Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Odbijanje suradnje?

Odbijate li suradnje sa drugom stranom tj mogućim kupcem ? Evo malo sam imala iskustvo loše javi se osoba kupila bi nes i ja odmah pogledam njene povratne i tri negativne neutralnih par a ona ko zadnji kočijaš odgovara na te negativne. Užas užasa.. zahvalim se na upitu i kažem da zbog njenih povratnih ne želim surađivati sa njom.. i tu je paljba krenula.. imamo pravo odbiti jel da? Zbog tog ne možemo dobit nikakvu povratnu?
2016 11 20
ja sam prodala jednoj takvoj cipele i uredno ih je drugi dan uplatila,nisam imala nikakvih problema
2016 11 20
Možeš odbiti, no tehnički možeš dobiti i neutralnu povratnu (ostalo treba obrisati ako se dogodi).
2016 11 20
Ja ne bi odbila! Pa plaća prije slanja!
2016 11 20
ženu ocjenjuješ ili kao prodavača ili kako kupca- barem tako stoji kod ocjenjivanja ako do suradnje nije ni došlo- zašto bi netko nekome pisao ikakve ocjene, nema mi to smisla niste se našle i ćao đaci
2016 11 20
> MilaElena: > Ja ne bi odbila! Pa plaća prije slanja! tako je, prešutiš i kad uplati normalno joj šalješ robu
2016 11 20
MilaElena i Sonja - pa nije sve u parama... Osim toga, nema smisla surađivati s kupcima koji rade probleme po primitku stvari, koji su neugodni, maliciozni itd. Neutralna ništa ne znači, štoviše, povećava ti broj pozitivnih povratnih. Glupost samo takva.
2016 11 20
Znači, cura je pitala kako bismo mi postupile i ja sam odgovorila! Kupac teško može prevariti prodavača, ako je uplata unaprijed, a ja nešto ne strahujem da bi netko samo htio doći do mojih cijenjenih podataka. Teško se može reći da mi je sve u parama, jer mi je možda 10% ocjena kao prodavača, ostalo kao kupca. > hanami: > MilaElena i Sonja - pa nije sve u parama... > Osim toga, nema smisla surađivati s kupcima koji rade probleme po primitku stvari, koji su neugodni, maliciozni itd. > Neutralna ništa ne znači, štoviše, povećava ti broj pozitivnih povratnih. Glupost samo takva.
2016 11 20
> hanami: > MilaElena i Sonja - pa nije sve u parama... > Osim toga, nema smisla surađivati s kupcima koji rade probleme po primitku stvari, koji su neugodni, maliciozni itd. > Neutralna ništa ne znači, štoviše, povećava ti broj pozitivnih povratnih. Glupost samo takva. Slažem se , naprosto imaš neugodan osjećam i možda već unapred očekuješ prigovaranje po primitku, naravno da imaš pravo odbiti
2016 11 20
Bez beda bih odbila takvu suradnju.
2016 11 20
> hanami: > tehnički možeš dobiti i neutralnu povratnu Na temelju čega? :o Da, i ja odbijam takve. Isto kao što i kao kupci biramo s kojim prodavačem ćemo surađivati, imamo to pravo i kao prodavači.
2016 11 20
Zrinkic, stavi link tog profila jer sa tri negativne i nekoliko neutralnih je zrel za blokadu.
2016 11 20
ma naravno da možeš odbiti, i ne moraš nikom ništa objašnjavati. napravila sam to nekoliko puta. ne bih, hvala, i bok đenja. nikada nikakvih problema, a ni neutralnih.
2016 11 20
Jel opet južina krivac? Slobodno pišeš što god želiš, nije na krpama sve na nož... Nema to veze s podacima. Problem su oni kupci koji kupuju s predumišljajem da će raditi probleme. Ne želim naširoko objašnjavati kakve su to situacije da nekima ne dam ideje, ali nažalost svi smo toga ovdje svjesni.
2016 11 20
> SaraKedavra: > > hanami: > > tehnički možeš dobiti i neutralnu povratnu > Na temelju čega? :o > Da, i ja odbijam takve. Isto kao što i kao kupci biramo s kojim prodavačem ćemo surađivati, imamo to pravo i kao prodavači. Na temelju toga da neutralna ne iziskuje suradnju.
2016 11 20
1 2 3