[:tuzan] Imala sam suradnju prije 20 dana s jednom korisnicom. Ja kao kupac, ona kao prodavač. Radilo se o majici marke abercrombie & fitch koja mi se svidila na prvu. Ne volim kupovati stvari koje nisu original pa ih nositi pod original stoga sam korisnicu pitala da li je majica original na što je ona odgovorila da NARAVNO DA JE.
ja sam potom uplatila novce ODMAH. nakon toga sam čekala dotičnu 5 dana da se sjeti poslati artikl, s tim da mi je rekla da za postarinu uplatim 15 kn (preko pošte?) što se meni činilo puno za jedno običnu majicu, to sam joj i rekla..no na kraju sam joj odlučila uplatiti 15kn za poštarinu jer mi se stvarno sviđao artikl. Poslala ga je u četvrtak,a meni je došlo u utorak jer je naravno poslala OBIČNO...
nakon sto sam otvorila paket odmah sam primjetila kako majica nije original ( s obzirom da imam dosta a&f odjeće) kao i da je poslano OBIČNO,a ne kako smo se dogovorile...korisnica me je u startu napala da kako mogu reci da majica nije original da ju je ona kupila u hrvatskoj i da zna da je orig. (da napomenem: majice te marke nisu dostupne u hrv jer ne postoji niti jedna trgovina).. to sam joj naravno i napisala..i ona je mene napala da kako ja mogu reci da je glupa...sto naravno nisam rekla..i pitala sam ju to za postarinu, opet je nesto namuljala..
dosad nisam imala negativna iskustva, uspjeli smo se nesto dogovoriti u svim situacijama. Smatrala sam da sam zakinuta i pitala za sto cemo napraviti, rekla je da povrat novca ne dolazi u obzir ali da mogu izabrati drugi artikl. Nista od njezinih stvari mi nije odgovaralo,ali uspjela sam naci jedan koji mi je ajmo reći uredu. i pitala je moze da izmjenimo stvari..od tog dana ni traga ni glasa,a uredno se prijavljuje..poslala sam joj 3-4 poruke nakon toga ali nista.....
[:tuzan] Imala sam suradnju prije 20 dana s jednom korisnicom. Ja kao kupac, ona kao prodavač. Radilo se o majici marke abercrombie & fitch koja mi se svidila na prvu. Ne volim kupovati stvari koje nisu original pa ih nositi pod original stoga sam korisnicu pitala da li je majica original na što je ona odgovorila da NARAVNO DA JE.
ja sam potom uplatila novce ODMAH. nakon toga sam čekala dotičnu 5 dana da se sjeti poslati artikl, s tim da mi je rekla da za postarinu uplatim 15 kn (preko pošte?) što se meni činilo puno za jedno običnu majicu, to sam joj i rekla..no na kraju sam joj odlučila uplatiti 15kn za poštarinu jer mi se stvarno sviđao artikl. Poslala ga je u četvrtak,a meni je došlo u utorak jer je naravno poslala OBIČNO...
nakon sto sam otvorila paket odmah sam primjetila kako majica nije original ( s obzirom da imam dosta a&f odjeće) kao i da je poslano OBIČNO,a ne kako smo se dogovorile...korisnica me je u startu napala da kako mogu reci da majica nije original da ju je ona kupila u hrvatskoj i da zna da je orig. (da napomenem: majice te marke nisu dostupne u hrv jer ne postoji niti jedna trgovina).. to sam joj naravno i napisala..i ona je mene napala da kako ja mogu reci da je glupa...sto naravno nisam rekla..i pitala sam ju to za postarinu, opet je nesto namuljala..
dosad nisam imala negativna iskustva, uspjeli smo se nesto dogovoriti u svim situacijama. Smatrala sam da sam zakinuta i pitala za sto cemo napraviti, rekla je da povrat novca ne dolazi u obzir ali da mogu izabrati drugi artikl. Nista od njezinih stvari mi nije odgovaralo,ali uspjela sam naci jedan koji mi je ajmo reći uredu. i pitala je moze da izmjenimo stvari..od tog dana ni traga ni glasa,a uredno se prijavljuje..poslala sam joj 3-4 poruke nakon toga ali nista.....