Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

molim vas savjet što učiniti

Drage krpičarke molim vas za vaše mišljenje: događaj: jučer vidim jedan artikl (cipele) i lijepo ja sa korisnicom komuniciram (ima par povratnih iz 2013, 2015 i jednu iz 2015 kao kupca a niti jednu kao prodavatelj) U razgovoru sam joj to spomenula na što je ona predložila da se nađemo. Pošto ja zaista (od djece, posla em živim na jednom a radim na drugom dijelu grada što sma joj i navela) nemam vremena - predložila sam da slanje bude Tiskom a ona je predložila kada mi pošalje paket javiti će šifru i tek tada broj računa a ja onda ću iznos uplatiti.- Pristala sam Dogovor je bio da pošalje u ponedjeljak. Pristala sam. Jučer navečer mi javlja da je ipak uspjela poslati i šalje mi slikan papirić šifre Tisak praćenje i svoj broj računa i podatke. (slikan račun) Zamolila sam ju da napiše IBAN jer ja copy paste-am jednostavnije je jer manja je mogućnost moje greške. Danas ujutro idem provjeriti status pošiljke (znači ja unosim brojeve sa fotke) i javlja mi da PAKET NIJE PRONAĐEN. Ponovila sam još par puta - isto. Kontaktirala sam curu da vidimo o čemu se radi i čekam odgovor. E moje pitanje je slijedeće - da li da ja uplaćujem?
2017 03 18
Mislim da nebi trebali paničariti. Često im sustav šteka, tj. ne ažuriraju se podaci. Ovaj tjedan sam slala 4 paketa. Radi brzine kupcima uvijek prepišem šifru i ujedno ju prethodno sama provjerim. Sve do jednog paketa izbacuje kao vama status da paket nije nadjen. Naravno da mi je prisjelo. Slikala sam potom kupcima listiće i nadala se da će nakon par sati prikazati valjan status. Evo jučer najnormalnije stigli paketi i sve uredno prošlo bez kašnjenja.
2017 03 18
ma sve je u redu - ne paničarim uopće, nego želim biti poštena i korektna. jer pošteno je od mene da platim - po dogovoru, ali pitanje što da platim te da li biste vi platile ili pričekale. Znači, nesporno je, želim platiti za robu koju sam dogovorila, ali ovaj čas ovaj tren sjedeći pred internet bankarstvom - čini mi se suludo jer statusa nema.
2017 03 18
niti optužujem curu, niti insinuiram prevaru. Pitanje: Da li da plaćam na neviđeno ili da pričekam da se tijekom dana vidi status jer knjiženje ionako neće biti vidljivo do ponedjeljka - različite smo banke.
2017 03 18
Ok, konkretan odgovor. Ja kada tražim/zamolim unaprijed slanje zbog xy razloga, uplačujem novce tek kad primim u ruke artikl. Šifra da je poslano ne znači mi apsolutno ništa. Vi ste imale drugačiji dogovor. Javite prodavačici da šifra nije ažuriana, što i sama može provjeriti i vjerujem da neće biti problema i da nećete ispasti nekorektna i nepoštena što niste izvršili uplatu. Druge nema
2017 03 18
da, ispada tako. Poslala sam joj poruku i navela da i sama provjeri. Navela sam da mi se javi i predložila da sačekamo da paket dođe i ja uplaćujem odmah. Pitala sam ju što misli o tome te da mi se javi sa prijedlogom ako ona što drugo predlaže.
2017 03 18
Platila bi jer sam tako obećala i dogovorila. Ali, da ti malo posolim ranu, od čega te zapravo štiti ovakav dogovor? U kutiji čiji broj sustav i prepozna može biti recimo, gumeno pile ? :P
2017 03 18
> Magieli: > Platila bi jer sam tako obećala i dogovorila. > Ali, da ti malo posolim ranu, od čega te zapravo štiti ovakav dogovor? > U kutiji čiji broj sustav i prepozna može biti recimo, gumeno pile ? :P Tocno to. Dogovor je pomalo blesav. Ili da joj platis normalno unaprijed ili platis kad dobijes paket. Ovak ak te hoce zeznut poslat ce ti ciglu u paketu
2017 03 18
> Chinchilla: > > Magieli: > > Platila bi jer sam tako obećala i dogovorila. > > Ali, da ti malo posolim ranu, od čega te zapravo štiti ovakav dogovor? > > U kutiji čiji broj sustav i prepozna može biti recimo, gumeno pile ? :P > Tocno to. Dogovor je pomalo blesav. Ili da joj platis normalno unaprijed ili platis kad dobijes paket. Ovak ak te hoce zeznut poslat ce ti ciglu u paketu Besmislen dogovor skroz naskroz.
2017 03 18
Meni isto nekad nije htjelo naci paket po šifri a bio je poslan, tako da strpi se,ako je poslala doći će u ponedjeljak ili utorak pa češ znat
2017 03 18
Ionak joj lova ne bu sjela prije ponedeljka, pričekaj ponedeljak pa vidi jel ima pomaka s tom šifrom.
2017 03 18
a svašta, čovječe. ništa ja tu ne kužim, šta dogovor je bio da uplatiš kad pošalje šifru paketa? pa kakav je to dogovor? ali ok, ako je tako zbilja bilo, treba uplatiti.
2017 03 18
jesi li dobila i fotku obrasca, na kojem pišu tvoji podaci kao primatelja, ili samo ovog odreska?
2017 03 18
Meni takoder na unesenu sifru (jucer uju.mi je poslan paket) izbaci PAKET NIJE PRONADEN :o
2017 03 20
Evo red je da napišem kraj priče. Sa korisnicom sam stupila u kontakt, izmijenile smo brojeve telefona, za 2 dana paket je uskrsnuo na tisak web stranici (praćenje pošiljke), uplatila sam po našem dogovoru i jučer sam ga najnormalnije preuzela i dobila kupljenu stvar. Hvala svima koji su se uključili u priču te dali svoje konstruktivne savjete. LP i ugodan dan svima
2017 03 22