Dobrodošla! :) Odmah ću se prebaciti na "ti" da se ne zezam s ispravljanjem kasnije.
Što se samih oglasa tiče - prva slika mora biti tvoja (u oglas smiješ staviti sliku s interneta, ali ne smije biti prva), i ne smiješ stavljati kolaž fotografija. Nemoj muljati u taggovima pa stavljati da je nešto u isto vrijeme i Zara i Stradivarius i Nike. Ne smiju se oglašavati stvari za koje ne postoji kategorija (npr. knjige ili namještaj - za to postoji otvorena tema na forumu) i ne smiju se stavljati oglasi tipa "akcija, rasprodaja" i samo slika snižene cijene, a ne predmeta.
Oglasi s više slika budu uspješniji, kao i oni sa slikama koje su čiste i koje imaju jednostavnu pozadinu, pa ako imaš vremena potruditi se malo oko toga, moglo bi ti puno pomoći, pogotovo u početku. Naravno da to nije svima bitno, no razmišljaj kao kupac - što tebi privlači pozornost?
Ako je nešto deklarirano kao XL, no misliš da odgovara na M, onda tako napiši u opisu artikla, no naglasi obavezno što na samom proizvodi piše. Jaaako je dobra stvar biti u mogućnosti poslati potencijalnom kupcu i mjere, primijetila sam da se to dosta traži za hlače i za gazište obuće. Oštećenja i slično je uvijek lijepo napomenuti i poslikati, bar u privatnim porukama.
Nakon što predmet prodaš, označi ga na samom oglasu kao prodanim dok ga kupac ne uspije usporediti s onime što je oglašeno, mislim da je to jedno od onih pravila koja nisu zapisana nigdje, ali se uuvijek uvijek cijene.
Što se slanja tiče, ne znam odgovara li ti isključivo pošta, isključivo tisak ili oboje, ali lijepo je i to negdje imati napisano, no nije neophodno. Slanje pouzećem je jako zeznuta stvar jer se zna dogoditi da kupac odbija preuzeti paket (puuno je takvih slučajeva na crnoj listi), pa ti se paket vrati a ti moraš platiti iznos dvije poštarine, što bude puno.
Dobrodošla! :) Odmah ću se prebaciti na "ti" da se ne zezam s ispravljanjem kasnije.
Što se samih oglasa tiče - prva slika mora biti tvoja (u oglas smiješ staviti sliku s interneta, ali ne smije biti prva), i ne smiješ stavljati kolaž fotografija. Nemoj muljati u taggovima pa stavljati da je nešto u isto vrijeme i Zara i Stradivarius i Nike. Ne smiju se oglašavati stvari za koje ne postoji kategorija (npr. knjige ili namještaj - za to postoji otvorena tema na forumu) i ne smiju se stavljati oglasi tipa "akcija, rasprodaja" i samo slika snižene cijene, a ne predmeta.
Oglasi s više slika budu uspješniji, kao i oni sa slikama koje su čiste i koje imaju jednostavnu pozadinu, pa ako imaš vremena potruditi se malo oko toga, moglo bi ti puno pomoći, pogotovo u početku. Naravno da to nije svima bitno, no razmišljaj kao kupac - što tebi privlači pozornost?
Ako je nešto deklarirano kao XL, no misliš da odgovara na M, onda tako napiši u opisu artikla, no naglasi obavezno što na samom proizvodi piše. Jaaako je dobra stvar biti u mogućnosti poslati potencijalnom kupcu i mjere, primijetila sam da se to dosta traži za hlače i za gazište obuće. Oštećenja i slično je uvijek lijepo napomenuti i poslikati, bar u privatnim porukama.
Nakon što predmet prodaš, označi ga na samom oglasu kao prodanim dok ga kupac ne uspije usporediti s onime što je oglašeno, mislim da je to jedno od onih pravila koja nisu zapisana nigdje, ali se uuvijek uvijek cijene.
Što se slanja tiče, ne znam odgovara li ti isključivo pošta, isključivo tisak ili oboje, ali lijepo je i to negdje imati napisano, no nije neophodno. Slanje pouzećem je jako zeznuta stvar jer se zna dogoditi da kupac odbija preuzeti paket (puuno je takvih slučajeva na crnoj listi), pa ti se paket vrati a ti moraš platiti iznos dvije poštarine, što bude puno.