Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Molim savjet - izgubljeni paket, korisnica odbija odgovornost

Drage sve, Molim vas vaše mišljenje oko nastale situacije. Opisat ću u natuknicama kronologiju, da bude što kraće i konciznije. 3.3.šaljem upit za određene artikle i tražim slanje Tiskom 4.6. konačno dogovaramo prodaju, šalje IBAN, isti dan odgovaram da sutra uplaćujem 5.6. uplaćujem i šaljem svoje podatke Tiska. Isti dan odgovara kako će poslati naredni dan ali Poštom, jer Tiskom ne šalje. Ovdje napominjem da generalno ne surađujem s ljudima koji šalju Poštom jer znamo u kakvom je stanju. Njoj *sada* na profilu piše da šalje isključivo Poštom, međutim, ja se ne sjećam, niti se može dokazati da je tako pisalo u ožujku kada sam je prvotno kontaktirala, ili u lipnju kada smo realizirale kupoprodaju. 15.6. šaljem poruku gdje je pitam gdje je paket i da nije poslala nikakvu potvrdu o slanju 16.6. šalje potvrdu (bez ikakve isprike) 19.6. ju obavještavam da pošiljka nije niti krenula iz njezinog grada i u pošti me upućuju da joj kažem neka ispuni potražnicu, jer ja sa svoje strane ne mogu ništa 20.6. odgovara da će pogledati pa javiti 28.6. *opet ja* pitam ima li kakvih novosti. Drugi dan odgovara da su joj uzeli broj za kontakt i da će joj javiti. Ni riječi o potražnici 10.8. opet pitam ima li novosti. Isti dan odgovara da je potražnica napravljena i da će joj javiti. Od onda ni pisma ni razglednice, do prije 4 dana kada joj javljam da je molim da mi vrati moje novce (cijelih 8 eura), jer da sa svoje strane nije napravila ama baš ništa kako bi riješila nastali problem. Sad je već prekasno, paket je izgubljen, žena u pošti je sva u čudu zašto prodavatelj nije na vrijeme napravio potražnicu niti zatražio naknadu štete, za što je imala dva mjeseca. Ona odbija bilo kakvu odgovornost, jer "ja nisam kriva, ja sam poslala paket i potvrdu". Ja joj objašnjavam da nije moja odgovornost da nju tjeram da ide u poštu, radi potražnicu i traži naknadu štete. Tko je u pravu i što mi je činiti? Hvala!
2023 12 09
Posiljatelj posiljke mora u posti raditi potraznicu i traziti naknadu To ne moze primatelj Najlakse napisati,ja poslala evo sifra i to je to od mene Ako uzmem novac,onda se brinem da kupac dobije kupljeno Ili povrat novca
2023 12 09
Apsolutno ste vi u pravu. Po mome bi vam trebala vratiti kompletan iznos i onda se ona naplatiti od pošte odnosno ne naplatiti budući da nije na vrijeme ništa poduzela.
2023 12 09
> kozmetika88: > Posiljatelj posiljke mora u posti raditi potraznicu i traziti naknadu > To ne moze primatelj > Najlakse napisati,ja poslala evo sifra i to je to od mene > Ako uzmem novac,onda se brinem da kupac dobije kupljeno > Ili povrat novca Da, to joj i ja pokušavam objasniti pa se neda. Da bar ima nekakve naznake da je spremna na nekakav kompromis, barem pola iznosa ili nešto, ali eto, za sad ništa od toga. Mislite li da je to za negativnu ocjenu?
2023 12 09
Negativna sigurno Platili ste nesto a niste dobili nista Zasto nije pratila status posljke,zasto nista nije poduzela da vidi di je zapelo Duznost prodavaca je da prati posiljku dok ju kupac ne preuzme
2023 12 09
Apsolutno je prodavatelj taj koji je trebao skrbiti za svog kupca i potrudit se otici u postu sa original potvrdom. Ja sam jutros to uradila za svog kupca koji od 01.12. paketomatom nije dobio paket, a status stoji na netu isti. Dosla sam sa original potvrdom i napravila reklamaciju, gdja u posti je iskopirala moju potvrdu i oni vide u programu sto mi ne vidimo, a to je da se paket nalazi u sortirnici i da ceka isporuku jer imaju manjak ljudi i nije izgubljen. Rezultat potrosenih mojih 10 min vremena u korist zadovoljstva kupca i moje obaveze je rezultiralo da su kupca zvali iz poste da imaju guzvu u paketomatu i da je njena posiljka ceka u postanskom uredu i moze je preuzeti u ponedjeljak ( napominjem da je na netu stajalo da je paket jos u postanskom uredu u Splitu gdje sam ga i predala). Negativna ocjena za vasu prodavacicu zbog nemara i nebrige.
2023 12 09
Pola godine čekate?! Vjerojatno je slala obično, ako je išta i poslala... A možda je i dala šifru za nečiji tuđi paket što je slala, nakon pola godine totalno je nevažno jer NIJE poslala onako kako ste tražili, paket na kraju nije stigao do Vas i dužna Vam je vratiti SVE što ste uplatili i novce za stvar i poštarinu! Nakon tjedan dana čekanja, ja bih makar neutralnu ostavila.
2023 12 09
Ostavite joj negativnu odmah. 6 mjeseci prekasno al ok.
2023 12 09
Isto tako je sa tiskom, primatelj nemože ništa učiniti, nego je pošiljatelj taj koji traži paket i dobiva naknadu. Tako da po nekima koji smatraju da nemaju nikakvu obavezu zbog nestalog paketa, kupac ostaje bez love, a oni lijepo stave duplo u đepek. Još jedan u nizu detalja koje treba dogovoriti prije kupnje, divotica!
2023 12 09
> Jazzy8: > > kozmetika88: > > Posiljatelj posiljke mora u posti raditi potraznicu i traziti naknadu > > To ne moze primatelj > > Najlakse napisati,ja poslala evo sifra i to je to od mene > > Ako uzmem novac,onda se brinem da kupac dobije kupljeno > > Ili povrat novca > Da, to joj i ja pokušavam objasniti pa se neda. > Da bar ima nekakve naznake da je spremna na nekakav kompromis, barem pola iznosa ili nešto, ali eto, za sad ništa od toga. > Mislite li da je to za negativnu ocjenu? Red flag je sto je trebalo 3 mjeseca da se uopce dogovorite za prodaju, tako da ne vjerujem da ce suradjivati. Ali je za negativnu i link na temu na forumu. Na njoj je da od poste dobije naknadu za izgubljeni paket, a vama vrati novce, ali joj se nije dalo s time gnjaviti jer je ionako planirala zadrzati novce koje ste joj uplatili. Ako necete staviti negativnu, svakako stavite link na profil ovdje da znamo koga izbjegavati
2023 12 09
Čekajte, ja tu ne razumijem neke stvari. Na primjer - vi ste čekali od 28.6. do 10.8. da biste ponovo postavili pitanje o stanju stvari?! I zatim od 10.8. do 5.12.?! Žena vas zavlači pola godine i vi pitate je li to za negativnu ocjenu?!
2023 12 09
Na vašem mjestu bih odustala od kupnje nakon što mi se ne bi javila 3 dana od mog upita za artikle, a ne 3 mjeseca, no to sam ja. Nije mi samo jasno kako je mogla biti mirna i ne pitati Vas svo vrijeme od slanja paketa je li pošiljka stigla do Vas?!. Šaljem pakete tiskom i njihov status pratim jednako kao i kupac. Jeste li pogledali dobro potvrdu koju je poslala?. Poklapaju li se datumi s potvrde sa datumom kad je gospođa rekla da je paket poslan?. Jednostavno mi nema logike mirno sjediti i ništa ne poduzimati, dok kupac čeka paket 2 mjeseca za koji je uplatio novac odmah drugi dan nakon što su poslani podatci. Mislim da nitko nikada nije imao suradnju koja je ovoliko dugo trajala, čak 5 mjeseci (od 3.3.-10.8.). Gospođa je Vaših 8€ odavno potrošila, a Vi možete zaboraviti na taj novac, jer čisto sumnjam da će Vam ga vratiti (daj Bože da griješim i da sve bude okej na kraju). Svakako, sretno Vam bilo i nadam se da ćete dobiti svoj novac natrag.
2023 12 09
Hvala vam svima na mišljenjima i sugestijama. Jasno mi je da su neke od vas frustrirane, međutim "trebala sam" i "nisam trebala" su prošlo svršeno vrijeme i to ne mogu promijeniti. Jedino opravdanje za ovu sagu koje imam, s moje strane, jest to da sam jako strpljiva i nekonfliktna osoba, toliko da su mi to zapravo postale mane :) A i u to vrijeme sam imala zaista gomilu životno ozbiljnih problema pa mi je taj paket od 8 eura samo tu i tamo upao u fokus. U sve ove godine na Krpicama nikada mi se nije dogodila slična situacija (izgubljeni paket). S druge strane, uporna sam. Jednom sam jednu ženu godinu dana tjerala da mi vrati novce - to je bila zabavna prepiska. Ako si čovjek poželi pročačkati mozak vilicom kroz oko, preporučujem suradnju sa sociopatom :) (ne govorim o ovom slučaju). Djevojci je poslana tema da vidi mišljenje svih vas i ostavljena joj je negativna ocjena. Da odgovorim na pitanja, paket je zaista poslan preporučeno na navedeni datum, samo što nije poslala potvrdu 10 dana, do kad je ja nisam zamolila da pošalje. Prijavljuje se na profil i na više mojih poruka odgovorila je jednom s konstatacijom da ona nije kriva.
2023 12 11
https://mojekrpice.hr/elizabett-330322 Ovo je njezin profil.
2023 12 11
Ovo je ludo, žena ima preko 100 ocjena. Kako ih je uspijela skupiti? Uz to slanje samo poštom? Dok sam živjela u Zagrebu bar sam dobijala račune, ovdje u Puli ni računi ne dolaze. Gospođa Vam treba vratiti novce. Pošiljatelj je odgovoran za pošiljku sve do preuzimanja i samo on može dobiti povrat novaca.
2023 12 13