Intrigantno je to kako djeca upijaju više negativnih stvari, od onih lijepših,pozitivnih. Imam primjer jedan, gdje se radi o dječaku ( 4),i curici (6) godina. Ima masu lijepih stvari koje se oko njih dešavaju, a oni pamte i sve više upijaju one loše. Pokušavam raditi s njima lijepe stvari,pričati,crtati,šetati,igrati se, učiti i vježbati,bez da ih forsiram, a oni su sve manje zainteresirani za to. Radi se o mojim nečacima. Njihovi roditelji su prisutni u svemu tome,ali nevidim puno volje da ih promjene. Sve što oni znaju jest derati se,buljiti u tv i laptop. Tu i tamo nešto naprave s curicom,klinac je večinom po svojoj strani, jer od najranije dobi su ih znali odvajati jer je curica bila jako ljubomorna na brata i nikako se nije mogla prilagoditi, a sad kad su porasli sve više se svađaju i jednostavno se neznaju igrati. Ja, kao teta, pokušala sam spojiti igru + učenje za obojcu i to je donekle počelo funcionirati. Jedino gdje su složni, to je da naprave neki kvar,da nešto razbiju,pokvare i slično. Stalno im objašnjavam da to nesmiju raditi,ali ja kao teta nemam autoritet , a njihovi roditelji se neznaju postaviti i djeca manipuliraju njima.Mala ide u malu školu i ustanovljena joj je slaba motorika i grafomotorika. To zato jer roditelji nisu radili s njom dovoljno,a sve slikovnice,knjižice,učilice su gorile u kaminu,jer niko nije vodio brigu o tome i niko se normalan nije našo da kaže: ne to nesmiješ trgati! To je za crtanje! To je za bojanje! [:place] [:place] Meni kao teti je najteže gledati to,a nikako nemogu to promjeniti,a bezbroj puta sam o tome razgovarala s njima. Imaju svega, i sve im se pruža, a najmanje ono što im je zaista potrebno! [:place]
Intrigantno je to kako djeca upijaju više negativnih stvari, od onih lijepših,pozitivnih. Imam primjer jedan, gdje se radi o dječaku ( 4),i curici (6) godina. Ima masu lijepih stvari koje se oko njih dešavaju, a oni pamte i sve više upijaju one loše. Pokušavam raditi s njima lijepe stvari,pričati,crtati,šetati,igrati se, učiti i vježbati,bez da ih forsiram, a oni su sve manje zainteresirani za to. Radi se o mojim nečacima. Njihovi roditelji su prisutni u svemu tome,ali nevidim puno volje da ih promjene. Sve što oni znaju jest derati se,buljiti u tv i laptop. Tu i tamo nešto naprave s curicom,klinac je večinom po svojoj strani, jer od najranije dobi su ih znali odvajati jer je curica bila jako ljubomorna na brata i nikako se nije mogla prilagoditi, a sad kad su porasli sve više se svađaju i jednostavno se neznaju igrati. Ja, kao teta, pokušala sam spojiti igru + učenje za obojcu i to je donekle počelo funcionirati. Jedino gdje su složni, to je da naprave neki kvar,da nešto razbiju,pokvare i slično. Stalno im objašnjavam da to nesmiju raditi,ali ja kao teta nemam autoritet , a njihovi roditelji se neznaju postaviti i djeca manipuliraju njima.Mala ide u malu školu i ustanovljena joj je slaba motorika i grafomotorika. To zato jer roditelji nisu radili s njom dovoljno,a sve slikovnice,knjižice,učilice su gorile u kaminu,jer niko nije vodio brigu o tome i niko se normalan nije našo da kaže: ne to nesmiješ trgati! To je za crtanje! To je za bojanje! [:place] [:place] Meni kao teti je najteže gledati to,a nikako nemogu to promjeniti,a bezbroj puta sam o tome razgovarala s njima. Imaju svega, i sve im se pruža, a najmanje ono što im je zaista potrebno! [:place]