Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Ideje /

Rad od kuće, iskustva, mišljenje

Hej cure, Radi li koja od kuće i ako da što? 😊 Trenutno sam bez posla, pa razmišljam i o toj varijanti. Vidim da ankete i nisu baš nešto pa eto, zanimaju me vaša iskustva i mišljenje 😊
2019 04 11
Ankete baš i nisu nešto da možete živjeti od toga,ali možda u te agencije,recimo Hendal, Mediana, primaju telefonske anketare,to sam radila kao studentica.
2019 04 11
Ja san na porodiljnom i radim od kuce prodaju eteticnih ulja. Ako te zanima javi se :) Ispunjavala sam i ja ankete ali od toga nema nista :(
2019 04 11
Imam obrt pa recimo da radim od kuće. :D Pitanje je što ti znaš raditi? Koja si struka... Realno nema posla od doma, a da kune same idu. Svi ti oglasi su teška glupost.
2019 04 11
> ComeStai: > Imam obrt pa recimo da radim od kuće. :D > Pitanje je što ti znaš raditi? Koja si struka... > Realno nema posla od doma, a da kune same idu. Svi ti oglasi su teška glupost. Završila sam ekonomiju. Odrađivala stručno u računovodstvu u školi, ali ne vidim se baš u tome 😂
2019 04 11
Da li Vam možda ide matematika da dajete instrukcije? Ili možda nešto s marketingom?
2019 04 11