> PigmyPuff:
> Zovite i pilajte ih.
> Prošlo ljeto sam naručivala kod njih i jedan artikl nije došao, a drugi je došao s onom plastičnom zaštitom koja se inače skida u trgovinama. Onda sam im to javila mailom, dobila neki mail koliko im je žao bla bla i poslala im račun i zahtjev za povratom.
> Vratili su mi mail s nalogom za prikup paketa s krivo napisanom adresom na dva mjesta i kad smo to sve riješili i kad je roba pokupljena, dobila sam mail s brojem za praćenje.
> Kad je paket stigao kod njih isto tako im nije bilo ni traga ni glasa pa sam ih zvala da vidim što se događa i ispalo je da se mora napraviti još nešto (ne sjećam se točno što, pa smo to telefonski).
> Onda sam nakon nekog vremena ponovno zvala za svaki slučaj jer su mi stvarno već dizali živac, pa je ispalo da ta prva osoba nije sve napravila kako treba i onda smo morali ponovno.
> Novac su mi zatim vratili kroz par dana, ali odvojeno. Imala sam jedan artikl s greškom i jedan koji nije došao pa je prvo sjeo iznos od artikla s greškom, a nakon dva dana i jednog ljutitog maila iznos artikla koji nije bio dostupan.
> Tako da preporuka da im visite na telefonu sve dok ne obave svoj dio posla. Ja da nisam zvala prošao bi mi rok za povrat 😩
Znači ima nade,hvala Vam puno 🤗
> PigmyPuff:
> Zovite i pilajte ih.
> Prošlo ljeto sam naručivala kod njih i jedan artikl nije došao, a drugi je došao s onom plastičnom zaštitom koja se inače skida u trgovinama. Onda sam im to javila mailom, dobila neki mail koliko im je žao bla bla i poslala im račun i zahtjev za povratom.
> Vratili su mi mail s nalogom za prikup paketa s krivo napisanom adresom na dva mjesta i kad smo to sve riješili i kad je roba pokupljena, dobila sam mail s brojem za praćenje.
> Kad je paket stigao kod njih isto tako im nije bilo ni traga ni glasa pa sam ih zvala da vidim što se događa i ispalo je da se mora napraviti još nešto (ne sjećam se točno što, pa smo to telefonski).
> Onda sam nakon nekog vremena ponovno zvala za svaki slučaj jer su mi stvarno već dizali živac, pa je ispalo da ta prva osoba nije sve napravila kako treba i onda smo morali ponovno.
> Novac su mi zatim vratili kroz par dana, ali odvojeno. Imala sam jedan artikl s greškom i jedan koji nije došao pa je prvo sjeo iznos od artikla s greškom, a nakon dva dana i jednog ljutitog maila iznos artikla koji nije bio dostupan.
> Tako da preporuka da im visite na telefonu sve dok ne obave svoj dio posla. Ja da nisam zvala prošao bi mi rok za povrat 😩
Znači ima nade,hvala Vam puno 🤗