Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Slobodno vrijeme i hobiji /

Putovanja, odmori /

hoteli -iskustva

Da li ste imale losa iskustva sa smjestajem, tj. da hotelska soba nije odgovarala vasoj rezervaciji, sto ste napravili? Nisan zahtjevna, ne trazim previse, ono najosnovnije, al moj nedavni smjestaj me razocarao, i sad ne znam sto napraviti, ima li uopce smisla. Petnaestak dana prije puta rezervirali smo smjestaj preko bookinga. Zbog lokacije (na padini) hotel je na tri kata,al prvi nema prozore, to je i naznaceno na niskobudjetnim sobama. Kazem muzu, kad vec idem i placam, ne zelim bunker, platit cemo normalnu sobu nek ima prozor, da znam jel dan il noc... rezervirali sobu, naveli da nam treba parking (besplatan je). Tri dana prije dolaska, napisemo mail, da provjerimo jel sve sa rez.ok, imamo li parking...cisto zbog provjere jer nije bilo naplate unaprijed. Stizemo u hotel, frajer sjedi na ulazu, puš pauza i pita jeste vi za check-in, nista dobar dan...al aj di nes. Osim toga, progovrio je jos samo dvi recenice, moze li dobit dokumente i soba je livo drugi kat... U sobi skuzin da ne znan do kad je dorucak ni wifi pass i iznenadjenje, da u sobi nema tv-a. Daljinski na stolu, dvb-t ustekan, cak i sat prokazuje al tv-a nema.. muz ode trazit sifru i pitat za tv, a frajer odgovori :-"ta soba je bez tv-a"- end of quote. Nikakvo objasnjenje, nista, samo je to reka..sad vec nas dvoje sumnjamo u sebe sta smo mi to rezervirali, jasam li dobro sve poklikala, meni bitno bilo da ne klikem na krivu sobu onu bez prozora... al mislimo si aj dobro nema veze koji ce nam djava tv, nismo dosli gledat tv u sobi, al nekako volim da je ukljucen, vise radi pozadinskih zvukova, bezveze mi u tisini... sutra zenska na recepciji, odem pitat nju, jel to neka fora sa sobom bez tv, ko bez prozora il sta, kaze zenska a ne, samo to na je novo krilo, pa nismo imali tv za tu sobu. djeluje mi ko dite, valjda je punoljetna, znam kako je radit sa ljudima, svakakvih nas ima, i znam da nije do nje, nisan nista tila vise govorit, ni raspravljat.
2019 05 01
Poslje smo skuzili da fali jos sitnica, npr. klima montirana, al nema daljinski, wc; nema cetke, na plocicama se vide tragovi gletanja, ono kad zamazu fuge, pa predju da se sve izravna,tako sve ostalo na plocicama...nema susila za kosu, ni casa nije bilo,... Treci dan- check out, treca radnica koju susrecemo, odradimo naplatu, zenska daje vizitku kaze sljedeci put se javite preko maila, bit ce vam jeftinija cijena, mislim se; nema sljedeceg puta, grad je pun hotela, ovaj zaobilazimo.hahah. E sad pitanje; sta bi vi napravili nakon ovakve usluge, zaboravili, ili mozda napisali kakav mail (priko bookinga ili direktno hotelu). mislim, ima li smisla? Jel pretjerujem il ? Slabu ocjenu im svakako ostavljam na booking review. U ovoj godini ovo nam je 4ti hotel u kojem smo bili, al po usluzi najlosiji. Ne trazim luksuz, da imam u cisto lec, oprat se.osnove koje hotel sa 4* mora pruzit.Cak je hotel u grckoj (kojima * znace ko i talijanima) bio bolji...
2019 05 01
Pisite mail bookingu i hotelu, nemate sta izgubiti. Mi smo imali slicno iskustvo ali s privatnim smjestajem. Rezervirali sobu s bracnim krevetom i kupaonom, dosta pristojno uredeno izgleda na slikama. Dodemo na adresu, zena nas vodi par ulica dalje, mislim si mozda smo nesto pobrkali. Vodi nas na kat, gledam kupaona u hodniku, zena nas dovodi u sobu s tri odvojena kreveta i govori ova vam je najljepsa soba a soba ko od moje prabake, odvratan kauc prekriven jos odvratnijom dekom. Reko hajde dobro za jednu noc cemo prezivjeti. Idemo upaliti tv, tv razbijen. To je bila kap koja je prolila casu, zovemo zenu da sta je ovo, rezervirali smo sobu s bracnim i kupaonom a ovo je trokrevetna i kupaona je zajednicka na katu + tv ne radi. Govori ona joj ja sam imala poplavu u svojim apartmanima pa sam vas dovela u sestrine. Mi govorimo zasto nije javila to na vrijeme, kakav je to nacin. Bar se onda ispricas i ljudima nista ne naplatis tu drugu sobu (iako ne znam kako to i inace mozes nekome naplatiti) a ne se pravit blesav pa ako prode prode. Ona se ustrtarila da cemo joj ostavit losu ocjenu i vratila novce i rekla neka slobodno nademo drugi smjestaj u 21h navecer. Odlicno! Snasli smo se nekako, pisali smo bookingu iako nam nije naplatila al nas je zeznula i oni su obecali to rjesiti s njom iako mislim da od toga nikad nije bilo nista jer se nisu nikad povratno javili.
2019 05 01
Takve treba i inspekciji prijaviti
2019 05 01
Samo vi pisite bookingu,inace imate i njihov br telefona pa mozete nazvati. Oni paze na takve stvari. Mi iznajmljujemo apartmane preko njih i znam da oni cak znaju trajno iskljucit neke iznajmljivace zbog slicnih stvari. Prije su bili i rigorozniji,a sad su se opustili,ali ipak djeluju na te stvari. Naslusas se svega od ljudi. U svakom slucaju losa recenzija njima,a bookingu mail. Sretno.
2019 05 01
Cure hvala na odgovorima.Mail poslan bookingu a i hotelu direktno. Dobili povratnu info od bookinga da ce kontaktirat hotel i javit nam se. @Chinchilla ajme bas mi je zao sto vam se to dogodilo. grozna je situacija ostat u sred veceri bez smjestaja. ja uvik strahujem od takvih situacija kad rezerviram. tristo puta proucim opis,slike, pa prije poska posaljem mail, da provjerim jel sve ok sa rezervacijom. al hebat ga, mogu oni odgovorit sta oce, il ko u tvom slucaju presutit. najgora pomisao mi je da dok sam u putu otkazu ili neki mail posalju, a ja to ne mogu vidit... Mi zapravo preko neta kupujemo fotografiju, a ne smjestaj, i djabe meni proucavanje te slike, citanje opisa, na kraju je uvik lutrija sta te doceka.... Ma nekako sam si mislila, da mozda ne preuvelicavam, bitno mi je da je cisto, uredno.Jedini plus sobe je bio dobar krevet i grijani pod u kupatilu, to nas je bas iznenadilo,ugodno. Steta sta taj pod ne pomaze osusit kosu... Poslje me muz zahebava, kaze da nisi trazila sobu sa prozorom, sad bi tv imala, vako gledaj kroz prozor (a prozor bocni, gleda u drugi objekat) :') Nismo dali da nam to pokvari vikend, (nadam se Chinchilla da je i vama taj put lipo prosa kad se zanemari smjestaj), izgustali smo se, umorili al od gusta, al mi je samo na kraju osta taj neki osjecaj da smo bili prevareni. Nakon prvog razmjenjenog maila pretpostavila sam da su traljavi i neprofesionalni, al eto odlucila sam zanemarit, kupile me slike i ocjena na bookingu.
2019 05 01
da ostavim ocjenu na bookingu sad odma, ili nakon sto mi se jave?
2019 05 01
E pa to. Ako su oni takvi da idu muljat onda ce stavit slike najljepseg apartmana a vama uvalit neku rupu. Ma bilo je super na kraju. Nasli drugi smjestaj. Cijeli stan za malo vise novaca. Izgledao je dosta pristojno, mi ostavili stvari i izasli na veceru. Vratili se i idemo lec a krevet pun zenskih dugih dlaka :') samo smo se poceli smijat. Ja bi odma ostavila negativnu ocjenu jer je to svakako sve bilo katastrofa bez obzira hoce li vam vratit novce ili nekako drugacije nadoknaditi.
2019 05 01
> HeidiArwain: da ostavim ocjenu na bookingu sad odma, ili nakon sto mi se jave? Ja uvijek prvo direktno pišem hotelu i bookingu, ako sam preko njih rezervirala, a soba nije odgovarala onome na stranici. Pričekam s ocjenjivanjem jer ako hotel bude fer nakon nekog neugodnog iskustva, onda im ipak dam malo veću ocjenu, a u recenziju detaljno sve napišem. Osim toga, uvijek sve poslikam i onda pošaljem slike uz svoju pritužbu i detaljno napišem što sve nije u skladu s oglašenim.
2019 05 01
> HeidiArwain: > Poslje smo skuzili da fali jos sitnica, npr. klima montirana, al nema daljinski, wc; nema cetke, na plocicama se vide tragovi gletanja, ono kad zamazu fuge, pa predju da se sve izravna,tako sve ostalo na plocicama...nema susila za kosu, ni casa nije bilo,... Eh, znalo mi se dogoditi u 5* hotelima da nema ni četke za wc niti čaša 😀 Prilikom rezervacije hotela proučim imaju li fen i ostale stvari koje su mi bitne. Ako nije navedeno, onda pošaljem hotelu upit.
2019 05 01
Imali smo isto iskustvo..i cekali smo odgovor i dobili ga u tipu blanlabla od bookinga i jos smo dobili po nosu sto se zalimo a nismo ni ocjenili tako da nase iskustvo kaze realno bez uljepsavanja napisat....kazem nase iskustvo. Ovo je cak bilo u Hr..
2019 05 01
@berni1 dva dana san proucavala, u biti, imali smo par hotela u izboru i usporedjivali, gledali po slikama i opisu koji nam vise pase, zbog lokacije, parkinga. Sve sam pazljivo citala, bas zato jer je negdi bilo navedeno bez prozora/bez dorucka... kad smo do kraja veceri skuzili koji su nedostaci, odma sam krenila ponovo proucavat rezervaciju na aplikaciji i detalje jer sam pomislila da san nesto krivo vidila, kliknula. Ne znam, mozda sam trebala odmah tada reagirat za sve, za tv, fen... al jednostavno nije mi bilo do neke rasprave, niti mi se cinilo da ima ikakvog smisla s recepcionerima ulazit u bilo kakvu pricu, ne znam bas da imaju i sefa recepcije, cak ni uniformu nisu imali. A ocjena na bookingu im je trenutno 9,3 bila sam uvjerena da mi je izbor odlican a nasla sam im toliko mana, ne racunajuci sobu koji smo dobili.Kad bi to sve napisala, mislin da bi neko reka da nisan normalna, da cjepidlacim. Za sada smo od bookinga dobili poruku da ce nam se javit kad vide sa hotelom. Slike imam, al samo dio sobe, tj. stol sa aparaturom bez tva i kartica od sobe (trebala sam mozda i ostatak sobe slikat), nisam ih prilozila u mailu,al budem, ako se bude nesto dalje razvlacilo i islo u rasprave.
2019 05 02
> HeidiArwain: > @berni1 dva dana san proucavala, u biti, imali smo par hotela u izboru i usporedjivali, gledali po slikama i opisu koji nam vise pase, zbog lokacije, parkinga. Sve sam pazljivo citala, bas zato jer je negdi bilo navedeno bez prozora/bez dorucka... kad smo do kraja veceri skuzili koji su nedostaci, odma sam krenila ponovo proucavat rezervaciju na aplikaciji i detalje jer sam pomislila da san nesto krivo vidila, kliknula.... Bome imaju visoku ocjenu, ali to ne znači da ti sa visokim ocjenama ne mogu zbrljati. Ma ja nosim sve sa sobom kad putujemo negdje blizu autom, ali kad idem u Ameriku ili Aziju mi ne pada na pamet nositi fen sa sobom 😀 pa onda imam jedan mail koji samo malo presložim sa upitom hotelu da budem sigurna imaju li sve ono što je meni negdje bitno. Znaju biti mudri ti hoteli isto pa označiti nešto zvjezdicom (a nitko ne pogleda što to točno znači), ili imati neke sadržaje poput wellnessa koji su samo za premium sobe (a na prvu se to uopće ne skuži iz teksta). Ja sam s vremenom nekako naučila da je najbolje odmah reagirati i tražiti ono što sam platila - ne tražim više, ali ni manje od toga. Pa makar to značilo kao prošle godine svađati se u Kini sa ženom koja me uvjerava da je soba ok, a soba prljava, kupaonica nije obrisana nakon zadnjih gostiju, nema sapuna itd. I na drugom kraju svijeta samo želim ono što sam platila 🙂
2019 05 02
nakon dugo cekanja, napokon smo dobili odgovor i to od bookinga. prvo su javili da cekaju odgovor od hotela pa da ce nam javit, to je je bilo prosli petak. danas stigla poruka da hotel nudi povrat od 30e, ako zelimo prihvatiti da javimo bookingu i oni ce hotelu. naravno da smo pristali. hotel se nije udostojio odgovorit na nas mail, niti su igdi izjavili da se ispricavaju...samo je booking nekoliko puta naveo da se ispricavaju na neugodnostima.. uglavnom, kad se svi prave mutavi, neljubazni, nije mi zao lupit po dzepu.
2019 05 09
Ajde barem nesto, ali da, vrlo bezobrazno i neprofesionalno da vam hotel nije uputio mail isprike. Jel mogu samo pitati koliko ste sve skupa platili to?
2019 05 09
1 2