Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ljepota, stil, zdravlje /

Moda /

Mango_problem s aplikacijom

Pomoć! 18.12.2021. napravljena je narudžba na Mango mobilnoj aplikaciji. Kartica je terećena za iznos, a narudžbe, ni povratnog mail-a nigdje!!!! Dakle ne mogu provjeriti po broju narudžbe, jer isti nisam ni dobila. Da li je tko od Vas imao sličnu situaciju, ili možda zna što mi je za činiti, osim slati bezbroj mail-ova i zvati korisničku službu u Španjolsku?
2021 12 21
Pozdrav Žao mi je što vam se to dogodilo,pišite im,meni su odgovarali naši iz Mango Hrvatska. Slala sam mailove jer sam predugo čekala narudžbu. Sretno!
2021 12 21
Na mailove prilicno brzo odgovore. I to na hrvatskom. Tako da, pisati :)
2021 12 21
Pišem svoje iskustvo kako bi možda nekome pomogla. Pri nedostatku strpljenja sam ipak odlučila okrenuti par brojeva. Pronašla sam tel.broj sjedišta registriranog u Hrvatskoj, no uzalud, čudan je zvuk pozivanja i nitko se ne javlja. Tu se nemojte ni truditi. Zvala sam službu za korisnike, naravno u Barceloni, gdje se nakon podužeg čekanja javila gospođica koja govori pola španjolski, pola engleski. Nakon 15 min, uspjele smo se sporazumijeti. Dobila sam informaciju kako oni prevode sve naše mail-ove i da ne postoji korisnička služba u Hrvatskoj. Na kraju smo se dogovorile da pošaljem potvrdu o transakciji od strane banke na mail koji mi je nakon razgovora poslala. Mango Hrvatska ne postoji kao korisnička služba, već je to automatski generirana poruka u aplikaciji ili preveden sadržaj u e-mail poruci. Zaključno pitanje: Zašto tako jedna ozbiljna međunarodna tvrtka nema korisničku službu u svakoj državi u kojoj posluje?
2021 12 22