Ispričavam se ako postoji identična tema, prošla sam po forumu ali ju nisam našla.
O čemu se radi. Dogodilo mi se barem 3 puta u ovih cca 2, 3 godine koliko sam na Krpicama da sam kupila proizvod koji svojim sastavom, oblikom, mjerom ili pohabanošću NE ODGOVARA t.j. prodavatelj proizvod opiše na jedan način ili zataji neki detalj koji je na kraju ključan ili krivo izmjeri proizvod ili ne navede sva svojstva kozmetičkog proizvoda kućne radinosti pa se taj proizvod na tebi "ponese" na sasvim suprotan način nego što bi trebao. I sad ti jasno ukažeš prodavatelju što i kako, prodavatelj primi tvoju reklamaciju, izvrši povrat novca ali ne želi svoj proizvod natrag!! Izgovor je uvijek: neću se natezati radi xx eura. Moje je mišljenje da ako ti ne želiš svoj proizvod natrag onda znači da on ne vrijedi ni cent. Mislim da je takav način prodaje ne-fer prodaja i na neki način nepoštivanje kupca nakon reklamacije, durenje ili što god, uostalom meni uopće ne treba taj iznos, ako ni oni ne žele svoj proizvod nazad, za takve stvari postoji onaj "PALAC DOLJE" kojeg rijetki koriste jer svi žele ostati u okvirima dobrog prodavatelja kako bi i sutra mogli ovdje prodavati. Ja sam uglavnom kupac na ovom portalu i nije mi jasno zašto je prisutan takav animozitet prema lošem komentaru. Netko će reći: pa u opisu mu stoji da ne vrši povrat robe. Ok, onda se držimo postavljenih kriterija ovog web mjesta i počnimo upisivati negativne kritike pa će i drugi kupci imati jasniju sliku o nekim prodavateljima. Nego se brže-bolje vrate novci samo kako se ništa ne bi upisalo a komunikacija sa kupcem se na kraju svede: zadrži si to, ne želim se natezati s tobom, zbogom, doviđenja. Po mom mišljenju ovo je dno dna iole kakve dobre prodaje u današnje vrijeme, sljedeći put dobit ćete tu famoznu negativnu kritiku od koje svi strahujete. Znači, ako ne želite robu natrag znači da je ta roba bezvrijedna, onda je u tom slučaju niste trebali prodavati i maltretirati sebe i kupca sa taktikom "ako prođe, prođe".
Ispričavam se ako postoji identična tema, prošla sam po forumu ali ju nisam našla.
O čemu se radi. Dogodilo mi se barem 3 puta u ovih cca 2, 3 godine koliko sam na Krpicama da sam kupila proizvod koji svojim sastavom, oblikom, mjerom ili pohabanošću NE ODGOVARA t.j. prodavatelj proizvod opiše na jedan način ili zataji neki detalj koji je na kraju ključan ili krivo izmjeri proizvod ili ne navede sva svojstva kozmetičkog proizvoda kućne radinosti pa se taj proizvod na tebi "ponese" na sasvim suprotan način nego što bi trebao. I sad ti jasno ukažeš prodavatelju što i kako, prodavatelj primi tvoju reklamaciju, izvrši povrat novca ali ne želi svoj proizvod natrag!! Izgovor je uvijek: neću se natezati radi xx eura. Moje je mišljenje da ako ti ne želiš svoj proizvod natrag onda znači da on ne vrijedi ni cent. Mislim da je takav način prodaje ne-fer prodaja i na neki način nepoštivanje kupca nakon reklamacije, durenje ili što god, uostalom meni uopće ne treba taj iznos, ako ni oni ne žele svoj proizvod nazad, za takve stvari postoji onaj "PALAC DOLJE" kojeg rijetki koriste jer svi žele ostati u okvirima dobrog prodavatelja kako bi i sutra mogli ovdje prodavati. Ja sam uglavnom kupac na ovom portalu i nije mi jasno zašto je prisutan takav animozitet prema lošem komentaru. Netko će reći: pa u opisu mu stoji da ne vrši povrat robe. Ok, onda se držimo postavljenih kriterija ovog web mjesta i počnimo upisivati negativne kritike pa će i drugi kupci imati jasniju sliku o nekim prodavateljima. Nego se brže-bolje vrate novci samo kako se ništa ne bi upisalo a komunikacija sa kupcem se na kraju svede: zadrži si to, ne želim se natezati s tobom, zbogom, doviđenja. Po mom mišljenju ovo je dno dna iole kakve dobre prodaje u današnje vrijeme, sljedeći put dobit ćete tu famoznu negativnu kritiku od koje svi strahujete. Znači, ako ne želite robu natrag znači da je ta roba bezvrijedna, onda je u tom slučaju niste trebali prodavati i maltretirati sebe i kupca sa taktikom "ako prođe, prođe".