Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Ukraden sadrzaj iz Tisak paketa

Drage dame! Da priupitam zbog daljnjeg postupka. Dakle, uredno sam poslala paket jednoj dragoj krpicarki sa svog tiska s kojeg uvijek saljem i znam obje gospodje koje u njemu rade. Krpicarki je paket dosao ali u njemu nije bio sadrzaj koji sam joj poslala odnosno kojeg je ona uredno meni platila. Sto sada? Ima li tko vec ovo ruzno iskustvo? Ako da, kako je postupio? Je li urodilo ikakvim plodom ili da odmah pisem kuci propalo? Ja sam krpicarki vratila uplaceni iznos i nas dvije smo po tom pitanju rijesile situaciju. Osim sto sam ja ostala i bez predmeta i bez novaca. Hvala!
2023 11 04
Pa jedino logicno što možete je poslati prigovor/prijavu na info tisak.To je jedini mjesto na kojem možete nešto poduzeti ... Zato i pišemo iznos,vrijednost paketa u obrascu baš zbog ovakvih slučajeva... Ne znam zašto se prvo tisku niste obratili.Pa zar to nije prvo što bi svatko napravio u slučaju bilo kakve reklamacije Ako ste sigurni da je nestalo u trenu od kada ste predali na tisku pa do dolaska na tisak kupilice nema se tu što čekati s reklamacijom/upitom/reakcijom i očekivati povrat novca koji ste napisali za vrijednos paketa Da li je kutija došla otvorena,oštećena?Imate dokaz od kupca ,sliku.. .jer ako nedostaje predmet to bi fizički trebalo biti vidljivo...
2023 11 04
Provjerite na Tisku da nisu zamjenili pakete, jednom mi se to dogodilo, paket je bio zamijenjen i to se uspješno ispravilo., žena kojoj sam poslala išla je na Tisak i nakon provjere se utvrdilo da su paketi zamijenjeni pa su to riješile. Probajte i Vi u dogovoru sa ženom kojoj ste slali jer je moguće da joj je prodavačica dala krivi paket dok netko drugi vjerojatno traži svoj.
2023 11 04
Jel se radi o nekoj većoj vrijednosti da bi se sadržaj paketa promjenio , kako kaže Mare@@ jel Vam žena slikala što je dobila a s brojem možete uložiti Prigovor Tisku emailom , jer bez pisanog traga neće se pokrenuti, pokušajte tako , pa i iznos koji ste stavili bar da Vas obeštete., ako ništa ne poduzmete ništa se neće ni riješiti.
2023 11 04
Probajte riješiti direktno s tiskom, mislim da imaju kamere, tak do kradja ne bi trebalo dolaziti.
2023 11 04
Jel Tisak ima i neki broj telefona ili samo onaj mail koji navode gdje se može poslati prigovor? Jeste li do sada imali ovakvih slučajeva, jeste čuli rješava li se to brzo i isplaćuju li cijeli iznos koji je naveden kao vrijednost?
2023 11 04
Postavit ću isto pitanje kao i curke u komentarima odozgo. Je li vam kupilica slikala paket kada joj je došao?. Ako, je nešto ukradeno, to bi se trebalo moći vidjeti po kutiji. Ukoliko je kutija bila zaista otvarana, kupilica je odmah mogla reagirati na licu mjesta. Savjetujem Vam da uložite pisanu žalbu tisku, te da im priložite fotografije kao dokaz da je nešto zaista otuđeno. U najmanju ruku biste trebali dobiti kao odštetu novčanu vrijednost paleta koju ste napisali na obrascu prilikom slanja. Može, a i ne mora biti da je artikl otuđen na jednom od tisak poslovnica, isto tako može, a i ne mora biti da je otuđen u toku transporta. Sumnjam da se radi o zamjeni paketa, s obzirom da je kupilica dobila sve artikle osim tog jednog (osim, ako niste slali u dvije kutije, što niste naveli gore). Nadam se da ćete uspijet riješit problem i vratiti artikl. Sretno!.
2023 11 04
meni se upravo događa vrlo neugodna situacija sa kakvom se još do sada u dugogodišnjoj praksi nisam susrela. naime, poslala sam paket (kovertu), kupilica je uredno dobila obavijest da je paket zaprimljen na prodajno mjesto, no kada je po paket došla, žena na tisku joj je rekla da paketa nema. Kupilica mi se obratila sa pitanjem što da radi, ja sam joj sugerirala da po paket ode ponovno idući dan što je i učinila, no ni idući dan paketa nije bilo iako i dalje stoji da je zaprimljen na prodajno mjesto. danas mi kupilica javlja da joj je stigla obavijest na mobitel kako njen paket već dva dana nestrpljivo čeka da ga ona podigne, no paketa nema na tisku. pokušala sam kontaktirati službu za korisnike ali oni čito vikendom ne rade. Pisanje prigovora mi se čini skroz besmisleno jer stoji da će odgovoriti u roku od 14 dana, što je u ovom slučaju nonsens jer stižu poruke da paket čeka da ga primatelj pokupi! stvarno prava zbrka ?!? ,:(
2023 11 04
Evo i kod mene ista situacija... Poslala sam L paket a kupilici urucili kovertu!!!! Sta da radimo???
2023 11 04
Kaj se to zbivaaaa ?ima broj telefona na koji se može nazvati do 3,4 popodne, uvjek se jave, 072000001
2023 11 04
> Mare@@: > Pa jedino logicno što možete je poslati prigovor/prijavu na info tisak.To je jedini mjesto na kojem možete nešto poduzeti ... > Zato i pišemo iznos,vrijednost paketa u obrascu baš zbog ovakvih slučajeva... Ne znam zašto se prvo tisku niste obratili.Pa zar to nije prvo što bi svatko napravio u slučaju bilo kakve reklamacije > Ako ste sigurni da je nestalo u trenu od kada ste predali na tisku pa do dolaska na tisak kupilice nema se tu što čekati s reklamacijom/upitom/reakcijom i očekivati povrat novca koji ste napisali za vrijednos paketa > Da li je kutija došla otvorena,oštećena?Imate dokaz od kupca ,sliku.. .jer ako nedostaje predmet to bi fizički trebalo biti vidljivo... Apsolutno da cu ici na Tisak i pisati prijavu/zalbu. Moj upit je bio je li se tko vec nasao u ovoj situacija da izbjegnem neuspjesne kanale koji se nude od strane Tiska i opcenite birokracije koja ne radja plodom.
2023 11 04
> FlyGirl5: > meni se upravo događa vrlo neugodna situacija sa kakvom se još do sada u dugogodišnjoj praksi nisam susrela. > naime, poslala sam paket (kovertu), kupilica je uredno dobila obavijest da je paket zaprimljen na prodajno mjesto, no kada je po paket došla, žena na tisku joj je rekla da paketa nema. Kupilica mi se obratila sa pitanjem što da radi, ja sam joj sugerirala da po paket ode ponovno idući dan što je i učinila, no ni idući dan paketa nije bilo iako i dalje stoji da je zaprimljen na prodajno mjesto. > danas mi kupilica javlja da joj je stigla obavijest na mobitel kako njen paket već dva dana nestrpljivo čeka da ga ona podigne, no paketa nema na tisku. > pokušala sam kontaktirati službu za korisnike ali oni čito vikendom ne rade. Pisanje prigovora mi se čini skroz besmisleno jer stoji da će odgovoriti u roku od 14 dana, što je u ovom slučaju nonsens jer stižu poruke da paket čeka da ga primatelj pokupi! > stvarno prava zbrka ?!? ,:( Ista stvar prije par tjedana. Došla mi poruka na Viber da je paket stigao i ja sam ga isla tek preuzeti nakon cca 3 dana i dođem na tisak i paketa nema, rekla mi da kod nje na ekranu piše da je u dolasku na odredište, a meni piše da je zaprimljen na Tisak i idući dan sam otišla opet i radila druga gospođa na Tisku i isto ga nema, ali sam joj rekla da je prije 4 dana stigao pa je potražila među svim paketima i našla ga i rekla da nisu potvrdili kod njih u sustavu na tisku da su ga zaprimili kad je tek stigao. Možda se i kod Vas o tome radi
2023 11 04
Meni se jednom desilo da mi je zena koja je od mene kupila mk salonke, javila da je dobila dr franklin čizme Znaci lose mi je doslo, mislila sam da se zeza Al onda sam se sjetila da je neka zena u isto vrijeme slala paket, a teta koja radi tamo je zamjenila sadrzaj jer je sama pakirala. Rjesilo se u par dana, tako da sam zvala sluzbu za korisnike, pa su oni to rjesili tako da je svaki paket bio vracen u centralno skl Pa su kasnije od tamo poslali gdje treba Inace na kiosku imaju kamere, tako da ne vjerujem da bi netko isao krasti. Mozda kasnije negdje u transportu
2023 11 04
Ukoliko je paket bio poderan, nije ga trebala preuzeti. A ako je izgledao kao da nije otvoren, a u paketu su nedostajale stvari, ufff Piše na onom formularu da odgovaraju do visine osiguranja koje navedete, najviše 66 €. Nikad mi se nije išta slično dogodilo...
2023 11 04
> blozo29: > > Mare@@: > > Pa jedino logicno što možete je poslati prigovor/prijavu na info tisak.To je jedini mjesto na kojem možete nešto poduzeti ... > > Zato i pišemo iznos,vrijednost paketa u obrascu baš zbog ovakvih slučajeva... Ne znam zašto se prvo tisku niste obratili.Pa zar to nije prvo što bi svatko napravio u slučaju bilo kakve reklamacije > > Ako ste sigurni da je nestalo u trenu od kada ste predali na tisku pa do dolaska na tisak kupilice nema se tu što čekati s reklamacijom/upitom/reakcijom i očekivati povrat novca koji ste napisali za vrijednos paketa > > Da li je kutija došla otvorena,oštećena?Imate dokaz od kupca ,sliku.. .jer ako nedostaje predmet to bi fizički trebalo biti vidljivo... > Apsolutno da cu ici na Tisak i pisati prijavu/zalbu. > Moj upit je bio je li se tko vec nasao u ovoj situacija da izbjegnem neuspjesne kanale koji se nude od strane Tiska i opcenite birokracije koja ne radja plodom. Pa ne mora mi se dogoditi da bi znala da na forumu ne bi tražila savjet niti odgovor ako sam sigurna da sam sve napravila kako treba.Poslala paket sa svim placenim/kupljenim stvarima i iza toga stajala 100% Prvo bi tražila kupca da mi sve poslika (iz toga se jako puno toga može shvatiti mislim da nemoram crtati kako ) a onda izravno reklamirala tisku.Ako znam da sam ja sve napravila kako treba ne bi samo tako popustila kupcu...pa tako bi svatko mogao reći da mu nije došlo ono naručeno i placeno 🙄.Bojim se samo da ovo sada neće dati nekome ideju za nove vrste prevare ovdje Što?Nije mi došlo što sam.platila i vratite mi novce??Ma da ne bi samo tako... nakon što bi se sve istražililo onda da ali na temelju samo rečenice "to mi nije došlo " bez nekog dokaza i ne baš Ne ,nije mi se desilo ali sam vam konkretno odgovorila na pitanje kao da je i što bi onda napravila Dođe u potpunosti na isto
2023 11 04
1 2 3