazac na kojem piše adresa i svi drugi podaci pošiljatelja i primatelja.skrolneš malo niže i klikneš! A, ovo za ocjene... nije loša ideja,ali ni tada nebude bila skroz iskrena jer svi znamo da ako ostavimo dobru ocjenu i dobit ćemo dobru, ako ostavimo nižu...
2023 10 29
Ok, hvala, pogledat ću, nisam išla za tim, samo pitam uvijek onaj track broj da znam kad će mi doći da podignem. Nemam ja problema da me netko niže ocijeni ako tako smatra.
2023 10 29
Paket se lakše prati preko tog maila, nemora se ukucavat šifra. To puno cura još nezna, pa evo...
2023 10 29
1 2