Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ostalo /

Narudžbe iz e-dućana /

Sportvision online shop-pomoć

Prije više od mjesec dana sam obavila kupnju u online shopu Sportvision u vrijednosti preko 1100 kn premium visa karticom na rate.Radi se o 7 artikala. Nakon par dana su mi poslali mail da dva artikla nisu dostupna i da mi ta dva nece naplatit. Čekala sam na paket 2 tjedna a kad je paket došao bila sam užasno razočarana,što materijalom koji nije odgovarao opisu,što prečudnim veličinama,tako da sam na kraju si ostavila samo 2 u vrijednosti 200 kn. Ostatak sam vratila natrag,prošli ponedjeljak je paket već bio kod njih ali nikakav odgovor nisam dobila,kamoli povrat novca. Na telefon i mail se naravno ne javljaju. Da bi situacija bila bolja uopće nisu odbili ona 2 artikla koja nisam ni dobila,nego su mi na amexu i njih naplatili,već drugu ratu. Ima li itko slično iskustvo ili kakav savjet što napraviti? Hvala unaprijed :)
2020 05 03
Zovite i pilajte ih. Prošlo ljeto sam naručivala kod njih i jedan artikl nije došao, a drugi je došao s onom plastičnom zaštitom koja se inače skida u trgovinama. Onda sam im to javila mailom, dobila neki mail koliko im je žao bla bla i poslala im račun i zahtjev za povratom. Vratili su mi mail s nalogom za prikup paketa s krivo napisanom adresom na dva mjesta i kad smo to sve riješili i kad je roba pokupljena, dobila sam mail s brojem za praćenje. Kad je paket stigao kod njih isto tako im nije bilo ni traga ni glasa pa sam ih zvala da vidim što se događa i ispalo je da se mora napraviti još nešto (ne sjećam se točno što, pa smo to telefonski). Onda sam nakon nekog vremena ponovno zvala za svaki slučaj jer su mi stvarno već dizali živac, pa je ispalo da ta prva osoba nije sve napravila kako treba i onda smo morali ponovno. Novac su mi zatim vratili kroz par dana, ali odvojeno. Imala sam jedan artikl s greškom i jedan koji nije došao pa je prvo sjeo iznos od artikla s greškom, a nakon dva dana i jednog ljutitog maila iznos artikla koji nije bio dostupan. Tako da preporuka da im visite na telefonu sve dok ne obave svoj dio posla. Ja da nisam zvala prošao bi mi rok za povrat 😩
2020 05 03
> PigmyPuff: > Zovite i pilajte ih. > Prošlo ljeto sam naručivala kod njih i jedan artikl nije došao, a drugi je došao s onom plastičnom zaštitom koja se inače skida u trgovinama. Onda sam im to javila mailom, dobila neki mail koliko im je žao bla bla i poslala im račun i zahtjev za povratom. > Vratili su mi mail s nalogom za prikup paketa s krivo napisanom adresom na dva mjesta i kad smo to sve riješili i kad je roba pokupljena, dobila sam mail s brojem za praćenje. > Kad je paket stigao kod njih isto tako im nije bilo ni traga ni glasa pa sam ih zvala da vidim što se događa i ispalo je da se mora napraviti još nešto (ne sjećam se točno što, pa smo to telefonski). > Onda sam nakon nekog vremena ponovno zvala za svaki slučaj jer su mi stvarno već dizali živac, pa je ispalo da ta prva osoba nije sve napravila kako treba i onda smo morali ponovno. > Novac su mi zatim vratili kroz par dana, ali odvojeno. Imala sam jedan artikl s greškom i jedan koji nije došao pa je prvo sjeo iznos od artikla s greškom, a nakon dva dana i jednog ljutitog maila iznos artikla koji nije bio dostupan. > Tako da preporuka da im visite na telefonu sve dok ne obave svoj dio posla. Ja da nisam zvala prošao bi mi rok za povrat 😩 Znači ima nade,hvala Vam puno 🤗
2020 05 03