> marysapparel:
> Čak ne mora niti postojati “rok trajanja” oglasa, već samo opcija da se nakon npr. 30 dana oglas može obnoviti, samo “refreshati” tj. doći na vrh pretraga, bez njegovog prethodnog brisanja. Znači taman i da se on ne obnovi, i dalje postoji pa korisnici koji ne ulaze često ne bi imali problem po tom pitanju. Što se tiče ovoga da bi neki visili na krpicama kao na automatu, ne vidim problem u tome, jednako kao što i sad pojedine korisnice brišu stare oglase pa objavljuju nove, isto tako više dolaze do izražaja od onih koji to ne čine. A i profil je potrebno održavati kao i sve ostalo; ako u njega uložite, sasvim je pravedno da dobivate više klikova. Zapravo obnova oglasa bi samo pojednostavila trenutnu situaciju, ne bi ju drastično mijenjala.
Razumijem vašu ideju i ok je. Mislim, svaka nova ideja za poboljšanje je dobro došla.
Ali svakako mislim da bi se obnova oglasa u tom slučaju trebala nekako ograničiti. U redu je držati do svog profila, ali evo primjera odprije, ovdje je bila nekoliko korisnica koje su imale stvarno hrpu artikala na svom profilu i svaki dan su obnavljale svoje oglase. To nije više bilo održavanje profila nego zamaranje nas drugih korisnica. U nadi da ćeš naći nešto povoljno i zanimljivo pregledavajući najnovije oglase, ono svaki drugi oglas tih korisnica. U redu mi je obnoviti oglas nakon mjesec dana, ali svaki dan je previše. Odbija kupca. I onaj tko je slučajno tu stvar stavio u omiljene, za dva dana je ne bi našao za kupnju, jer se oglas obrisao i obnovio.
Vjerujem da bi vama prodavačima olakšano bilo kad bi se klikovi u oglasu omiljenih zadržali, a da oglas možete po želji mjesečno obnoviti jednom.
> marysapparel:
> Čak ne mora niti postojati “rok trajanja” oglasa, već samo opcija da se nakon npr. 30 dana oglas može obnoviti, samo “refreshati” tj. doći na vrh pretraga, bez njegovog prethodnog brisanja. Znači taman i da se on ne obnovi, i dalje postoji pa korisnici koji ne ulaze često ne bi imali problem po tom pitanju. Što se tiče ovoga da bi neki visili na krpicama kao na automatu, ne vidim problem u tome, jednako kao što i sad pojedine korisnice brišu stare oglase pa objavljuju nove, isto tako više dolaze do izražaja od onih koji to ne čine. A i profil je potrebno održavati kao i sve ostalo; ako u njega uložite, sasvim je pravedno da dobivate više klikova. Zapravo obnova oglasa bi samo pojednostavila trenutnu situaciju, ne bi ju drastično mijenjala.
Razumijem vašu ideju i ok je. Mislim, svaka nova ideja za poboljšanje je dobro došla.
Ali svakako mislim da bi se obnova oglasa u tom slučaju trebala nekako ograničiti. U redu je držati do svog profila, ali evo primjera odprije, ovdje je bila nekoliko korisnica koje su imale stvarno hrpu artikala na svom profilu i svaki dan su obnavljale svoje oglase. To nije više bilo održavanje profila nego zamaranje nas drugih korisnica. U nadi da ćeš naći nešto povoljno i zanimljivo pregledavajući najnovije oglase, ono svaki drugi oglas tih korisnica. U redu mi je obnoviti oglas nakon mjesec dana, ali svaki dan je previše. Odbija kupca. I onaj tko je slučajno tu stvar stavio u omiljene, za dva dana je ne bi našao za kupnju, jer se oglas obrisao i obnovio.
Vjerujem da bi vama prodavačima olakšano bilo kad bi se klikovi u oglasu omiljenih zadržali, a da oglas možete po želji mjesečno obnoviti jednom.