Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Mali savjetnik

Ja sam stvarna osoba koja stoji iza svoga IMENA i PREZIMENA i iza svojih riječi i u realnom i u virtualnom životu, kao i na ovom portalu. NE POSJEDUJEM dodatne profile. Za sve dodatne informacije stojim na raspolaganju u INBOXu te nastojim izaći u susret svakome, ali ne volim da me se pravi budalom iako sam relativno mlađa. Svi smo bili početnici, i ja sam relativno nova ovdje (iako mi je profil napravljen prije par godina), tek sam se nedavno uključila u događanja na portalu MojeKrpice.hr. Forum nekoliko tjedana nisam ni primjetila. Iako nisam „veteranka“ (osoba sa mnogo iskustva) i nemam, na svu sreću, iskustva u vezi prevara, imam potrebu nekoliko stvari podijeliti sa korisnicima za koje smatram da će im biti od koristi. Zamolila bi Vas da ova tema bude kao jedno upozorenje svima, čisto INFORMATIVNOG KARAKTERA, da ne postane zakrčena brojnim komentarima i nepregledna kao što se dogodilo sa nekoliko pokušaja crnih lista. HVALA UNAPRIJED :D
2015 07 27
Kao prvo, trebao bi svatko od nas biti svjestan da se cijeli portal zasniva na RAVNOPRAVNOSTI SUDIONIKA, obostranom POVJERENJU i na DOBROJ VJERI, odnosno na dobroj volji onog drugog: hoće li druga strana uplatiti novac ili neće, hoće li poslati stvar ili neće. Ja, osobno, smatram da je ovdje svaka kupnja ili mijenjanje RIZIK, iako korisnik ima dobru reputaciju (veliki broj povratnih informacija), moguće je da dođe do komplikacija, namjernih ili nenamjernih.
2015 07 27
Svi mi koji želimo poslovati na ovom portalu trebli bi posebnu pažnju obratiti na OSOBU-korisnika koja stvar ima u ponudi, a ne samo na stvar. Koliko nam je bitno da stvar realno izgleda kao na slici, toliko nam je bitna i osoba prodavača. Nije kao otići na kiosk i kupiti novine! Zato izdvojimo nekoliko minuta vremena, makar se produžili u sate, pročitajmo POVRATNE INFORMACIJE!!! Takve informacije se nalaze na linku ispod nadimka (nick) svakog korisnika i označava se u postotku (%). Iako ni one ne moraju odavati realno stanje, mogu nam biti dobar PUTOKAZ. Na svakome je od nas IZBOR hoćemo li ili nećemo poslovati sa nekime. Dobro razmislimo o omjeru komentara i postotka. Korisnik može imati 1 komentar koji označava 100%tnu vjerodostojnost, a neki drugi korisnik može imati preko 500 komentara i imati 80%. Omjer je jako bitan jer postoje korisnici koji na UMJETAN NAČIN dižu sebi "rejting" tako što otvaraju hrpu profila samo kako bi sami sebi ostavljali pozitivne komentare, sa ciljem da potencijalnog kupca dovedu u ZABLUDU. Ukoliko primjetimo negativne ili neutralne komentare, dobro je da pročitamo što piše u njima, da li su sa razlogom ostavljeni ili su "OSVETNIČKI". Najčešće su osvetnički oni koji su ostavljeni jer korisnik kojemu su upućeni nije na zadovoljavajući način po drugog korisnika ocijenio suradnju i onda ide stara priča: "ti si meni srušio reputaciju, srušit ću je i ja tebi". Svatko od nas i u realnom i u "virtualnom" svijetu može naletit na BUDALU.
2015 07 27
Kad smo kod profila i slično, postoje korisnici sa više od jednog profila jer je to na ovom portalu dozvoljeno. To znači da, na „pravom“ profilu korisnik je POŠTEN IGRAČ, a na lažnom profilu korisnik je PREVARANT NAJGORE VRSTE. Jedan mu profil služi kako bi se drugima pokazao u najboljem svjetlu i koji bi mu služio za POKRIĆE, a sa drugim operira okolo. Znate one priče „imam hrpu pozitivnih, mogu raditi što hoću“. Nažalost, portal MK, vjerojatno zbog toga što NE UZIMA proviziju od sudionika, ograđuje se od svih posljedica i nije velika podrška u suzbijanju pošasti SITNE KRAĐE i PREVARA. Jedino što ADMINISTRATOR može je blokirati korisnika (na profilu bude jasno istaknuto CRVENIM SLOVIMA) --> nikako poslovati sa takvim osobama jer ako je prevarila druge prije vas, tko ste joj vi?! Takva osoba ne može drugima ostavljati povratne niti može poslovati kao što je poslovala. Budite sigurni da zna proći vremena i vremena do reagiranja službi ovog portala, zato potražimo pomoć i od drugih korisnika. Takve zlonamjerne osobe najčešće otvore novi profil gdje nastavljaju svoje maliciozno djelovanje.
2015 07 27
U vezi komentara želim još jednu stavku napomenuti, a to je izbornik „O DRUGIMA“ u povratnim informacijama. Obavezno bi trebali pročitati i to, skupa sa informacijama o korisniku kao prodavaču i kao kupcu. Tu možemo još lakše procijeniti pouzdanost te osobe jer njegovi komentari ostavljeni drugima zaista mogu biti jako korisni u procjeni njegovog KARAKTERA, odnosno iz njegovog odnosa prema drugima možemo procijeniti kakva je on osoba uistinu, pogotovo u odgovorima na negativne komentare. Zbog svega ovoga jako je važno da ostavljamo povratne informacije, koliko god nas to koštalo, jer one mogu biti upozorenje drugima. Nemojmo se osjećati neugodno ukoliko smo „prisiljeni“ napomenuti korisnika da nam ih ostavi, to je ono što nam PRIPADA kao suradnicima i jednostavno smo došli po svoje. Za mene, osobno, suradnja završava sa pozdravom u inboxu i sa javnim „komplimentom“ na profilu. Jedna od najvećih grešaka ovog portala je ta što je dozvoljeno korisnicima koji NISU ostvarili suradnju ostavljati ocjenu. Na nekim drugim oglasnim portalima to je rešeno tako što se opcija ostavljanja komentara otvara tek nakon što prodavač označi artikl kao prodan. I jednom na takav način označeni artikl više se ne vraća u prodaju, nego se nakon nekog vremena automatski briše sa portala, a ocjena ostaje iako je moguće da se naknadno promijeni mišljenje druge strane.
2015 07 27
Čuvajte se osoba koje se ograđuju od apsolutno svega, bilo kakve ODGOVORNOSTI, kojima je jedino bitno riješit se stvari, a zadovoljstvo njihovog kupca je nebitna. I one priče „ne odgovaram za stanje stvari, trebali ste tražiti još fotografija“. Po tome se da zaključiti da je prodavač bio svjestan MANA stvari, ali ih je PREŠUTIO. Svaki ozbiljan prodavač će nas upozoriti na greške jer on tu stvar ima u rukama, odakle bismo mi mogli znati detalji, možda je stvar i UKRADENA? Kao priča, pošaljite mi cipele, a prodavač pošalje lijevu i kaže „niste zahtijevali desnu“, to vam dođe na isto. Ništa se ne bi trebalo podrazumijevati i nitko ne bi trebao izvući deblji kraj jer subjekti bi trebali biti RAVNOPRAVNI! Dovoljno je samo JEDNOM da netko od nas pošalje izlizanu, smrdljivu ili na drugi način oštećenu stvar (pod uvjetom da drugoj strani te činjenice nisu poznate) da mu se trajno sruši reputacija ovdje! Iako možemo misliti da se takve stvari ne gledaju, mnogima su itekako bitne.
2015 07 27
Još malo upozorenja o korisnicima... Korisnici koji danas imaju hrpu artikala, a sutra kada se uđe na njihov profil netragom NESTANU, to je znak za povećan oprez. Možda je korisnik otkriven kao PREVARANT, možda se korisnik sprema otvoriti novi profil, možda... ima xyz razloga. Zatim postoje profili korisnika koji su od početka PRAZNI, a vlasniku služe samo kako bi sa njih sebi povećavao reputaciju. Iako se radi o nekoliko povratnih informacija, pogledajmo kada su ostavljene, da li su ostavljene u razmaku pola sata, sat, dan, pogledajmo kakva je reputacija ljudi koji su ostavili informacije, sve je bitno!
2015 07 27
Također, jako budimo oprezni sa profilima na kojima se nalaze „must have“ predmeti, tipa ZARA CIPELE, AIR MAX TENISICE, razni brendirani predmeti, parfemi, svi odreda jako skupi, a korisnik nema nikakvu reputaciju, odnosno nije se dokazao kao pouzdan, a zahtijeva VELIKI NOVAC. Ako smo stvarno „zagrizli“ za tu stvar, probajmo dogovoriti PRIMOPREDAJU u gradu u kojem prodavač živi, dođimo skupa sa nekime ili pošaljimo nekoga poznatog po to, ukoliko je ta opcija moguća, naravno. Možemo dogovoriti plaćanje POLA sad, POLA kada vidimo stvar, REZERVACIJE, KAPARE i sl. Ukoliko se odlučimo za plaćanje prilikom POUZEĆA, riskiramo veće troškove dostave, ali smo koliko-toliko sigurniji jer možemo otvoriti paket ispred dostavljača i ako smatramo da smo prevareni, sastavlja se ZAPISNIK, mogući je povrat novca, a pošiljatelju se vraća pošiljka. Zaista je veliki rizik uplaćivati velike svote ljudima sa kojima nismo prije surađivali. Razmislimo, možda je bolje nadoplatiti koju kunu i nabaviti novu stvar iz provjerenog dućana ili pokušati proći jeftinije, a uz to strahovati hoćemo li dočekati stvar ili, u krajnjoj mjeri, hoće li nam se VRATITI NOVAC. Ne budimo naivni jer možemo lako ostati i bez stvari i bez novca! Radije provjerimo u tražilici, uzmimo drugu stvar iste vrste malo skuplje, ali bar znamo da ćemo je dobiti 100%. Danas, mnogi ne bi ni bratu rođenom jamci bili.
2015 07 27
Ukoliko smo kupac i šaljemo paket, pokušajmo dobiti što više INFORMACIJA. Na primjer, ako šaljemo putem kioska, FORMULAR, kraj podataka o odredišnom prodajnom mjestu i šifri odredišnog prodajnog mjesta, zahtijeva i IME I PREZIME PRIMATELJA, njegovu ADRESU, POŠTANSKI BROJ I MJESTO, kao BROJ TELEFONA i E-MAIL.To nam može poslužiti kao neka sigurnost, iako se prepaid mobilni brojevi mogu nabaviti i za 20ak kuna i baciti nakon što se ispuca bon. Ako zatražimo podatke za uplatu, OBAVEZNO izguglajmo IBAN broj, ime i prezime se može dati i drugo kao i opis uplate, bitan je BROJ RAČUNA. Ukoliko se radi o prevarantu, izbacit će ZASIGURNO da li je osoba na crnim listama ili nije. Od takvih sumnjivih suradnji bi trebali ODMAH odustati i obavezno upozoriti druge. Nažalost, uvijek isti operiraju, pod istim IBANom, ali drugim imenom. Ukoliko se ipak odlučimo na uplatu, obavezno uplaćujmo u FINA-i jer oni imaju opciju da odmah mogu vidjeti da li se broj računa poklapa sa ostalim podacima, pa koliko-toliko smo zaštićeni. To nam je situacija kada osoba pošalje broj računa, kaže nam da je račun iz jedne banke, a mi dođemo na šalter i dobijemo upozorenje da je račun iz neke druge banke. Oko takvih stvari se ne može nitko zbuniti, valjda zna gdje je otvorio bankovni račun!
2015 07 27
Kad smo kod takvih profila, osoba koja stavi takve proizvode i sa takvim ciframa, opisujući ih samo sa par riječi i 1 slikom sa interneta, moguće je da NE POSJEDUJE te proizvode, da ih uopće nema, da prodaje maglu, čuvajte se i toga! Čovjek koji zaista želi prodati svoju skupu stvar, potrudit će se napisati detaljan opis i staviti više od 5 slika ;) Kao i kod „skupih“ profila, postoje profili koji nude proizvode ispod svake cijene, tzv. „NAVLAKUŠE“. Obavezno upitajte prodavača koji je RAZLOG PRODAJE, da Vam poslika stvar iz više kutova kako biste bili sigurni da tu stvar zaista posjeduje. Obavezno obratite pozornost u vezi PODLOGE, ambijenta i kvalitete fotografija, trebali bi se poklapati na svim fotografijama. Skužiti "stil" odnosno način kako predstavlja svoje proizvode. Trebate biti sigurni da su sve fotografije zaista od tog prodavača.
2015 07 27
Ukoliko smo prodavač (sa dobrim namjerama), uvijek zahtijevajmo da se novac prvo uplati po dogovoru, NIKAD NE ŠALJIMO PAKET PRVI (iako je moguće da se na vrijeme stopira i vrati)! Iako ima korisnika koji takva pravila iskorištavaju i novake na takav način ucjenjuju, uvijek je moguće smisliti način kako bi i jedna i druga strana bila zadovoljna, samo treba malo dobre volje.
2015 07 27
Ukoliko smo kupac i šaljemo paket, pokušajmo dobiti što više INFORMACIJA. Na primjer, ako šaljemo putem kioska, FORMULAR, kraj podataka o odredišnom prodajnom mjestu i šifri odredišnog prodajnog mjesta, zahtijeva i IME I PREZIME PRIMATELJA, njegovu ADRESU, POŠTANSKI BROJ I MJESTO, kao BROJ TELEFONA i E-MAIL.To nam može poslužiti kao neka sigurnost, iako se prepaid mobilni brojevi mogu nabaviti i za 20ak kuna i baciti nakon što se ispuca bon. Ako zatražimo podatke za uplatu, OBAVEZNO izguglajmo IBAN broj, ime i prezime se može dati i drugo kao i opis uplate, bitan je BROJ RAČUNA. Ukoliko se radi o prevarantu, izbacit će ZASIGURNO da li je osoba na crnim listama ili nije. Od takvih sumnjivih suradnji bi trebali ODMAH odustati i obavezno upozoriti druge. Nažalost, uvijek isti operiraju, pod istim IBANom, ali drugim imenom. Ukoliko se ipak odlučimo na uplatu, obavezno uplaćujmo u FINA-i jer oni imaju opciju da odmah mogu vidjeti da li se broj računa poklapa sa ostalim podacima, pa koliko-toliko smo zaštićeni. To nam je situacija kada osoba pošalje broj računa, kaže nam da je račun iz jedne banke, a mi dođemo na šalter i dobijemo upozorenje da je račun iz neke druge banke. Oko takvih stvari se ne može nitko zbuniti, valjda zna gdje ima račun!
2015 07 27
Jako sumnjiva je i situacija kada nam prodavač da svoju adresu, a grad se razlikuje od grada koji je naveden na profilu. Obavezno tražimo razlog, primjerice, zašto moramo poslati paket u Dubrovnik, ako na profilu piše da je korisnik iz Krapine. To je dovoljan razlog za sumnju. Već je postala klasika, novci uplaćeni, paket se ne šalje, ili se pošalje paket, novci se ne uplaćuju, izmišljaju se bolesti, smrtni slučajevi, srcedrapajuće pričice, nema se vremena, živi se daleko od grada i sl. Tu bi nas već trebala uhvatiti lagana panika. A čujte, ako se imalo vremena podići tuđi paket, pa trebalo se naći vremena da se i pošalje svoj, zar ne? Postoji jedna ajmo reć teorija "kad te netko oslovljava mila-draga-srećo" i sl. nešto nije u redu, zašto ne slušamo svoju intuiciju? Ovo bi, po mom osobnom mišljenju, trebao biti portal u vezi biznisa, a ne upoznavanje, pričanje o osobnim problemima, žicanje, igranje na emocije i sl. Ukoliko zaista dođe do poklanjanja, mi kao darovatelj snosimo svu odgovornost ukoliko budemo prevareni jer nitko nas ne može zaštititi od naše NAIVNOSTI osim nas samih. Svaka čast, teški socijalni slučajevi zaista postoje, ali osobno smatram da im nije mjesto ovdje, jer je ovaj portal zamišljen kao zajednica jednakovrijednih, ravnopravnih sudionika. Nemojmo kasnije udarati glavom u zid ako netko iskoristi našu dobrotu.
2015 07 27
Da li Vas moram upozoravati da kraj odraslih, ovdje sudjeluju i maloljetnici? Uvijek kažem, svaka čast iznimkama, ali postoje i oni koji su željni "cool" stvari koje vide kod drugih, a roditelji im to ne mogu priuštiti ili si sami ne mogu to priuštiti i varaju ljude kako znaju i umiju kako bi se domogli željenog. Slijedi nekoliko naputaka u vezi onoga čega se svi strašimo, i „veterani“ i novaci: PREVARE, jer svakakvog ološa ima, a i bit će.
2015 07 27
Ovim putem zahvaljujem korisnici "CIPELITZA-15916" na korisnim savjetima po forumu i svima drugima od kojih sam puno toga naučila. - Slučaj prevare možemo prijaviti policiji, a počinitelja možemo kazneno goniti i privatnom tužbom. Ispis razgovora iz inboxa može biti jaki dokaz. Zatim, možemo otvoriti temu na forumu i zatražiti da se jave svi koji su prevareni kao i mi. Ukoliko se kolektivno skupi iznos koji je uplaćen prevarantu jednak ili viši od 2.000,00 kn, progon se provodi po službenoj dužnosti i nije potrebna naša privatna tužba. - Kad je riječ o maloljetnicima i uzdržavanoj „balavurdiji“ itekako se reagira i na manje cifre, bitno je samo prijaviti. Policija često spoji ljude koji su prijavili svaki svoj iznos i da se čudo napravit i u kratkom roku jer se može obavijestiti Centar za socijalnu skrb, roditelje, sud i moguće je da dođe do povrata našeg novca.
2015 07 27
1 2 3