Rješenja baš i nema,
naprimjer može biti pogrešna adresa,
zatim onaj koji prima pošiljku može biti trenutno odsutan pa pošiljku ne može podignut-nakon što listonoša ili ti poštar ostavi obavijest o prispjeću (žuti papirić) pošiljka se u pošti zadržava 5 dana ako je nitko ne podigne (osobno ili opunomoćenik) pošiljka se vraća pošiljaocu, a on plaća povratnu poštarinu, pošiljaoc nemora otići po pošiljku , u tom slučaju paket zadržava pošta s naznakom neuručivo, te nakon nekog vremena predmet ide na javnu licitaciju (godišnje se održava jednom)
zatim do čestog povrata dolazi kada na sandučiću ili zvonu nije napisano točno prezime (supruga ima dva prezimena koristi jedno, podstanar mora svoje prezime označiti na sandučiću)
zatim, do povrata dolazi ako primaoc nije zadovoljan sadržajem pošiljke odnosno onim što mu je poslano,
kada zaprimate svoj paket imate ga pravo otvorit uz prisustvo poštara ili službenice u pošti ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni sadržsjem pošiljku možete vratit uz naznaku (ne želi primit) a poštar ili službenica naprave pismeno obrazloženje i pošiljka se vraća pošiljaocu
Bilo bi poželjno da se ona javi, iz kojeg razloga se ne javlja možemo se samo pitat, ili nakon nekog vremena dat komentar pozitivan ili negativan.
Moj savjet nikako ne slat ponovno istoj osobi dok ne ostvarite kontakt.
lijepi pozzzzzz
Rješenja baš i nema,
naprimjer može biti pogrešna adresa,
zatim onaj koji prima pošiljku može biti trenutno odsutan pa pošiljku ne može podignut-nakon što listonoša ili ti poštar ostavi obavijest o prispjeću (žuti papirić) pošiljka se u pošti zadržava 5 dana ako je nitko ne podigne (osobno ili opunomoćenik) pošiljka se vraća pošiljaocu, a on plaća povratnu poštarinu, pošiljaoc nemora otići po pošiljku , u tom slučaju paket zadržava pošta s naznakom neuručivo, te nakon nekog vremena predmet ide na javnu licitaciju (godišnje se održava jednom)
zatim do čestog povrata dolazi kada na sandučiću ili zvonu nije napisano točno prezime (supruga ima dva prezimena koristi jedno, podstanar mora svoje prezime označiti na sandučiću)
zatim, do povrata dolazi ako primaoc nije zadovoljan sadržajem pošiljke odnosno onim što mu je poslano,
kada zaprimate svoj paket imate ga pravo otvorit uz prisustvo poštara ili službenice u pošti ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni sadržsjem pošiljku možete vratit uz naznaku (ne želi primit) a poštar ili službenica naprave pismeno obrazloženje i pošiljka se vraća pošiljaocu
Bilo bi poželjno da se ona javi, iz kojeg razloga se ne javlja možemo se samo pitat, ili nakon nekog vremena dat komentar pozitivan ili negativan.
Moj savjet nikako ne slat ponovno istoj osobi dok ne ostvarite kontakt.
lijepi pozzzzzz