> Rebutia:
> Kakva su vam iskustva s naručivanjem, artiklima i eventulanim povratima u web trgovinama Zapatos i Šaptač cipela (i za cipele i za odjeću). U web shopu Šaptač cipela sam usnimila kaput, ali nekako sam nesigurna oko svega... Iz Zapatosa sam naručila cipele, to ću tek vidjeti što će mi stići :D
> Podjelite iskustva, molim!
> <3
Dakle moje današnje iskustvo s dostavom tenisica iz Zapatosa preko GLS-a. Platio 30 kn dostavu, otvorio paket, probao, nažalost kineski kalup i neodgovarajuća veličina cipele za deklarirani broj (44), umjesto toga realna velična je 43. Ok, odmah idem u proces vraćanja. Pa ispuni obrazac na internetu. Pa stiže mail s pitanjem ne bih li možda ipak zamjenu. Ne bih jer nema broja. Ok, onda stiže novi mail gdje OPET traže iste podatke kao iz obrasca na internetu: ime, prezime, IBAN. Traže i fotografiranje cipela odozdo, odozgo, sa svih strana, kutije... Pa objašnjenja da postoji mogućnost da mi neće vratiti novce ako procijene da nešto ne štima. Ali ja prije moram vratiti robu, a onda će oni meni (možda) nakon dva tjedna vratiti novce. Na Zapatos.hr u rubrici Vraćanje artikla piše da se može dostaviti osobno u Mašićevu 3A u Zagrebu. Ali figa, možeš ti sam dostaviti, ali opet moraš platiti globu od 25 kn. Ne znaju objasniti zašto je to tako, ali je tako.
Dakle, izbjegavati kupovanje cipela online zbog nesigurnih veličina, izbjegavati Zapatos jer komplicra, a ako vraćaš svakako si na gubitku 55 kn troškova dostave i odvoza. Pogriješio sad i nikad više.
> Rebutia:
> Kakva su vam iskustva s naručivanjem, artiklima i eventulanim povratima u web trgovinama Zapatos i Šaptač cipela (i za cipele i za odjeću). U web shopu Šaptač cipela sam usnimila kaput, ali nekako sam nesigurna oko svega... Iz Zapatosa sam naručila cipele, to ću tek vidjeti što će mi stići :D
> Podjelite iskustva, molim!
> <3
Dakle moje današnje iskustvo s dostavom tenisica iz Zapatosa preko GLS-a. Platio 30 kn dostavu, otvorio paket, probao, nažalost kineski kalup i neodgovarajuća veličina cipele za deklarirani broj (44), umjesto toga realna velična je 43. Ok, odmah idem u proces vraćanja. Pa ispuni obrazac na internetu. Pa stiže mail s pitanjem ne bih li možda ipak zamjenu. Ne bih jer nema broja. Ok, onda stiže novi mail gdje OPET traže iste podatke kao iz obrasca na internetu: ime, prezime, IBAN. Traže i fotografiranje cipela odozdo, odozgo, sa svih strana, kutije... Pa objašnjenja da postoji mogućnost da mi neće vratiti novce ako procijene da nešto ne štima. Ali ja prije moram vratiti robu, a onda će oni meni (možda) nakon dva tjedna vratiti novce. Na Zapatos.hr u rubrici Vraćanje artikla piše da se može dostaviti osobno u Mašićevu 3A u Zagrebu. Ali figa, možeš ti sam dostaviti, ali opet moraš platiti globu od 25 kn. Ne znaju objasniti zašto je to tako, ali je tako.
Dakle, izbjegavati kupovanje cipela online zbog nesigurnih veličina, izbjegavati Zapatos jer komplicra, a ako vraćaš svakako si na gubitku 55 kn troškova dostave i odvoza. Pogriješio sad i nikad više.