Drage sve,
Molim vas vaše mišljenje oko nastale situacije. Opisat ću u natuknicama kronologiju, da bude što kraće i konciznije.
3.3.šaljem upit za određene artikle i tražim slanje Tiskom
4.6. konačno dogovaramo prodaju, šalje IBAN, isti dan odgovaram da sutra uplaćujem
5.6. uplaćujem i šaljem svoje podatke Tiska. Isti dan odgovara kako će poslati naredni dan ali Poštom, jer Tiskom ne šalje.
Ovdje napominjem da generalno ne surađujem s ljudima koji šalju Poštom jer znamo u kakvom je stanju. Njoj *sada* na profilu piše da šalje isključivo Poštom, međutim, ja se ne sjećam, niti se može dokazati da je tako pisalo u ožujku kada sam je prvotno kontaktirala, ili u lipnju kada smo realizirale kupoprodaju.
15.6. šaljem poruku gdje je pitam gdje je paket i da nije poslala nikakvu potvrdu o slanju
16.6. šalje potvrdu (bez ikakve isprike)
19.6. ju obavještavam da pošiljka nije niti krenula iz njezinog grada i u pošti me upućuju da joj kažem neka ispuni potražnicu, jer ja sa svoje strane ne mogu ništa
20.6. odgovara da će pogledati pa javiti
28.6. *opet ja* pitam ima li kakvih novosti. Drugi dan odgovara da su joj uzeli broj za kontakt i da će joj javiti. Ni riječi o potražnici
10.8. opet pitam ima li novosti. Isti dan odgovara da je potražnica napravljena i da će joj javiti.
Od onda ni pisma ni razglednice, do prije 4 dana kada joj javljam da je molim da mi vrati moje novce (cijelih 8 eura), jer da sa svoje strane nije napravila ama baš ništa kako bi riješila nastali problem. Sad je već prekasno, paket je izgubljen, žena u pošti je sva u čudu zašto prodavatelj nije na vrijeme napravio potražnicu niti zatražio naknadu štete, za što je imala dva mjeseca.
Ona odbija bilo kakvu odgovornost, jer "ja nisam kriva, ja sam poslala paket i potvrdu". Ja joj objašnjavam da nije moja odgovornost da nju tjeram da ide u poštu, radi potražnicu i traži naknadu štete.
Tko je u pravu i što mi je činiti?
Hvala!
Drage sve,
Molim vas vaše mišljenje oko nastale situacije. Opisat ću u natuknicama kronologiju, da bude što kraće i konciznije.
3.3.šaljem upit za određene artikle i tražim slanje Tiskom
4.6. konačno dogovaramo prodaju, šalje IBAN, isti dan odgovaram da sutra uplaćujem
5.6. uplaćujem i šaljem svoje podatke Tiska. Isti dan odgovara kako će poslati naredni dan ali Poštom, jer Tiskom ne šalje.
Ovdje napominjem da generalno ne surađujem s ljudima koji šalju Poštom jer znamo u kakvom je stanju. Njoj *sada* na profilu piše da šalje isključivo Poštom, međutim, ja se ne sjećam, niti se može dokazati da je tako pisalo u ožujku kada sam je prvotno kontaktirala, ili u lipnju kada smo realizirale kupoprodaju.
15.6. šaljem poruku gdje je pitam gdje je paket i da nije poslala nikakvu potvrdu o slanju
16.6. šalje potvrdu (bez ikakve isprike)
19.6. ju obavještavam da pošiljka nije niti krenula iz njezinog grada i u pošti me upućuju da joj kažem neka ispuni potražnicu, jer ja sa svoje strane ne mogu ništa
20.6. odgovara da će pogledati pa javiti
28.6. *opet ja* pitam ima li kakvih novosti. Drugi dan odgovara da su joj uzeli broj za kontakt i da će joj javiti. Ni riječi o potražnici
10.8. opet pitam ima li novosti. Isti dan odgovara da je potražnica napravljena i da će joj javiti.
Od onda ni pisma ni razglednice, do prije 4 dana kada joj javljam da je molim da mi vrati moje novce (cijelih 8 eura), jer da sa svoje strane nije napravila ama baš ništa kako bi riješila nastali problem. Sad je već prekasno, paket je izgubljen, žena u pošti je sva u čudu zašto prodavatelj nije na vrijeme napravio potražnicu niti zatražio naknadu štete, za što je imala dva mjeseca.
Ona odbija bilo kakvu odgovornost, jer "ja nisam kriva, ja sam poslala paket i potvrdu". Ja joj objašnjavam da nije moja odgovornost da nju tjeram da ide u poštu, radi potražnicu i traži naknadu štete.
Tko je u pravu i što mi je činiti?
Hvala!