Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Životopis i zamolba

Pozdrav drage djevojke/žene [:hihot] , trebala bih ako koja ima primjer dobro napisanog životopisa za posao (može i molbe)? Evo googlam i gledam, ali ništa mi nije baš zapelo za oko da bih po tome pisala. Ako netko ima, bit ću zahvalna ako mi proslijedi. [:zaljubljen]
2015 09 13
Europass ima hrpu primjera...
2015 09 13
Hvala. [:zaljubljen] Još bi me zanimalo da li je moguće uopće dobiti posao kao pripravnik ako sam još uvijek student? Da li zna netko? [:smije]
2015 09 13
samo ispuni europass sa svojim podacima...taj je najbolji, sve ti pise pa i primjeri a kalup za molbu naravno ne postoji je bi trebalo svaki put nesto drugo pisat jer je svaka firma drugacija, a i radno mjesto, trebas napisati zasto bas ti za to radno mjesto jedino opcenito sto mozes napisati: postovani prijavljujem se za radno mjesto x bila bih Vam zahvalna da mi se javite za razgovor. lijep pozdrav
2015 09 13
Btw, vrijedi reći, meni su se više javljali kad sam stavljala sliku. Što ne znači da sam lijepa (nipošto), nego se poslodavac lakše uvjeri i umiri da nisam baaaš na prrviiii pogled munjozna. [:hihot] [:hihot] [:hihot] [:smije]
2015 09 14
za pripravnički je potrebno minimalno mjesec dana biti prijavljen na hzz...tek nakon toga imate pravo javljati se na takve natječaje :)
2015 09 14
Ne možeš biti pripravnik ako još studiraš, to je definirano zakonom. [:smijesi]
2015 09 14
A joooj, tog sam se i bojala. [:tuzan] Ništa, barem ću pokušati ako ništa drugo. Hvala svima [:smijesi]
2015 09 14
no, možeš se zaposliti, nemoj krivo shvatiti, ali ti se ne računa u pripravnički :)
2015 09 14
Radi se možda o školi?
2015 09 14