Pišem svoje iskustvo kako bi možda nekome pomogla.
Pri nedostatku strpljenja sam ipak odlučila okrenuti par brojeva. Pronašla sam tel.broj sjedišta registriranog u Hrvatskoj, no uzalud, čudan je zvuk pozivanja i nitko se ne javlja. Tu se nemojte ni truditi.
Zvala sam službu za korisnike, naravno u Barceloni, gdje se nakon podužeg čekanja javila gospođica koja govori pola španjolski, pola engleski. Nakon 15 min, uspjele smo se sporazumijeti. Dobila sam informaciju kako oni prevode sve naše mail-ove i da ne postoji korisnička služba u Hrvatskoj. Na kraju smo se dogovorile da pošaljem potvrdu o transakciji od strane banke na mail koji mi je nakon razgovora poslala.
Mango Hrvatska ne postoji kao korisnička služba, već je to automatski generirana poruka u aplikaciji ili preveden sadržaj u e-mail poruci.
Zaključno pitanje: Zašto tako jedna ozbiljna međunarodna tvrtka nema korisničku službu u svakoj državi u kojoj posluje?
Pišem svoje iskustvo kako bi možda nekome pomogla.
Pri nedostatku strpljenja sam ipak odlučila okrenuti par brojeva. Pronašla sam tel.broj sjedišta registriranog u Hrvatskoj, no uzalud, čudan je zvuk pozivanja i nitko se ne javlja. Tu se nemojte ni truditi.
Zvala sam službu za korisnike, naravno u Barceloni, gdje se nakon podužeg čekanja javila gospođica koja govori pola španjolski, pola engleski. Nakon 15 min, uspjele smo se sporazumijeti. Dobila sam informaciju kako oni prevode sve naše mail-ove i da ne postoji korisnička služba u Hrvatskoj. Na kraju smo se dogovorile da pošaljem potvrdu o transakciji od strane banke na mail koji mi je nakon razgovora poslala.
Mango Hrvatska ne postoji kao korisnička služba, već je to automatski generirana poruka u aplikaciji ili preveden sadržaj u e-mail poruci.
Zaključno pitanje: Zašto tako jedna ozbiljna međunarodna tvrtka nema korisničku službu u svakoj državi u kojoj posluje?